• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2018 - 23:46 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dare schreef:
    Adem in. Adem uit.


    26 - 02 - '16

    Need to cut down on the crisps, this is getting uit de hand omg

    Mijn ex en ik hebben vandaag afgesproken. Het was fijn om hem weer te knuffelen, met hem te praten en te lachen. En fijn om te weten dat hij niet achter z'n ex aan was gegaan. Maar hoe het verder moet, idk. Honestly.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    life sucks


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Je realiseert je gewoon niet hoe erg ik mijn best doe en hoeveel pijn het doet dat het je feitelijk niks kan schelen als ik nu van een gebouw af zou donderen oid. Je zou het niet eens merken als dat zou gebeuren.


    At the end we're all cursed

    Ik heb echt het gevoel dat ik dit hele collegejaar nog niks aan mijn studie gedaan heb en ik weet dat dat niet zo is, maar het voelt gewoon alsof ik niet meer weet hoe ik moet studeren. Hoe ga ik op deze manier mijn scriptie schrijven? Hoe ga ik dit ooit doen met een master (waarvoor ik overigens écht aan mijn inschrijving moet beginnen een keer)?


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Stelletje fuckers


    i wanna die with you once or twice.

    AFJSLDFSDF zo blij omg tentamen gehaald *O* *O*
    Nog 3 te gaan en dan kan ik mij die P toe-eigenen hehe

    Nu heb ik zin in Cars Bubbles, thanks :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    DeVoe schreef:
    Nu heb ik zin in Cars Bubbles, thanks :W


    No problem <3

    //

    Wat is deze misselijkheid :')


    This ain't no place for no better man.

    Ik ben zo blij dat ik eindelijk eens heb kunnen uitspreken waar ik al maanden mee zit...


    26 - 02 - '16

    Oke... Nu lekker slapen.. En morgen de praktijkexamens.. You can do it. Just believe that and you'll get through..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    HMMMMMMMMMM ik wil dat Fun Ghoul jacket hebben. *Luistert heel agressief MCR*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Meh


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Kooouuuddd. En oeh, vet gaaf dat ie me heeft uitgenodigd eens met m mee te gaan en te ervaren hoe t is om pakwerker te zijn. Lijkt me echt gaaf om een keer mee te maken! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •