• Let's fangirl together!

    Become a fan...
    – TaeTae's favoriete k-pop groepen/artiesten
    – Baechu's Favoriete Kpop idols
    – Baechu's favoriete k-pop girl(group)-songs
    –
    –
    –

    [ bericht aangepast op 6 aug 2018 - 14:05 ]

    Salaryman schreef:
    Gelijk heb je hoor: om een beetje een fatsoenlijke plek te krijgen wat meer duiten neerleggen ;o. Want toen ik die kaart zag dacht ik ook zoiets van: nah op die plek zitten hoef ik toch niet zo nodig. Ik had het er nog over met iemand die ook bij ZiggoDome was geweest en die zat bij 4. Concert start om 20:00, dan is met de trein gaan niet zo verstandig right? :W

    Euh, ja dat wordt heel spannend denk ik. :'D Ik zou niet met de trein gaan. Tenminste, jij woont ook in het oosten dacht ik toch? (ik ben geen stalker, ik zweer)
    Mijn broer en ik waren eens naar een voetbalwedstrijd daar, en door alle drukte en chaos misten we echt net onze trein. :')

    Yes! Jij woont ook in Twente right? Ik dacht al, treinen wordt 'm dus niet dan >.>
    Bestel je kaarten via Mojo? Ik ben echt noob, ben maar 1 keer naar een concert geweest.


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Yes! Jij woont ook in Twente right? Ik dacht al, treinen wordt 'm dus niet dan >.>
    Bestel je kaarten via Mojo? Ik ben echt noob, ben maar 1 keer naar een concert geweest.

    Jup! Hengeloooo. En nee, auto is wel de beste optie eigenlijk
    hier kun je volgende week vrijdag de kaarten kopen! Dit is de enige betrouwbare plek, dus niet ergens anders halen. Er zijn echt te veel sites die oplichten pff.

    Awhh thank you! Moest wel effe de leeftijdkeuring checken (ze is 15 tegen die tijd dus ik moet met d'r mee :')). ZiggoDome verwijst ook naar Ticketmaster.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben gewoon nu al zenuwachtig voor de kaartverkoop oml.
    But I mean- hoe chill is het om te weten dat je genoeg geld hebt en een kans hebt BTS in het echt te zien. Ik kan het nog niet helemaal bevatten en dat gaat alleen maar erger worden wanneer ik die kaarten daadwerkelijk heb aye daar ga ik nog steeds vanuit joe.


    What’s tasty in Busan?

    SOPE schreef:
    Ik ben gewoon nu al zenuwachtig voor de kaartverkoop oml.
    But I mean- hoe chill is het om te weten dat je genoeg geld hebt en een kans hebt BTS in het echt te zien. Ik kan het nog niet helemaal bevatten en dat gaat alleen maar erger worden wanneer ik die kaarten daadwerkelijk heb aye daar ga ik nog steeds vanuit joe.

    Het gaat wel lukken! *O*

    Ghihi. Ik kan er eigenlijk ook nog niet bij met m'n gedachten. Ik ben helemal niet dol op massale concerten maar ik weet dat mijn zusje dit zo vet gaat vinden en nu leef ik er wel naartoe :o. En ik las dat dit de eerste keer is dat ze in Europa zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Ghihi. Ik kan er eigenlijk ook nog niet bij met m'n gedachten. Ik ben helemal niet dol op massale concerten maar ik weet dat mijn zusje dit zo vet gaat vinden en nu leef ik er wel naartoe :o. En ik las dat dit de eerste keer is dat ze in Europa zijn.

    Maar daarom zijn zitplekken wel chill, want dan heb je gewoon je eigen plek en word je niet geplet door fanatiekelingen haha.
    En ja eerste keer! Dus daarom is het dubbel zo'n grote hype.

    Wanneer het volgende week lukt om kaartjes te kopen:

    Ik liet deze dudes aan een kennis zien (blush). Zij: wauw ze zien er best vrouwelijk uit. Ik: het is gewoon lullig dat een groep mannen een veel perfectere huid en minder gezichtsbeharing heeft dan ik.
    Ik wil volgende week wel weten wie het is gelukt om kaarten te bemachtigen!!

    [ bericht aangepast op 24 mei 2018 - 17:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Ik liet deze dudes aan een kennis zien (blush). Zij: wauw ze zien er best vrouwelijk uit. Ik: het is gewoon lullig dat een groep mannen een veel perfectere huid en minder gezichtsbeharing heeft dan ik.
    Ik wil volgende week wel weten wie het is gelukt om kaarten te bemachtigen!!

    Ja maar even serieus... ik heb hun gezichtsroutine nodig. (cat)


    :')))

    For real though, de vragen die de interviewers telkens stellen... zo lame.

    Zo raar zonder Jonghyun (no_chears)

    TaeTae schreef:
    (...)Zo raar zonder Jonghyun (no_chears)


    Nou het schijnt dus zo te zijn dat in de teaser een schaduw van Jonghyun te zien was...? Helemaal aan het begin van de video, linksonder. I mean- je ziet best wel duidelijk dat het Taemin niet kan zijn want die zie je later en de angle is niet hetzelfde...?
    Complottheorieën rijzen weer de pan uit joe.


    What’s tasty in Busan?

    SOPE schreef:
    (...)

    Nou het schijnt dus zo te zijn dat in de teaser een schaduw van Jonghyun te zien was...? Helemaal aan het begin van de video, linksonder. I mean- je ziet best wel duidelijk dat het Taemin niet kan zijn want die zie je later en de angle is niet hetzelfde...?
    Complottheorieën rijzen weer de pan uit joe.

    Ik zag het. Not sure though, want het licht komt wel van achter Taemin? Dus het zou prima zijn schaduw kunnen zijn. Maar mocht het inderdaad een verwijzing zijn naar Jonghyun, dan is het wel echt om te janken D: