• Hey,

    Ik ben bezig met wat nieuw werk en wilde graag kijken wat mensen ervan vinden. En aangezien al mijn vrienden te druk zijn met zielig en brak doen hoopte ik dat er hier mensen waren die wellicht geintresseerd waren in een leuk dichtwerk.

    Het Gedicht

    Een heel andere vraag, iemand anders die ook aangetrokken is tot mannen met lang haar?

    Mannen met lang haar?

    55.2% (16 stemmen)
     
    Ja

    44.8% (13 stemmen)
     
    Nee


    We're all mad here.

    FireKeeper schreef:
    Ik vind het altijd wel gaaf, hoewel er wel enigzins wat jaloezie opborrelt als ik zie dat het lange haar bij een man beter staat/zit dan dat vogelnest van mij.


    Dit had ik heel erg bij Harry Styles. Ik had echt zoeits van, hoe doet hij dat?!


    Physics is awesome

    Plunkett schreef:
    (...)

    ahhhh helemaal niwt verkeerd om naar te kijken eheheh





    Copenhagen schreef:
    (...)


    HAHAHA bes eerlijk maar waar ik moest meteen aan ken denken toen ik de titel las xp



    Caricia schreef:
    (...)

    You. Made. My. Day.
    Hallelujah.

    Je gedicht is trouwens ook heel mooi geformuleerd!


    Ik wist wel dat ik niet de enige overlevende Ken-kwijler was :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ^ tbh geen idee wie die dude is, maar hij ziet er totaal niet verkeerd uit, ehheeh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh ja. Absoluut. Maar het moet wel bij diegene passen natuurlijk.

    Oeeh ja echt wel!


    Every villain is a hero in his own mind.

    (Omg die man is toch van AYTO??? Alle mannen met lang haar in dat programma zijn in ieder geval wél knap. Ik denk dat ze daarop worden uitgezocht *super dikke knipoog)

    Ik heb je gedicht gelezen en vond het heel anders dan wat ik ooit heb gelezen. Dus complimenten voor je creativiteit!! Ik las volgens mij 1 spelfoutje, "andere" moet als je andere personen bedoelt met een n erachter.
    Verder ben ik echt dol op tarzan en vond ik spel met digitaalheid heel erg leuk!!

    Mannen met lang haar zijn gewoon über sexy, vanaf dat het haar tot aan de kin komt ongeveer: krul steil donker of blond... jum :Y
    Zeker als er een driedagenbaardje bij zit mhhmm...

    (En mannen met krullen hebben sowieso een streepje voor bij mij hihi)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.