• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 11:43 ]


    Ik heb nog 11,5 dag om te leren voor het tentamen. Elke dag stel ik het weer uit. :') Het is gewoon zo saai en bleh, ik heb wat meer motivatie nodig haha.

    Firewood schreef:
    (...)
    Haha lol okay, ik snap de verwarring. Ik ben zwanger, dus de kleine in mijn buik haha.

    ——

    Oh wat fijn om vrienden te hebben die je shit regelen als je zelf geen tien minuten kunt lopen door vreselijke klachten of een overvolle blaas. Yes, natuurlijk ga ik vanavond voor jullie koken. Dat is het minst dat ik terug kan doen. (:


    Van harte gefeliciteerd! Heb je het bekend gemaakt op Q? Want volgens mij heb ik de laatste tijd geen topic gezien van iemand dat ze zwanger is.


    Physics is awesome

    Ugh laat hem alsjeblieft snel weer verveeld zijn van WOW. Ik wil niet dat hij dat speelt. Verdomme.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2018 - 14:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm soooo excited for Toronto yaaaaass

    We gingen oprecht van praten over waar we heen wilden tot het boeken van een busticket en hotel in minder dan anderhalf uur lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MacGyver schreef:
    (...)

    Van harte gefeliciteerd! Heb je het bekend gemaakt op Q? Want volgens mij heb ik de laatste tijd geen topic gezien van iemand dat ze zwanger is.

    Thanks! (: Ik was ongeveer een jaartje (misschien wat langer) geleden erg actief op Q, maar heb recentelijk een nieuw account aangemaakt omdat ik mijn oude account niet meer kende en nu ken ik letterlijk niemand meer (want tja, nieuwe namen en zo), dus ik zag het nut niet zozeer in van een topic eigenlijk. ^^ Maar het is al 35 weken, dus nieuw is het ook niet meer lol.


    — I was lightning before the thunder —

    Firewood schreef:
    (...)
    Thanks! (: Ik was ongeveer een jaartje (misschien wat langer) geleden erg actief op Q, maar heb recentelijk een nieuw account aangemaakt omdat ik mijn oude account niet meer kende en nu ken ik letterlijk niemand meer (want tja, nieuwe namen en zo), dus ik zag het nut niet zozeer in van een topic eigenlijk. ^^ Maar het is al 35 weken, dus nieuw is het ook niet meer lol.

    Oh wat leuk! Gefeliciteerd!!

    Weet je al wat het gaat worden of is het een verrassing?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké maar tbh ik wil vandaag naar de kapper want ugh ik ben het beu en de volgende gelegenheid is pas in de krokusvakantie

    [ bericht aangepast op 27 jan 2018 - 14:52 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ook tof... Ik moet je tijdens de week al zo vaak missen en nu opeens in het weekend ook... Gezellig...


    16 - 09 - '17

    Flugzeug schreef:
    (...)
    Oh wat leuk! Gefeliciteerd!!

    Weet je al wat het gaat worden of is het een verrassing?

    Thank you. :3
    Yes, we houden niet zo van verrassingen haha. Het wordt een meisje. (:


    — I was lightning before the thunder —

    ... Ik blijf wel stil. (bat)


    — Inner peace, it's hard to find. —


    Nee ik wil hier niet over zeuren, maar de neiging om met m'n ogen te rollen is groot. Misschien moet ik een koptelefoon opzetten.

    Misschien moet ik maar gewoon het contact verbreken tbh.


    This ain't no place for no better man.

    Het is best lastig om een verslag voor school te schrijven waarin je wetgeving moet begrijpen die je niet snapt terwijl je moeder en neefje naast je op de bank zingen 'wie er mee gaat een feestje vieren en de tijger voeren'


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik voel me een mislukking, dat ik gefaald heb. Maar ik ben wel super blij met mijn spiegel en plankje en vanavond wordt leuk. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een dankjewel zou echt een wereld van verschil maken.


    She's imperfect but she tries