• Hallo Qreatievelingen
    Oh God, Lies, nee, doe dat niet, hou het maar op hoi

    Ondanks dat ik al actief aan één story en minder actief aan een ander werk, heb ik een idee dat al heel lang sluimert en waarvoor ik nu weer te veel enthousiasme heb. Ik heb ooit eerder met een co-auteur aan een verhaal met hetzelfde thema gewerkt en dat beviel me wel. Ik moet wel toegeven dat ik niet heel goed meer weet waarom we gestopt zijn, al is de kans heel erg groot dat het aan mij lag. Geen ruzie, helemaal niet (I remember drama), maar gewoon... ik. ^^
    Na die subtiele waarschuwing, komt er hier nog eentje: Mijn gewenste thema is loverboys en dus 16+. Nee, geen seksscènes, maar wel geweld en andere 'zware' onderwerpen. Ik heb nog niet echt een plot, wel wat ideetjes. En een voorkant, want waarom ook niet:


    Dit is het verhaal van de dag die de nacht beschrijft. Van de vlinder die vertelt over al de kleuren van de mot.
    Over een ontmoeting die nooit mocht plaatsvinden, toch is gebeurd en alles veranderde.
    Dit is een verhaal over mij, maar vooral over hem.

    • OP - Drama - romantiek •
    • Nederlands •
    • 16+ (geweld, prostitutie ...) •
    • Cover door Qing •






    Ik zou heel graag vanuit de auctoriële hij-verteller willen schrijven voor de jongen en zoek dus iemand voor het meisje. Het lijkt me een leuk concept dat dat dan geschreven wordt vanuit de ik-verteller, omwille van een plotidee dat ik niet openbaar wil stellen. Uiteraard ligt dit niet vast, maar ik wil er zeker over brainstormen ^^

    Alles op een rijtje + nog wat 'vereisten' :
    • Leeftijd: minstens 16+, liefst 18+. Niet omdat ik niet met jongere mensen wil omgaan, maar met zo'n onderwerpen voel ik me daar wat ongemakkelijk bij, zelfs al kan je heel volwassen zijn. Dat ligt dan ook volledig aan mij, dus maak je er zeker niet druk over!
    • Tijd maakt niet uit
    • Schrijven vanuit een vrouwelijk personage, liefst 'ik'-verteller (bespreekbaar)
    • Actief en enthousiast willen schrijven, maar je krijgt zeker tijd: iedereen heeft een leven
    • Met mij om kunnen (wbw)
    • Toch wel wat goed zijn in de geschreven Nederlandse taal.

    Wil je mijn maatje worden? Laat dan dit achter:
    • Leeftijd
    • Voorkeuren tijd, perspectief, plot:
    • Eventuele motivatie (waarom zou je co-auteur willen worden?)
    • Klein stukje tekst met jouw stijl (spoiler):
    • Wat je nog kwijt wil ^^

    Ik kijk uit naar de antwoorden ^^
    Greetz 'n stuff,
    Liesje / Oeps

    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 0:09 ]

    Wil je mijn co-auteur worden?

    37.5% (6 stemmen)
     
    Jazeker!

    18.8% (3 stemmen)
     
    Nee, maar je verhaal ziet er wel cool uit!

    43.8% (7 stemmen)
     
    Antwoord voor mezelf zodat ik de uitslag kan zien en zo


    Mhm?

    Latty bestaat al


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Copenhagen schreef:
    Alles op een rijtje + nog wat 'vereisten' :
    • Leeftijd: minstens 16+, liefst 18+. Niet omdat ik niet met jongere mensen wil omgaan, maar met zo'n onderwerpen voel ik me daar wat ongemakkelijk bij, zelfs al kan je heel volwassen zijn. Dat ligt dan ook volledig aan mij, dus maak je er zeker niet druk over! – Kinda check
    • Tijd maakt niet uit – Yah
    • Schrijven vanuit een vrouwelijk personage, liefst 'ik'-verteller (bespreekbaar) – OK
    • Actief en enthousiast willen schrijven, maar je krijgt zeker tijd: iedereen heeft een leven – Niet check; i dont have a life
    • Met mij om kunnen(wbw) – Nvm
    • Toch wel wat goed zijn in de geschreven Nederlandse taal. – komt goet (nerd)

    Wil je mijn maatje worden? Laat dan dit achter:
    • Leeftijd – zeventien (dat is gelegen tussen zestien en achttien)
    • Voorkeuren tijd, perspectief, plot – VT voorkeur, perspectief allesbehalve de jij-vorm
    • Eventuele motivatie (waarom zou je co-auteur willen worden?) – omdat het thema me aanspreekt, maar dat weet je wel na al die RPG's, en ook omdat ik het leuk zou vinden om een verhaal te schrijven met jou maar ik weet niet of dat wederzijds is omdat mijn skills nog niet zo ge-so-fi-sti-ceerd zijn (nerd)
    • Klein stukje tekst met jouw stijl (spoiler) – je hebt veel van mijn brol al gelezen
    • Wat je nog kwijt wil ^^ – ik moet nu gaan avondeten; kip met appelmoes, moest je je dat afvragen


    I love you en ik vind dat je echt fantastisch schrijft - bruh, je skills zijn on point - maar ik ben eigenlijk super nieuwsgierig naar Lotte en/of Matty, aangezien ik hen niet zo goed ken als jou. Maar ik wil je ook niet kwetsen of zo, dus ga ik gewoon blijven herhalen dat ik je echt een goede schrijver vind en ja. Yer awesome.


    Mhm?

    Waarom stemmen er zo veel mensen op de derde optie, like. Zo interessant is deze poll toch niet, haha.


    Mhm?

    Ah well doesnt matter much. it was just bc we never started ORPG/ story before en bij RPG's schrijven we ook niet meer bar veel samen maar eigenlijk zou ik minder met Q moeten bezig zijn en meer met het studeren so it ok


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Copenhagen schreef:
    Ah well doesnt matter much. it was just bc we never started ORPG/ story before en bij RPG's schrijven we ook niet meer bar veel samen maar eigenlijk zou ik minder met Q moeten bezig zijn en meer met het studeren so it ok


    I'm sorry :c Maar dat betekent echt niet dat ik nooit met je wil samen schrijven.


    Mhm?