• Het Makeup Appreciation Topic


    Hier kun je al je gedachtes en ervaringen kwijt die met makeup te maken hebben. Zelf ben ik best wel into makeup en vond het daarom interessant om er achter te komen hoe dat met de rest van Quizlet zat.


    Heb je een nieuwe lippenstift gekocht? Post het hier.
    Heb je goede tips & tricks? Post het hier.


    Zelf ben ik altijd wel op zoek naar nieuwe producten om uit te proberen. Ik wil daarom ook een lijst met Q's Holy Grail Products maken - producten die jij anderen aan zou raden.

    Q's Holy Grail Products:
    Vanserra:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Mac Matte lipstick in Mehr
    × NYX HD Photogenic concealer
    × Real Techniques Miracle Complexion Sponge
    × NYX Epic Ink Liner (black)
    × Estée Lauder Double Wear Stay In Place concealer in Light Cool
    Caricia:
    × I Heart Makeup Blushing Hearts
    Okoye:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    stonec0ld:
    × Yves Rocher Ultra Volume Sexy Pulp mascara
    Fonolossa:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    × Anastasia Beverly Hills Dip Brow pomade
    × L'Oreal Paris True Match foundation
    × L'Oreal Paris Infallible Mattefying Base
    × Beauty Blender
    Altomare:
    × Urban Decay All Nighter setting spray
    Stroud:
    × Etos & Essence matte lipsticks
    × Etos lipstick in Mauve-O-Holic
    Prim:
    × Maybelline SuperStay Matte Ink
    × Lush Shampoo Bar
    × Lush Lipscrub
    AdoreDelano:
    × NYX Liquid Suede Cream lipsticks
    EdensGate:
    × Rimmel Glameyes liquid liner
    Hale:
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × L.A. Girl PROconcealer (green corrector)
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × Sleek Matte Me Liquid Lipstick (birthday suit)
    × Makeup Revolution Conceal and Define Concealer (C1)
    Alleenvoorjou:
    × Yves Rocher Lipstick in Grand Rouge
    Cami:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × NYX Wonder Pencil in light
    × Mac Pro-longwear concealer
    × Mac Mineralize Blush in Warm Soul
    × Becca highlighters
    Weggooiwashand:
    × Giorgio Armani Luminous Silk Foundation
    × Laura Mercier Loose Setting Powder in Translucent
    × L.A. Girl concealers
    × Lancome Hypnose Drama mascara
    × Ciate Wonderwand mascara
    × Charlotte Tilbury Stoned Rose lipstick
    × Gerard Cosmetics Wildberry Tarte Supreme Lip Creme
    × Kylie Jenner lipliner in Posie K
    × Smashbox Photo Finish Foundation Primer
    × Kat von D Tattoo liner in Trooper
    × Chloe Morello x Ciate Pretty Fun Fearless palettes
    × Kylie Cosmetics Naughty & Nice palettes
    Pixielisje:
    × Catrice glossy jumbo pencils
    Illyrians:
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × NYX Strictly Vinyl lipglosses

    Bijgewerkt tot topic 1, pagina 16

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 13:42 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    ^ ik hou echt van lush. Ik vond het eerst altijd maar een vreemde winkel, maar ik ben nu echt verzot op hun maskertjes en shit. Vooral hun lipscrub is een aanrader.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dissonant schreef:
    (...)
    Aber natürlich :Y) en je hebt de tattoo liner ook in verschillende kleuren, maar ik neem aan dat je dan zwart bedoeld
    En bedankt (H)


    Ja hahaha, gewoon lekker zwart.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Prim schreef:
    Ik gebruik sinds kort een shampoo bar van Lush en alhoewel ik eerst een beetje sceptisch was ben ik inmiddels helemaal overtuigd en kan ik het iedereen aanraden. Goed voor het milieu en werkt misschien zelfs wel beter dan mijn gewone shampoo


    Oeh. Welke gebruik je dan?
    Ik gebruik wel een cleanser van Lush en die is wel fijn, maar voor de rest weet ik nooit wat ik daar moet kopen hahahah


    AdoreDelano schreef:
    ^ ik hou echt van lush. Ik vond het eerst altijd maar een vreemde winkel, maar ik ben nu echt verzot op hun maskertjes en shit. Vooral hun lipscrub is een aanrader.


    En welke gebruik je dan? Ik wil ook meer maskertjes kopen, maar ik weet nooit welke ik moet nemen hahaha.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    AdoreDelano schreef:
    ^ ik hou echt van lush. Ik vond het eerst altijd maar een vreemde winkel, maar ik ben nu echt verzot op hun maskertjes en shit. Vooral hun lipscrub is een aanrader.
    Ik heb één keer een maskertje gekocht voor mijn moeder (zo'n 'verse') met rozenextracten, maar ik vond de rest een beetje stinken. Welke gebruik jij? Ik ben daar ook wel benieuwd naar.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Magnaminty heet het masker wat ik nu toevallig heb. Hij is officieel voor puisjes en shit, maar vind hem over het algemeen gewoon super fijn. Helemaal tegen roodheid enzo. En hij ruikt naar pepermunt, wel wat sterk, maar vind hem persoonlijk niet vies ruiken.

    Wat ik handig vindt aan lush is dat als je niet weet wat je zelf fijn vind je eerst gewoon kleine verpakkingen kan kopen om iets uit te proberen. Zo kopen ik en mijn vrienden vaak allebei iets anders en kunnen dat van elkaar uit proberen en zo kom je al snel aan achter wat je zelf fijn vind.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2018 - 8:39 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Een tijd geleden heb ik twee lipsticks en nog een lipproduct bij Douglas gekocht. Ik dacht dat ik lichtroze lipstick met glitters had gekocht en een donkere roze zonder glitters. Thuis bleek die ene lichtroze te zijn zonder glitters. Ik heb bij meerdere Douglas filialen gekeken en ook op hun site, maar kan de lipstick die ik toen heb gezien niet vinden.

    Dus weet iemand toevallig of Douglas vorig jaar een oude lijn met lipsticks eruit heeft gehaald? Want eigenlijk wil ik die lipstick heel graag, maar ik ben dus bang dat ze hem uit het assortiment hebben gehaald. Hij is van het eigen merk van Douglas.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2018 - 14:28 ]


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Een tijd geleden heb ik twee lipsticks en nog een lipproduct bij Douglas gekocht. Ik dacht dat ik lichtroze lipstick met glitters had gekocht en een donkere roze zonder glitters. Thuis bleek die ene lichtroze te zijn zonder glitters. Ik heb bij meerdere Douglas filialen gekeken en ook op hun site, maar kan de lipstick die ik toen heb gezien niet vinden.

    Dus weet iemand toevallig of Douglas vorig jaar een oude lijn met lipsticks eruit heeft gehaald? Want eigenlijk wil ik die lipstick heel graag, maar ik ben dus bang dat ze hem uit het assortiment hebben gehaald. Hij is van het eigen merk van Douglas.


    Zou goed kunnen dat Douglas hun lijn heeft verandert. Ik kocht van hun vaak een paarse lipstick, maar die kan ik ook niet meer vinden


    Seasons will change, but I shall remain

    Aventia schreef:
    (...)

    Zou goed kunnen dat Douglas hun lijn heeft verandert. Ik kocht van hun vaak een paarse lipstick, maar die kan ik ook niet meer vinden


    Dat zou jammer zijn. Misschien toch maar vragen in de winkel. Enig idee hoe die van jou heette? Want sommige hebben wel een leuke naam, vind ik. Zelf heb ik smoothie cassis en die vind ik wel leuk qua naam.


    Physics is awesome

    Ik heb vorige week de Epic Ink Liner van Nyx aangeschaft, wat een dupe zou moeten zijn van de Tattoo Liner van Kat von D. Tot nu toe ben ik er erg tevreden mee en denk ik dat ik het wel aan mijn Holy Grail Products toe kan voegen, want het maakt zo'n winged liner toch wel een stuk makkelijker. Ik heb echter wel op internet gelezen dat 'ie bij een aantal mensen na twee weken is gaan lekken, dus ik ben benieuwd...

    Heeft er iemand anders nog dingen aangeschaft/iets ontdekt? :Y)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dat mijn mattissim lipstick (verpakking en product zelf ziet er uit als lipgloss) niet echt een handige applicator heeft om het aan te brengen. Het droogt wel snel dus dat is een pluspunt.


    Physics is awesome

    Ik had met blackfriday trouwens twee lippenstiften via Aliexpress besteld van Focallure, en die zijn deze week eindelijk binnengekomen! De ene kleur (een nude) is een beetje raar en staat me niet, maar de ander (een rode) is heel mooi en loopt ook niet uit. Ik ben alleen bang dat er allemaal shit in zit, dus ik ga ze maar niet al te vaak dragen.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik ben helaas door mijn Maybelline fit me matte and poreless heen: heeft er iemand nog aanraders? Mag zowel high end als drugstore zijn (:
    Stiekem wil ik de nieuwe foundation van Nars proberen, maar ik had mezelf voorgenomen om alleen nog maar cruelty free makeup te kopen ;(


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik gebruik van L'Oreal, maar ik weet niet juist welke.
    Verder kijk ik ook uit naar nieuwe eyeliner, dus niet al te dure tips zijn steeds welkom (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    Ik gebruik van L'Oreal, maar ik weet niet juist welke.
    Verder kijk ik ook uit naar nieuwe eyeliner, dus niet al te dure tips zijn steeds welkom (:

    Ik heb nu de Nyx epic Inc liner pen. Ben er erg tevreden mee (:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Cresseida schreef:
    (...)
    Ik heb nu de Nyx epic Inc liner pen. Ben er erg tevreden mee (:


    Ja, ik las het juist. Ik denk dat ik die ooit al heb gehad, ik ben enkel vergeten te vermelden dat ik met pennen altijd het probleem heb dat die punt redelijk snel uitdroogt bij mij.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.