• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Triggerende dingen in een spoiler alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2018 - 17:19 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Tad schreef:
    I have the best friend in the world and I love them so goddamned much.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 0:36 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    First presentation of the year and it already going to be a fucking disaster. Als je je connected voelt tot dingen is het echt makkelijk te doen, maar ik heb echt niks. Voor family heritage al niet, dus voor world heritage al helemaal niks. En als ik al wel iets bedenk, dan heeft mijn moeder het weggegooid. Just fucking great. Goede start van het semester, getting anxiety already.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb mijn bazin graag en ik apprecieer dat ze met me inzit, maar ik heb dezelfde preek nie twee keer nodig, thanks. Zeker niet op dezelfde fucking dag.


    kindness is never a burden.

    IJshockey is geweldig om te zien, de mensen zijn leuk en enthousiast en dammnn I love Geneseo/Murica


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wat een rotnacht.

    God, I am so stupid. How could I think this would work out? Of course not. Nothing ever goes right in my fucked up little life.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 11:14 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zo even in drie dagen het derde seizoen van Winx Club gekeken. Het is niet zo dat ik belangrijkere dingen te doen heb. Oh. . . Wacht.


    I don't wanna be your friend anymore, you make me feel like shit.


    The truth is out there.

    jullie twee gaan me echt op een punt krijgen dat het me allemaal geen ene reet meer kan schelen
    STOP VERDOMME EENS MET AL DAT GERUZIE EN GEDRAAG JE NAAR JE LEEFTIJD FFS


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik weet dat jullie nooit schoonmaken want het huis is gewoon echt smerig maar dat betekent niet dat je me af moet bekken om het feit dat ik mijn badkamer en kamer wel gewoon schoon wil hebben. Echt lekkere sfeer weer vandaag.


    The truth is out there.

    God we krijgen bezoek en m'n boek mag zelfs niet op tafel blijven liggen want stel je voor dat het bezoek ziet dat er daadwerkelijk mensen in dit huis léven.


    Dare schreef:
    God we krijgen bezoek en m'n boek mag zelfs niet op tafel blijven liggen want stel je voor dat het bezoek ziet dat er daadwerkelijk mensen in dit huis léven.

    Wow dit is zó herkenbaar :')

    Yeah toneel op een zondag. Hier had ik geen zin in.


    all because i liked a girl

    Zooo veel lekkere dingen op tafel ugh.


    Damn, damn, damn. Ugh. Verdorie.


    i wanna die with you once or twice.

    Dare schreef:
    Zo even in drie dagen het derde seizoen van Winx Club gekeken. Het is niet zo dat ik belangrijkere dingen te doen heb. Oh. . . Wacht.


    Time you enjoy wasting is not wasted time. Oftewel als je het gewoon even nodig had om het derde seizoen van Winx te bingewatchen dan hoef je , je niet schuldig te voelen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Physics is awesome