• Once upon a time




    • Enchanted forest

    Paarse mist doemt op en slokt alles en iedereen op niemand weet wat er aan de hand is, wat die mist is op een persoon na, diegene die voor die mist heeft gezorgd, de tovenaar of heks die de persoon die diegene het meest haat wilt straffen door deze vloek die ze naar een heel ander rijk brengen het land zonder magie ook wel genoemd.




    • Storybrooke

    Ineens aan een bosrand verschijnt er een klein dorpje, storybrooke genaamd de bewoners worden er wakker en beginnen hun dag gewoon als voor hun elke andere dag, niet meer wetend wie ze echt zijn, niet meer wetend hoe ze echt heette, waar ze echt vandaan komen en wie hun ware geliefde is dat zijn de dingen die allemaal bij de vloek horen maar natuurlijk kan elke vloek verbroken worden in dit geval is er een savior die daar voor is uitverkorene maar the savior kan dat niet zonder hulp



    • Verdere info:

    Deze rpg is gebasseerd op Once upon a time maar je hoeft totaal de verhaallijn niet te volgen, alleen over die vloek is hetzelfde en dat ze niet meer weten wie ze zijn, verder kan je lekker alles zelf bepalen. Er zijn wel een paar rollen waar ik wel wat bijzonderheden bij heb en waarvan ik ook wil dat deze rollen gespeeld worden.

    - Diegene die de vloek uitspreekt: Het liefst Regina maar als Regina door niemand gespeeld wordt, wordt dit Rumplestiltskin.
    - The savior als iemand Emma speelt dan gewoon Emma, zo niet is de vraag om bij Extra neer te zetten of je graag the savior zou willen zijn zodat mocht niemand Emma spelen ik iemand anders kan uitkiezen voor the savior.
    - Believer eigenlijk een soort Henry het liefst een kind of iemand tussen de 16-18 jaar die in de US is geboren, geadopteerd is of om de een of andere manier in Storybrooke is gekomen en the savior helpt met het geloven in de vloek en de sprookjesfiguren die er rondlopen
    .




    • Storybrooke

    Storybrooke is een klein stadje in Maine waar de sprookjesfiguren leven, hier is een school en wat kleine winkeltjes en bedrijven, uiteraard heeft elke inwoner hun eigen baan, zo is er een visserswinkeltje, Granny’s, winkel van Mr.Gold nog wat bars etc.


    Invullijstje:

    Naam in Storybrooke
    Naam in the enchanted forest
    Bijnamen:
    Leeftijd:
    Wereld:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Werk Storybrooke
    Werk Enchanted forest (hieronder vallen ook koningin, koning, prins, prinses etc.)
    Geschiedenis Storybrooke:
    Geschiedenis Enchanted forest:
    Relaties Storybrooke
    Relaties enchanted forest
    Extra:
    (Bijv bezit magie, likes, dislikes.)


    Personages

    Vrouwen:
    | | Devanna Howard | | Alice | | 16 | | Darkone
    | | Wendy Darling | | Wendy Darling | | 19 | | Spideyman
    | | Dochter van Regina | | Gereserveerd door Mahigan
    | | Personage | | Gereserveerd door Appelboompje
    | | Esmee | | Esmeralda | | 19 | | Spideyman
    | | Grietje | | Gereserveerd door Pua

    Mannen
    | | Mr.Gold | | Rumplestiltskin | | 55 | | Darkone
    | | Delmar Alestorm Jones | | Zoon van Killian | | 17 | | Darkone
    | | Boone Bellamy | | Phoebus | | 31 | | Firewood
    | | William Midlin | | Tarzan | | 25 | | Firewood
    | | Peter Pan | | Gereserveerd door PhiIophobia


    [face=courier]Regels:


    Schrijf minimaal 100 tussen 200 woorden meer woorden mag natuurlijk altijd
    De huisregels van Quizlet gelden ook hier
    Alleen ik (Darkone) maak nieuwe topics aan)
    Bespeel andermans personages niet zonder toestemming
    Kinderen van bestaande sprookjesfiguren mag, wel in overleg als de ouder ervan gespeeld word en niet meer dan twee per sprookjesfiguur
    Als je niet meer mee wilt doen meldt je dan even netjes af

    Mt!


    Do I look like Mother Teresa?

    Enkel nog de geschiedenis van Caroline in het bos en in Storybrooke en dan is ze echt helemaal af!
    Iemand nog een idee wat ze als werk kan hebben? Of krijgt ze gewoon alles van haar moeder, hahaha


    Do I look like Mother Teresa?

    Wendy Darling

    Enchanted Forest


    Devanna Victoria Howard • Alice • 16 • Darkone

    Caroline Rayna Mills • Dochter van Regina • 19 • Mahigan

    Personage • Gereserveerd door Appelboompje

    Esmee • Esmeralda • 19 • Spideyman

    Grace Gretel Grimm • Grietje • 17 • Pua

    Ella • Cinderella • 20 • H0pe

    Mr.Gold • Rumplestiltskin • 55 • Darkone

    Keanan Clark • Zoon van Killian • 21 • Darkone

    Boone Bellamy • Phoebus • 31 • Firewood

    William Midlin • Tarzan • 25 • Firewood

    Peter Pan • Gereserveerd door PhiIophobia



    Storybrooke

    Devanna Victoria Howard • Alice • 16 • Darkone
          Deze dames hebben beide in het weeshuis gezeten, dus ze kennen elkaar sowieso daarvan. Wendy zal haar ook zeker helpen als ze kan, maar ik zie niet snel dat hun paden kruizen.
    Caroline Rayna Mills • Dochter van Regina • 19 • Mahigan
          Het lijkt me dat Wendy en Caroline samen op school hebben gezeten. Sowieso zal Wendy haar wel mogen, ookal is ze het niet met alle keuzes van de dame eens. Misschien dat ze bevriend zijn?
    Personage • Gereserveerd door Appelboompje
          Volgt bij personage
    Esmee • Esmeralda • 19 • Spideyman
          Wendy en Esmee komen bijna niet in contact. Als ze in contact komen zal Esmee, Wendy zeker benijden om haar talent met woorden en letters, maar er zal weinig interactie zijn.

    Grace Gretel Grimm • Grietje • 17 • Pua
          Deze dames zullen elkaar niet snel tegen komen.

    Ella • Cinderella • 20 • H0pe
          Wendy zal het zeker goed met Ella kunnen vinden, heel goed. Ik denk dat ze goede vrienden kunnen zijn.

    Kyra Gold • ? •19 • H0pe
          Wendy en Kyra hebbend dezelfde leeftijd dus zullen elkaar kennen, ookal denk ik niet dat ze dikke vrienden zullen zijn.

    Mr.Gold • Rumplestiltskin • 55 • Darkone
          Ik zie geen manier hoe ze elkaar zullen kennen?

    Keanan Clark • Zoon van Killian • 21 • Darkone
          Ik zie niet snel een manier hoe de twee elkaar kunnen kennen., suggesties?

    Boone Bellamy • Phoebus • 31 • Firewood
          Ze zullen elkaar niet snel tegen komen, maar Wendy vindt de man zeker aardig en zal hem netjes begroeten

    William Midlin • Tarzan • 25 • Firewood
          Ze zullen elkaar buiten de bibliotheek niet snel tegen komen, verder niet echt interactie?

    Peter Pan • Gereserveerd door PhiIophobia
          Volgt bij personage/meer info


    Esmee

    Enchanted Forest

    Devanna Victoria Howard • Alice • 16 • Darkone

    Caroline Rayna Mills • Dochter van Regina • 19 • Mahigan

    Personage • Gereserveerd door Appelboompje

    Wendy Darling • Wendy Darling • 19 • Spideyman

    Grace Gretel Grimm • Grietje • 17 • Pua

    Ella • Cinderella • 20 • H0pe

    Mr.Gold • Rumplestiltskin • 55 • Darkone

    Keanan Clark • Zoon van Killian • 21 • Darkone
         

    Boone Bellamy • Phoebus • 31 • Firewood
         
    William Midlin • Tarzan • 25 • Firewood

    Peter Pan • Gereserveerd door PhiIophobia



    Storybrooke

    Devanna Victoria Howard • Alice • 16 • Darkone
          Esmee heeft medelijden met dit meisje, dat ze het alleen moet doen. Ze zal ook zeker Devanna helpen als ze de kans ziet, of iets met haar delen als ze over heeft. Misschien kunnen ze van elkaar leren?

    Caroline Rayna Mills • Dochter van Regina • 19 • Mahigan
          Gezien de leeftijd zullen ze elkaar misschien kennen van vroeger, maar ik denk niet dat Caroline het persoon is waarmee Esmee omgaat, misschien dat ze juist erg botsen, ook als ze elkaar tegen komen?

    Personage • Gereserveerd door Appelboompje
          Volgt bij personage

    Wendy Darling • Wendy Darling • 19 • Spideyman
          Wendy en Esmee komen bijna niet in contact. Als ze in contact komen zal Esmee, Wendy zeker benijden om haar talent met woorden en letters, maar er zal weinig interactie zijn.

    Grace Gretel Grimm • Grietje • 17 • Pua
          Esmee zal Grace niet snel tegen komen.

    Ella • Cinderella • 20 • H0pe
          Ella is zeker iemand die Esmee benijdt, ookal zijn het twee meisjes die niet snel in contact zullen komen. Misschien dat ze soms elkaar spreken met betrekking tot de kinderen van het zigeunerskamp?

    Kyra Gold • ? • 19 •H0pe
          Kyra is niet het persoon waar Esmee om zal gaan, maar Esmee zal het zeker leuk vinden om te kijken hoe ver ze kan gaan bij dit meisje.

    Mr.Gold • Rumplestiltskin • 55 • Darkone
          Esmee weet genoeg om ver uit deze man zijn buurt te blijven, ze zal ook zeker geen gesprek met hem aangaan, wanneer dat echt niet hoeft.

    Keanan Clark • Zoon van Killian • 21 • Darkone
          Esmee heeft geen reden om bij deze heer in de buurt te komen, ze heeft een hekel aan dokters en ziekenhuizen en blijft daar zo ver mogelijk uit de buurt.

    Boone Bellamy • Phoebus • 31 • Firewood
          Hoewel Esmee weet dat ze beter uit de buurt kan blijven van agenten, trekt deze man zeker haar aandacht. Ze vindt het dan ook niet echt een probleem als ze hem tegen blijft komen.

    William Midlin • Tarzan • 25 • Firewood
          Esmee zal zeker met hem in contact komen, al is het via Djali, haar geit. Ze vind de keuze om dierenarts te worden erg interresant en zal hem zeker de nodige vragen stellen.

    Peter Pan • Gereserveerd door PhiIophobia
          Volgt bij personage


    --

    Ik heb bij beide de EF relaties leeg gelaten, vooral omdat beide niet echt in EF waren, suggesties en aanpassingen zijn welkom!


    --

    Ik ga zo posten,
    Iemand waar ik Grace heen kan sturen? ^^

    Gaat er nog iets met deze rpg gebeuren?


    --