• Hey,

    Ik ben bezig met wat nieuw werk en wilde graag kijken wat mensen ervan vinden. En aangezien al mijn vrienden te druk zijn met zielig en brak doen hoopte ik dat er hier mensen waren die wellicht geintresseerd waren in een leuk dichtwerk.

    Het Gedicht

    Een heel andere vraag, iemand anders die ook aangetrokken is tot mannen met lang haar?

    Mannen met lang haar?

    55.2% (16 stemmen)
     
    Ja

    44.8% (13 stemmen)
     
    Nee


    We're all mad here.

    Ik heb er altijd al een zwak voor gehad, al heeft mijn vriend helaas geen lang haar. Xd


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Meestal heb ik er niks mee, maar er zijn een paar mannen waarvoor ik wel een uitzondering maak. :Y)


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Meestal heb ik er niks mee, maar er zijn een paar mannen waarvoor ik wel een uitzondering maak. :Y)


    cause i'm a little unsteady

    Ligt eraan wat je als lang haar beschouwt. Mannen die een man bun kunnen maken, bij sommigen daarvan vind ik hun haar qua lengte bij hen passen. Maar echt lang haar als een stuk verder dan de schouders, dat vind ik niet zo mooi.

    Mijn oom heeft ook lang haar en dat vind ik ook niet mooi. Maar ieder zijn eigen keuze en als hij het mooi vind, wie ben ik dan?


    Physics is awesome

    Yasss, soms kan dat echt heel mooi zijn! Net zoals je gedicht btw, heel erg mooi (:

    I mean c'mon :9~


    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 19:50 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    hahahaha Nee ik houd niet van mannen met langer haar. Noem me gemeen of een bitch maar ik vind dat ik toch wel 'de vrouw' in de relatie moet wezen. Natuurlijk vind ik vrouwen met kort haar ook onwijs knap, maar idk. Mannen met lang haar vind ik gewoon niks, want dan zou er, van mijn kant eeuwige concurrentie wezen wie er langer heeft hehehe. :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nee ik houd er niet van. Al staan sommige mannen het wel erg goed, zo vond ik Harry |Styles er wel mee staan en iemand die ik ken ook. Maar er zijn meer mannen die het wel hebben en het niet staat dan andersom. Maar dat is hetzelfde als met vrouwendingen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind het altijd wel gaaf, hoewel er wel enigzins wat jaloezie opborrelt als ik zie dat het lange haar bij een man beter staat/zit dan dat vogelnest van mij.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Frodo schreef:
    Yasss, soms kan dat echt heel mooi zijn! Net zoals je gedicht btw, heel erg mooi (:

    I mean c'mon :9~




    ahhhh helemaal niwt verkeerd om naar te kijken eheheh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mannen met veel haar(wbw)

    Frodo schreef:
    Yasss, soms kan dat echt heel mooi zijn! Net zoals je gedicht btw, heel erg mooi (:

    I mean c'mon :9~





    HAHAHA bes eerlijk maar waar ik moest meteen aan ken denken toen ik de titel las xp


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mannen zoals Ben Dahlhaus, ja dan vind ik het hartstikke hot.
    Maar echt heel lang haar bij mannen vind ik weer niks. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Frodo schreef:
    Yasss, soms kan dat echt heel mooi zijn! Net zoals je gedicht btw, heel erg mooi (:

    I mean c'mon :9~




    You. Made. My. Day.
    Hallelujah.

    Je gedicht is trouwens ook heel mooi geformuleerd!


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Nope. Mannen met baarden daarentegen :9~


    26 - 02 - '16

    Vond het een vet leuk gedicht, en ik vind lang haar bij mannen wel echt vet. Heb het zelf ook.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 20:30 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.