• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 17:19 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MacGyver schreef:
    (...)

    Misschien iets anders gaan doen en dat het je dan binnen schiet?


    Ik wacht nu al een paar dagen, dus ik ben bang dat ik het echt kwijt ben. Nja, het heeft niet heel veel haast, dus misschien dat iemand het toevallig nog eens gaat noemen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oké, maar iets wat ik nooit in mijn leven zal begrijpen is van die groepjes jochies die nonsens shit roepen naar willekeurige mensen (lbr, meestal meisjes of vrouwen) op straat en daar dan over beginnen te giechelen. Bij ieder woord dat er uit mijn mond komt denk ik eerst minimaal drie (3) minuten na over of het mogelijk onder enige omstandigheden verkeerd zou kunnen vallen of naar op iemand zou kunnen overkomen en zij... flappen er gewoon dingen uit tegen vreemdelingen (!!) en denken er daarna de rest van de dag niet meer aan? Ze liggen niet wakker midden in de nacht omdat ze zich zorgen maken dat het zou kunnen dat iemand zich rot voelt over iets wat ze hebben gezegd, omdat ze de levens van die mensen niet kennen en niet weten of de persoon in kwestie misschien al een slechte dag achter de rug had?

    Ik bedoel. Ik zeg niet dat het letterlijk tot dit extreem zou moeten gaan, want dat is waarschijnlijk niet meer helemaal gezond en bovendien weet ik dat het doodvermoeiend is (al heb ik dit soort zorgen over interacties met de caissière in de supermarkt, niet onschuldige voorbijgangers waar ik naar joel, want ik vraag me oprecht af of ik daar fysiek wel toe in staat zou zijn en ik niet gewoon spontaan zou smelten van schaamte, wtf), maar, uh, m'n beste jeugdige lui, denk alsjeblieft even na, of zo. Of niet eens per se dat, maar probeer gewoon, zeg maar, niet opzettelijk een asshole te zijn. Het is vrij simpel en zeer prettig, beloofd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    VEERLE FOCUS. nu even FOCUSSEN!


    The truth is out there.

    Ik voel me er kut onder dat iedereen probeert om me op te vrolijken en het gewoon niet werkt. Als er iets is wat ik meer haat dan mezelf is het mijn verjaardag. Ik wil gewoon dat deze week over is. Of da mijn leven over is. Idk. Het liefste beiden.

    Maybe if I keep this binder on my chest will eventually become flat.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2018 - 21:31 ]


    This ain't no place for no better man.

    wat ik nooit heb gesnapt aan q is als iemand je blokt of jij blokt iemand, dan kan de geblokkeerde niet op het account van degene die blokt maar andersom wel


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Omijngod ik heb nog een tompouce in de koelkast ik heb echt een goed leven


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Copenhagen schreef:
    wat ik nooit heb gesnapt aan q is als iemand je blokt of jij blokt iemand, dan kan de geblokkeerde niet op het account van degene die blokt maar andersom wel

    She's still creepin' on us in secret.


    ars moriendi

    Ik moet echt gaan oefenen voor de bakker- en patisserie opleiding. Wat vervelend zeg poeh haha. Alleen, where to start hm.

    Copenhagen schreef:
    wat ik nooit heb gesnapt aan q is als iemand je blokt of jij blokt iemand, dan kan de geblokkeerde niet op het account van degene die blokt maar andersom wel


    En dat ze nog wel bij je creaties kunnen. Zodat ze zich daar nog uit kunnen leven :/


    26 - 02 - '16

    Heerlijk gedoucht en ik ruik lekker. Alleen wil ik tot diep in de nacht keihard mee zingen en dansen met de nummers van The Greatest Show en dat kan nu niet. Want morgen gaat de wekker gewoon weer.


    Physics is awesome

    Mijn duim mag zich nu wel weer gewoon gaan gedragen tbh


    Mhm?

    Godverdomme waarom ben ik niet iemand die graag uitgaat zodat ik misschien eens iemand kan ontmoeten om jou te vergeten? Ik haat dit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trigger Warning
    Ik weet niet... Doet het me pijn? Doet het me pijn dat ze doet alsof ik bijna teveel eet terwijl ik rond de 900 kcal per dag eet... Ik denk het.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Gesloten afdeling it is.


    She's imperfect but she tries

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2018 - 22:49 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •