• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 11:43 ]


    •

    Oh ik zit sinds 4 dagen alweer drie jaar op Quizlet. Time flies.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I can’t wait ‘til tonight.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Why am I such a bitch tho


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Oh mijn god de kleine heeft mijn rib zelfs gebroken hahaha damn. Die beentjes werken goed.


    — I was lightning before the thunder —

    Ik heb echt nul energie en ik moet eigenlijk echt dingen doen and uuugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké soms word ik wel een beetje moe van mijn perfectionisme, maar ik ga hier uiteindelijk heel blij mee zijn. Come on, Mirts.


    •

    Ik ben zo blij met m'n nieuwe tattoo *O*


    26 - 02 - '16

    Ik ben de wereld beu en ik ben mezelf beu, echt fuck dees.


    kindness is never a burden.

    Gosh, hoe achterlijk kan je zijn? Omdat ik zeg dat ik me niet op mijn hoofd laat schijten gaan ze kwaad een café binnen om zich plat te zuipen. Like, grow up! Alsof ik 'mijn grote mond' voor jullie ga houden terwijl jullie zelf naar mij zitten te roepen, no no nope... Gaat echt niet gebeuren, al zijn jullie mijn schoonouders. Ik hoef geen 'dame' te zijn zoals die jullie ogen is, ik ben hoe ik ben en daar ga ik voor jullie nu echt eens niks aan veranderen! Wees blij dat ik hierover niks tegen mijn ouders zeg. En durf mijn vriend eens tegen me op te zetten door te liegen, zal je zeker zien wat er gaat gebeuren. Het is nu echt klaar met jullie! Kutmensen!


    16 - 09 - '17

    Wauw joh, kan je nu opeens wel al je spullen komen halen? Eindelijk, werd tijd.

    kutwijf


    16 - 09 - '17

    Firewood schreef:
    Oh mijn god de kleine heeft mijn rib zelfs gebroken hahaha damn. Die beentjes werken goed.


    Welke kleine?!


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Welke kleine?!

    Haha lol okay, ik snap de verwarring. Ik ben zwanger, dus de kleine in mijn buik haha.

    ——

    Oh wat fijn om vrienden te hebben die je shit regelen als je zelf geen tien minuten kunt lopen door vreselijke klachten of een overvolle blaas. Yes, natuurlijk ga ik vanavond voor jullie koken. Dat is het minst dat ik terug kan doen. (:


    — I was lightning before the thunder —

    Asdfghjkl ugh


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    These eyelashes are love, these eyelashes are life


    The truth is out there.

    Hey wacht, je vergeet je andere nest nog!


    16 - 09 - '17