• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2018 - 23:46 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hahaha echt te cute. Ik ben super bezig met foto's maken en bewerken en nu stuurt hij me dolenthousiast een gemaakte foto en hoe ie het bewerkt heeft. Lief


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké, wacht even. Als je - je dus ziek meldt, kan je gebeld worden door een af ander antiverzuimbedrijf. Fijn. Telefoneren vind ik echt verschrikkelijk en de stress van mogelijk zo'n instantie die belt, kan ik er echt niet bij hebben. Ik durf niet eens rustig op bed te gaan liggen doordat ik bang ben dat ze bellen en ik niet opneem door dichtklappen of doordat ik de telefoon niet hoor, met alle sancties die daarop kunnen volgen.


    26 - 02 - '16

    Ik kijk uit naar vanavond. (bloos) Hopelijk is ze wel niet weer eens te laat. x')


    Ik wil een tuin vol egels

    Vijftien graden buiten. En zaterdag sneeuwde het nog. Upstate New York heeft geen klimaat.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oke vaag. Ben wel infinitely happy met mn nieuwe kleding omg.


    The truth is out there.

    Bokeh schreef:
    Oké, wacht even. Als je - je dus ziek meldt, kan je gebeld worden door een af ander antiverzuimbedrijf. Fijn. Telefoneren vind ik echt verschrikkelijk en de stress van mogelijk zo'n instantie die belt, kan ik er echt niet bij hebben. Ik durf niet eens rustig op bed te gaan liggen doordat ik bang ben dat ze bellen en ik niet opneem door dichtklappen of doordat ik de telefoon niet hoor, met alle sancties die daarop kunnen volgen.


    Ze proberen je meerdere keren te bellen en als je ze niet te pakken krijgen, sturen ze een brief. Ik had ze al terug gebeld voordat ik de brief kreeg. Maar in die brief stond, dat ze meerdere malen hadden geprobeerd om me te bereiken en dit niet lukte. Dat ze eventueel het advies konden uitbrengen aan het uitzendbureau dat ik minder of voor geen van de dagen uitbetaald zou krijgen.

    Geef anders je telefoon aan je ouders of iemand anders als je met iemand woont of met meerdere personen woont. Dan kunnen zij de telefoon opnemen en de telefoon aan jou geven als ze jou willen spreken.

    Neem vooral je rust en laat je niet gek maken.


    Physics is awesome

    Nog 1,5 uur overleven


    There are poems inside of you that paper can't handle

    I never.. Ever.. Ever wanna do this again.. Sadly have to go again friday.... Fuck these exams..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    MacGyver schreef:
    (...)

    Ze proberen je meerdere keren te bellen en als je ze niet te pakken krijgen, sturen ze een brief. Ik had ze al terug gebeld voordat ik de brief kreeg. Maar in die brief stond, dat ze meerdere malen hadden geprobeerd om me te bereiken en dit niet lukte. Dat ze eventueel het advies konden uitbrengen aan het uitzendbureau dat ik minder of voor geen van de dagen uitbetaald zou krijgen.

    Geef anders je telefoon aan je ouders of iemand anders als je met iemand woont of met meerdere personen woont. Dan kunnen zij de telefoon opnemen en de telefoon aan jou geven als ze jou willen spreken.

    Neem vooral je rust en laat je niet gek maken.


    Dat stelt me wel gerust. Dankjewel


    26 - 02 - '16

    Didn't take ya for a hypocrite, but I guess you're more self centered than I thought.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Imfao

    [ bericht aangepast op 20 feb 2018 - 16:46 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Holy moly, het is echt rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan vandaag en ik dank god op mijn blote knietjes als het tien uur is lol.


    She's imperfect but she tries

    Meh, vandaag werken was niet het beste idee, want ik ben gesloopt nu...


    Stenenlikker

    We're lying to ourselves
    And dancing by the light of the screen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tad schreef:
    Holy moly, het is echt rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan vandaag en ik dank god op mijn blote knietjes als het tien uur is lol.


    I very much appreciate the Herman van Veen-quote.

    Good luck tho c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.