• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2018 - 23:46 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb mijn stage in dat ziekenhuis? O.o How the hell did that happen. Oke, het stond in mijn keuzes, maar het heeft like ik weet niet hoeveel aanzien en ik voel de stress nu al komen :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Au, lichaam, ik ben het hier niet mee eens (cat)


    Stenenlikker

    Omg i can't, no no no, de hoofdpijn. Ik ga janken. Shut up, really, I can't do this anymore. This is too much please stop, go


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ChiIdhood schreef:
    Omg i can't, no no no, de hoofdpijn. Ik ga janken. Shut up, really, I can't do this anymore. This is too much please stop, go



    Hey je kan het echt

    //
    Ik zou echt wat moeten eten eigenlijk


    obsessive rage

    Deze dag is nu al kut.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo moe maar wil wel naar bios.


    The truth is out there.

    Volgensmij ziet de leraar het nut van dit vak niet eens lol


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik ben echt misselijk, ongeconcentreerd en voel me gewoon heel slecht. Al een fucking week lang precies hetzelfde en ik heb zo erg het gevoel dat ik er niet uit ga komen, alsof ik er nooit meer uit kan komen. Anorexia begint me weer aan te vallen, evenals de depressieve gedachten en dit is zo niet goed. Ik snap ook niet waarom, want het ging twee weken goed. En ugh als ik dit tegen iemand zeg ben ik gewoon zo bang dat ik weer een rant krijg van mijn moeder voor weinig eten, of nu misschien wel naar een psycholoog word gestuurd, en dat wil ik gewoon echt niet.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2018 - 12:30 ]


    obsessive rage

    Ik zou het wel appreciëren mocht je niet telkens mijn vuile was zo buitenhangen. Wanneer mensen opmerken hoeveel ik ben vermagerd, hoef je niet telkens te antwoorden 'door niet meer te eten', because 1. that's not true and 2. its none of their business en ik vind het niet fijn dat je er zo lichtjes overgaat maar ik dan wel aan iedereen mag uitleggen dat 'nee, ik heb geen anorexia en dat heb ik ook niet gehad en nee ik eet niet te weinig door vegan te zijn nu'. Ik heb wel belangrijkere dingen te doen, thanks.


    kindness is never a burden.

    Oh nee, de moordende keelpijn begint terug te komen :C


    Stenenlikker

    Serieus geweigerd om 15 cent. Fucking woningbouw.


    26 - 02 - '16

    Misschien moet ik toch maar gewoon proberen het hardlopen weer op te pakken, maar ugh, ik wil niet weer een blessure oplopen. :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Okeeee wanneer komt BTS naar europa dan D:

    Wat is dit voor flut muziek. Ugh wat een hel. Zo snel mogelijk mijn thee opdrinken en dan snel naar boven I guess.


    At the end we're all cursed

    Nog 20 minuten. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury