• Let's fangirl together!

    Become a fan...
    TaeTae's favoriete k-pop groepen/artiesten
    Baechu's Favoriete Kpop idols
    Baechu's favoriete k-pop girl(group)-songs


    [ bericht aangepast op 6 aug 2018 - 14:05 ]

    Ik ben benieuwd of ze Taylor Swift gaan inhalen met het 24 uur record

    Nog een half uur voor het 24u record. Spanneeeend.

    #28 trending in NL 😏
    Sorry voor mijn spam. I'm too excite

    Omygod hun aanwezigheid bij Billboards and everything
    Zo leuk *O*

    Unf, Lau. Jouw nieuwe profielfoto though.
    Schraap het plasje Maddie maar van de grond wat zagen ze er goed en healthy uit bij de BBMA’s. JuNgKoOks Abs I’m a loyal Yoongi stan I swear
    I felt like a proud mom. :’)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2018 - 1:02 ]


    What’s tasty in Busan?

    MOCHl schreef:
    Unf, Lau. Jouw nieuwe profielfoto though.
    Schraap het plasje Maddie maar van de grond wat zagen ze er goed en healthy uit bij de BBMA’s. JuNgKoOks Abs I’m a loyal Yoongi stan I swear
    I felt like a proud mom. :’)

    (wbw)

    I know right! en RM, ik heb zoveel respect voor hem aangezien de rest nauwelijks engels spreekt/verstaat en hij altijd de woordvoerder mag zijn. Hij is echt een dad. :')

    Ja echt! Ik ben zo trots op ze *pinkt traantje weg*
    Ik las ergens wel dat tijdens de break van de BBMA’s RM naar het toilet ging en de rest achterbleef, maar dat er allemaal celebs naartoe hen toe kwamen en ze daar een beetje zaten als verloren puppers die niks verstonden. I snorted want ik beeldde me ze even in met hun gebrekkige en tbh hilarische Engels;
    Tae: ‘Sexy phoney star.’
    Jk: ‘intErNatioNal PlAybOy.’
    Jimin: ‘TonyyYYYY~’
    Jin: ‘Hello yeah I worldwide handsome.’
    Yoongi: ‘Genius jjang jjang man bong bong.’


    What’s tasty in Busan?

    Ik las dat ook echt gewoon met hun stemmen erbij hahaha
    Love them

    Ik ben benieuwd of ze nog een paar woorden engels gaan spreken in Amsterdam. ja ik ga er gewoon even vanuit dat het wel gaat lukken met kaartjes

    Heuyheuy misschien ga ik met m'n zusje naar BTS! Dit zou het ultieme verjaardagscadeau voor mijn zusje zijn. Nu overleg ik met d'r moeder :').

    Mocht ik t voor mekaar krijgen, is het dan verstandig om om 9 uur 's ochtends met m'n hand op de knop te zitten om tickets te kopen? Deze dudes zijn echt enorm bekend en ik ga nooit naar concerten.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2018 - 13:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Heuyheuy misschien ga ik met m'n zusje naar BTS! Dit zou het ultieme verjaardagscadeau voor mijn zusje zijn. Nu overleg ik met d'r moeder :').

    Mocht ik t voor mekaar krijgen, is het dan verstandig om om 9 uur 's ochtends met m'n hand op de knop te zitten om tickets te kopen? Deze dudes zijn echt enorm bekend en ik ga nooit naar concerten.

    Ja absoluut! Niet alleen mensen uit Nederland gaan hiervoor hun best doen, ook omringende landen.

    Ik ga zelf voor een zitplek proberen en wil toch wel een beetje vooraan, maar ik ga allang blij zijn als het überhaupt lukt. :'D

    Thanks! Wow, I'm getting slightly intimidated :W.
    Mik jij op die kaarten van 60 euro? Ik zie namelijk verschillende rangen en als ik voor 2 man ga betalen wordt me dat een kostbare grap. Als zij met me mee mag ga ik proberen die kosten te delen met d'r moeder tho'. (blush)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2018 - 13:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha ja het is ook wel een beetje insane hoor :'D Ik ga me nog verbazen als de site er niet uit gaat liggen op dat tijdstip.
    Maar nee ik ga proberen rang drie.


    Echt die-hard duur, maar tegen die tijd dat ik daar zit, ben ik die geldprijs toch al weer vergeten - dat heb ik met elk concert lol. Het is het zo waard.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2018 - 13:42 ]

    Oei misschien da'k die van 90 probeer. Thanks for the map! Die 5 Lijkt me toch een beetje een nare plek.


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Oei misschien da'k die van 90 probeer. Thanks for the map! Die 5 Lijkt me toch een beetje een nare plek.

    Ja dan kun je beter net iets meer uitgeven inderdaad! ^^
    En ik denk gek genoeg dat die van 5 ook meteen uitverkocht zijn? Omdat er wel meer mensen die denken; damn dat is veel geld, ik ga de goedkoopste doen. Maar 5 is echt heel klein.

    Gelijk heb je hoor: om een beetje een fatsoenlijke plek te krijgen wat meer duiten neerleggen ;o. Want toen ik die kaart zag dacht ik ook zoiets van: nah op die plek zitten hoef ik toch niet zo nodig. Ik had het er nog over met iemand die ook bij ZiggoDome was geweest en die zat bij 4. Concert start om 20:00, dan is met de trein gaan niet zo verstandig right? :W


    No growth of the heart is ever a waste