• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2018 - 23:46 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Iek, zou het nummer verkeerd zijn? Waarom gaat dit niet gewoon lekker soepel zodat ik niet de hele dag in de stress hoef te zitten, bleh (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yay ik mag m'n tussentijdse toets gaan aanvragen. *O*


    26 - 02 - '16

    You're so pretty ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Waaro vraag je het dan?

    Ik voel me een beetje mweh, ik hoop dat mijn collega's mij niet hebben aangestoken.


    Physics is awesome

    Ik hoop dat dit geen gewoonte gaat worden. . .
    //

    Of fucking course. I am not surprised.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2018 - 17:36 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Imao.
    Elke behandelaar: ‘fuck kind, wat een lijst met shit. Niet niets voor je leeftijd.’
    Ik; ‘hm’
    Zij: ‘hoe oud ben je nou?’
    Ik: ‘net veertien’
    Zij: ‘holy’
    Ik: ‘?’
    Zij: ‘ik vergeet constant dat je geen zestien bent. Je praat erg volwassen’

    Don’t know what to think


    i wanna die with you once or twice.

    Fijn hé, als iemand zich ermee gaat bemoeien als jij in de keuken staat.


    Physics is awesome

    Ada schreef:
    Imao.
    Elke behandelaar: ‘fuck kind, wat een lijst met shit. Niet niets voor je leeftijd.’
    Ik; ‘hm’
    Zij: ‘hoe oud ben je nou?’
    Ik: ‘net veertien’
    Zij: ‘holy’
    Ik: ‘?’
    Zij: ‘ik vergeet constant dat je geen zestien bent. Je praat erg volwassen’

    Don’t know what to think

    Ik blijf het raar vinden dat hulpverleners vergeten hoe fucking snel je moet opgroeien als je zo ziek bent zo van dude het is je baan


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als Quizlet persoon was, dan zat ik nu in een knipperlicht relatie en zou ik hem keihard dumpen als ik er niet afhankelijk door was omdat ik anders niet kan communiceren met lieve Ava.
    Zulke diepe intense haat. Ugh. Be prepared darlings, waarschijnlijk zal een zeer onaardig topic mijn menig en vertrek onderstrepen, sorry not sorry. Voor nu nog maar even fixen dat ik nog niet geband ben voor dat Ava een nieuwe telefoon heeft, hell yeah.

    Knufs en haat
    De persoon waar niemand hier een fuck om geeft


    i wanna die with you once or twice.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik blijf het raar vinden dat hulpverleners vergeten hoe fucking snel je moet opgroeien als je zo ziek bent zo van dude het is je baan

    Haha en ook al zijn ze er steeds van overtuigd dat ik toch echt zestien moet zijn, ze praten alsnog tegen me alsof ik niets heb meegemaakt en ik vijf ben.
    Yay hulpverlening. Ik zou ze ook dumpen als ik geen rm had, maar die heb ik wel fucking yes.


    i wanna die with you once or twice.

    Adem in. Adem uit.


    Een voorbeeld startdocument van iemand ander's stage in het ziekenhuis zien en denken........ ah ik moet nog erg veel doen dus.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik zit nu tussen mezelf raar of geniaal vinden om wat ik net heb geschreven, lol.


    Stenenlikker

    Listen shithead, I'm not ignorant for not wanting to watch Emma Gonzales' speech. Thinking about the shooting nearly makes me cry as it is, so fuck off.


    kindness is never a burden.

    10k+ stappen vandaag. Niceee. :Y)