• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Just wish someone would be here for me.


    She's imperfect but she tries

    Ik hou niet van deze krant...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ufgh oké, ik voel me zo niet veilig in deze kleren, waarom heb ik altijd dit gevoel. Ugh. Gewoon doorzetten, Het is een 'feestje', Ugh nee njet janken ofzo, zulke dingen heb je vaker aan,
    GA WEG GEVOEL


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    I think I just broke up with my boyfriend..


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Ik moet naar de winkel maar


    Mhm?

    Zo'n zin in volgende week! 🇬🇧
    _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Okay ugh waarom overstroomt mijn hoofd nou steeds met gedachten als ik alleen ben, niet handig


    obsessive rage

    Leith schreef:
    (...)
    o.o Ik ben zoo jaloers op je man..


    it's amazing en ik heb eigenlijk alleen nog maar in de bus gezeten en we hebben drie minuten naar het hotel gelopen. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ben opeens zo moe... misschien is het straks tijd voor een powernap. :')

    Mijn leven bestaat tegenwoordig alleen nog maar uit hopen dat m'n ex in een kuil vol slangen valt.
    Oh nee, wacht. Dat heeft ie al gedaan. Daarom is ie nu weer bij z'n ex.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oke nu heb ik
    1. Een capuccino die ik niet gevraagd heb en geen frappucino, die ik wel gevraavd had
    2. Een verbrande tong
    3. Een gemiste trein

    Wauw


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wacht al maandenlang op een pakketje en nu gooien jullie het gewoon voor mijn deur op de grond. Het is kapot. Het is verdomme gewoon kapot. Fucking PostNL.


    26 - 02 - '16

    Hoi ik kom ook even in dit topic klagen :)

    Waarom hebben al die buitenlandse sites altijd een betaling met credit card, ik wil gewoon met ideal en paypal betalen, niet met credit card :(

    The fuck aan de paracetamol met ibu en morfine en nog steeds fucking pijjn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Supwr veel zin in het vrijgezellenfeest!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.