• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2018 - 23:46 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik wil echt nog eens beter leren schrijven want ik heb het gevoel dat het allemaal nog te vlak is en ik te veel in herhaling val
    Maar dan struikel ik ook gelijk over mijn aanpak en omgang met personages en plotdingen en asdghdsjh
    Long story short... still got a long way to go

    I sometimes get so happy over the stupidest things. But then sadness kicks in again...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Please may the gods be with me dat ik vandaag weer een positieve uitslag krijg


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik heb echt geen zin..


    This ain't no place for no better man.

    Ik heb deze gozer van Tinder helemaal verslaafd gemaakt aan Peaky Blinders, I love it. // Spread the Peaky’s!


    Ik houd zoveel van Skins.


    i wanna die with you once or twice.

    Eh hallo, je kunt mij er niet de schuld van geven dat jullie er zoveel fouten in hebben laten staan?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Of ze vinden het meme gebruik in mijn scriptiepresentatie fantastisch. Of ik word hier kneiterhard op afgerekend.


    Ik ben toch wel opgelucht dat ik toe heb gegeven dat zo doorgaan niet lukt. Nu hakt de griep er namelijk echt in...

    [ bericht aangepast op 20 feb 2018 - 11:22 ]


    26 - 02 - '16

    Feest!! Weer een goede uitslag!!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Hmmmmmmmmmmm wil ik een nieuwe username/profiel of niet
    Maar wat wil ik dan?!

    Overdrijven is ook een vak.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    1. I forgot my grandmother's remembrance day. Shit.
    2. February 27th marks 3 year. Shit.
    3. My mother is going to kill me. Shit.


    kindness is never a burden.

    Zo jammer dat google weer heeft lopen prutsen met de rechten van de afbeeldingen en hierdoor afbeeldingen zoeken minder leuk is geworden pff. Als je als eigenaar niet wil dat mensen je foto's gebruiken, leg er dan een watermark over heen maar ga niet aan zoekengines zitten. (no_chears)