• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Triggerende dingen in een spoiler alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2018 - 17:19 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    With arms wide open
    Under the sunlight
    Welcome to this place
    I'll show you everything
    With arms wide open


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    CaeIum schreef:
    (...)

    Ik moet zeggen dat het desondanks lastig blijft, omdat ik het persoonlijk lastig vind om in te schatten wat anderen niet zouden willen lezen, als je begrijpt wat ik bedoel. Misschien is het voor nu beter om op zoek te gaan naar de grens en dan te bepalen wat wel en wat niet kan, als het ware. Als dat in ieder geval duidelijk is, dan hoeven mensen in ieder geval hun hoofd niet te breken over of een post wel of niet triggerend kan zijn.


    Dat zal sowieso niet gaan — omdat het daar te subjectief voor is (zoals je zelf al zegt is het voor de één anders dan voor de ander). Daarnaast zijn we hier allemaal geen mods en kunnen we er dus geen officiële regel van maken. Het is meer een verzoek: denk erover na, maak er je eigen oordeel over en post het dan. Daar wordt verder niemand op afgerekend, behalve als het dusdanig heftig is dat zelfs de mods het moeten weghalen.


    Absolutist schreef:
    (...)

    Dat zal sowieso niet gaan — omdat het daar te subjectief voor is (zoals je zelf al zegt is het voor de één anders dan voor de ander). Daarnaast zijn we hier allemaal geen mods en kunnen we er dus geen officiële regel van maken. Het is meer een verzoek: denk erover na, maak er je eigen oordeel over en post het dan. Daar wordt verder niemand op afgerekend, behalve als het dusdanig heftig is dat zelfs de mods het moeten weghalen.


    Naar mijn ervaring is het helaas wel zo dat er nog wel eens een oordeel wordt geveld over een bepaalde post, vooral omdat er nu steeds vaker dingen in een spoiler worden geplaatst. Ik denk eerlijk gezegd dus dat er wel daadwerkelijk iets mee gedaan moet worden, voordat omdat het wel zo is dat mensen hierdoor steeds banger gaan worden voor kritiek op hun gedachten. Maar ja, ik begrijp inderdaad wel dat dat voor een groep users lastig is om te bepalen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zoveel hoofd- en nekpijn. En zoveel tics heb ik vandaag niet eens gehad. Aargh, ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, wat voor stappen ik kan zetten en hoe nu gewoon verder.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    CaeIum schreef:
    (...)

    Naar mijn ervaring is het helaas wel zo dat er nog wel eens een oordeel wordt geveld over een bepaalde post, vooral omdat er nu steeds vaker dingen in een spoiler worden geplaatst. Ik denk eerlijk gezegd dus dat er wel daadwerkelijk iets mee gedaan moet worden, voordat omdat het wel zo is dat mensen hierdoor steeds banger gaan worden voor kritiek op hun gedachten. Maar ja, ik begrijp inderdaad wel dat dat voor een groep users lastig is om te bepalen.


    Daar zullen we helaas nooit ofte nimmer een lijn in kunnen trekken — zelfs de mods niet. Het is nu gewoon een kwestie van socialiteit en een subjectieve mening. Daarbij vind ik niet dat er de afgelopen tijd negatief is gereageerd op posts die geen spoiler bevatten (als er al iets over werd gezegd, was dat altijd heel rustig met de vraag of het alsjeblieft in een spoiler mag omdat het door die persoon als triggerend werd ervaren).

    //

    Ugh — ik heb één keer aangegeven dat ik het best wel vermoeiend vind dat er om de tien minuten mijn hulp wordt gevraagd en nu worden er allerlei steken onder water gegeven.


    Ik hoop ZO hard dat ik in de vakantie kan afspreken. Echt zo hard.


    i wanna die with you once or twice.

    Ahahaha my existence ruins everything. :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik weet niet wat ik moet doen. I'm so goddamn lost.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jongens, het was niet stom bedoeld maar ik weet dat het echt heel fijn kan zijn om dit soort dingen gewoon ergens te kunnen opschrijven en aan de andere kant snap ik dat andere mensen het niet willen zien omdat het ze kan beïnvloeden/triggeren of wat dan ook. Het is altijd een beetje lastig om de middenweg hierin te zoeken.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I am such a disgusting thing.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    FireKeeper schreef:
    Jongens, het was niet stom bedoeld maar ik weet dat het echt heel fijn kan zijn om dit soort dingen gewoon ergens te kunnen opschrijven en aan de andere kant snap ik dat andere mensen het niet willen zien omdat het ze kan beïnvloeden/triggeren of wat dan ook. Het is altijd een beetje lastig om de middenweg hierin te zoeken.


    Ik vind je idee wel iets om over na te denken..


    26 - 02 - '16

    I don't wanna push, but I desperately wanna help...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I should stop trying. Its not like i'm gonna get anywhere far in this life. Maybe i should just.. Stop. Maybe it's time to throw in the towel..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I'm sorry Ben. I just couldn't hold it back anymore. I broke the promise that meant the most to me and why am I this stupid. I only ruin things. If I could only just remove myself from society. But Ben... really... I'm so sorry..


    This ain't no place for no better man.

    FireKeeper schreef:
    Jongens, het was niet stom bedoeld maar ik weet dat het echt heel fijn kan zijn om dit soort dingen gewoon ergens te kunnen opschrijven en aan de andere kant snap ik dat andere mensen het niet willen zien omdat het ze kan beïnvloeden/triggeren of wat dan ook. Het is altijd een beetje lastig om de middenweg hierin te zoeken.


    Oh ik vond je idee ook absoluut niet stom — alleen wat heftig (ik vind het moeilijk om het te verwoorden) omdat je dan álle grote negativiteit op één plaats hebt en dat ook nadelen kan hebben, snap je? Verder ben ik het helemaal met je eens — die middenweg is moeilijk, al dan niet onmogelijk.

    //

    Zal ik vanavond gewoon weer op tijd gaan slapen? Gisteren was dat best wel fijn.