• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    blugh. ik heb echt geen zelfbeheersing :') #misselijk lol this happens every time

    Oh well. In ieder geval waren de broodjes redelijk lekker, hoewel ze denk ik nog beter hadden gekund, maar dat is voor een volgende keer. Ik ben allang blij dat ik uit mijn comfort zone ben gestapt en iets heb gemaakt wat niet wafels of cake is :')

    what to do with myself now, though? i feel kind of..........meh.

    stiekem kijk ik uit naar het weer beginnen van colleges, hoewel ik niet uit kijk naar de onvermijdelijke stress...maar goed, niet zoveel schrijfopdrachten en shit het komende semester, dus dat is wel chill. Apparently I can handle exams.


    There is freedom in the dark.

    waarom ben ik zo’n iemand die aan een kookplaat voelt om te kijken of die nog warm is, en vervolgens z’n vingers brand.
    auw


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Eindelijk appen met mijn liefste vriendinnetje. :Y)


    i wanna die with you once or twice.

    Ada schreef:
    Eindelijk appen met mijn liefste vriendinnetje. :Y)

    <3


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dit wordt veel verplicht eten, damn it


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    I don't want to cry again.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ok dus ze moet zelf over haar lot beschikken, maar ze weet het grootste deel van de tijd niet eens meer wat haar handen zijn en loopt de godganse dag onsamenhangend liedjes te zingen, maar we verwachten wel dat ze in drie kansen 'ja' zal zeggen, terwijl haar pet elke minuut anders staat en als ze dat niet doet komt de politie erbij kijken. Want dat zal veel goed doen. Top


    She's imperfect but she tries

    ik ben godver de godver helemaal klaar met dit kut huis.
    ik had dit voor opa en oma meegenomen en dan trek jij het weer open. en dan doe ik alles weer fout, en moet je weer duidelijk benadrukken hoe kut ik je leven maak. abortus bestond 16 jaar geleden ook hoor. kut zooi. ik ben toch alleen maar dik en kut. en ik heb ook geen vrienden en sociaal leven volgens jou. he wat kut zo’n waardeloos kut wezen in je huis. kan ik niet gewoon dood neervallen, is iedereen blij. hola di jee doei


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben zo verliefd op mijn nieuwe camera! T ding is zo fijn! 😍


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vandaag was zooooo leuk. <3


    Huh één van m'n youtubevideo's die vorig jaar offline is gehaald om rechtenschending, staat nu opeens weer online. Well not complaining of course, half miljoen views hehe. :Y)

    het valt gewoon niet meer uit te drukken, hoe weinig ik nog zin heb in het leven en hoe lang al. niks heeft gewoon zin meer.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Grote onzin een lijst met risicohonden. Een hond word niet slecht geboren, maar slecht gemaakt. Ja, bepaalde honden hebben meer aanleg om agressief gedrag te vertonen. Maar als baasje heb je, je verantwoordelijkheid en moet je ervoor zorgen dat je hond geen agressief gedrag gaat vertonen.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Grote onzin een lijst met risicohonden. Een hond word niet slecht geboren, maar slecht gemaakt. Ja, bepaalde honden hebben meer aanleg om agressief gedrag te vertonen. Maar als baasje heb je, je verantwoordelijkheid en moet je ervoor zorgen dat je hond geen agressief gedrag gaat vertonen.


    Amen. _O_
    (Kijk jij ook Kassa? Haha)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik was toch slaperiger dan gedacht :o


    Seasons will change, but I shall remain