• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Triggerende dingen in een spoiler alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2018 - 17:19 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik heb het kouddd. En ik moet dit ding even afmaken maar meh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    er was eens een meisje dat leah heette en ze dacht "lolz ik leer toch snel dus ik stel wel alles uit tot het laatste moment"
    dat ging niet zo goed, dus de volgende keer dacht ze "lolz ik leer toch snel dus ik stel wel alles uit tot het laatste moment"
    en dat is het verhaal van het meisje dat leah heette


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Well. this really pisses me off.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    DeVoe schreef:
    I'm not ready to grow up.

    Aren't we all... (no_chears)
    Hang in there <3


    Deep inside, I've never felt alive

    I'm sorry for (still) existing


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    waarom is iedereen om me heen toch zo perfect?


    all because i liked a girl

    An undercut *O*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    So break me down if it makes you feel right
    And hate me now if it keeps you alright
    You can break me down if it takes all your might
    'Cause I'm so much more than meets the eye


    This ain't no place for no better man.

    Ben t openbaar vervoer nu wel weer zat


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Pfffffff.


    The truth is out there.

    I wanna fucking die. I'm so fucking do n e


    ftw when your dad cares more about your sisters friend than about you.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2018 - 18:34 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    It'd be nice if someone cared. But my own girlffiend doesn't even seem to care, so why am I still here even.


    This ain't no place for no better man.

    oké niet om lastig te doen maar waarom moeten "triggerende" dingen ineens onder een spoiler???
    ik denk honestly dat dat mensen die zich al niet goed voelen nog een slechter gevoel geeft, omdat je het dan letterlijk weer moet verbergen onder een spoiler
    terwijl dit vaak hun enige plaats is waar ze rechtuit kunnen zeggen hoe ze zich voelen
    ik vind dit oprecht geen goed idee


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    oké niet om lastig te doen maar waarom moeten "triggerende" dingen ineens onder een spoiler???
    ik denk honestly dat dat mensen die zich al niet goed voelen nog een slechter gevoel geeft, omdat je het dan letterlijk weer moet verbergen onder een spoiler
    terwijl dit vaak hun enige plaats is waar ze rechtuit kunnen zeggen hoe ze zich voelen
    ik vind dit oprecht geen goed idee


    Omdat veel mensen geen zin hebben in drama met andere mensen en gewoon hun shit willen dumpen zonder er enige gevolgen bij te hebben.


    This ain't no place for no better man.

    Klaar schreef:
    oké niet om lastig te doen maar waarom moeten "triggerende" dingen ineens onder een spoiler???
    ik denk honestly dat dat mensen die zich al niet goed voelen nog een slechter gevoel geeft, omdat je het dan letterlijk weer moet verbergen onder een spoiler
    terwijl dit vaak hun enige plaats is waar ze rechtuit kunnen zeggen hoe ze zich voelen
    ik vind dit oprecht geen goed idee


    Dit was enkele LJH-topics geleden een discussie, door een reactie die ik zelf niet heb gezien omdat de moderators die aan hadden gepast. Om eerlijk te zijn heb ik geen behoefte aan continue berichten dat mensen dood willen, dat ze niet eten, zichzelf pijn doen, wat dan al niet. Dit is geen shade tegenover die users, maar Q is toch een beetje mijn happy place. Daarbij kunnen die berichten andere mensen triggeren om zichzelf wat aan te doen, vandaar dat ik in het eerste topic na dat befaamde LJH-ding in de beginpost heb gezet dat triggerende dingen in een spoiler gezet worden. Dat vind ik, en volgens mij zijn mensen het met mij eens.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.