• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2018 - 14:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 maart 2018 - 14:32 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Een oud klasgenote is al moeder en haar dochter is al een jaar oud. Ondertussen ben ik nog steeds vrijgezel en nog steeds niet zeker of ik Tinder moet uitproberen.


    Physics is awesome

    Oke wtf ik zet mn eigen story in de spotlight vervolgens doet Q vaag en nu heb ik iets randoms zonder link in de spotlight gezet? Oke doei credits????


    The truth is out there.

    Joi schreef:
    Oke wtf ik zet mn eigen story in de spotlight vervolgens doet Q vaag en nu heb ik iets randoms zonder link in de spotlight gezet? Oke doei credits????


    Welke story wou je erin zetten?


    26 - 02 - '16

    Joi schreef:
    Oke wtf ik zet mn eigen story in de spotlight vervolgens doet Q vaag en nu heb ik iets randoms zonder link in de spotlight gezet? Oke doei credits????

    Stuur anders even een berichtje naar een mod

    Bokeh schreef:
    (...)

    Welke story wou je erin zetten?


    Mn eigen story die ik net heb geactiveerd. Ik zie alleen: Joi heeft de volgende quiz in de spotlight gezet (en dan niks).

    @TaeTae: Net gedaan hauahahah. c:


    The truth is out there.

    Hmmmm


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben zo moe en mega verkouden en alles, maar ik moet eigenlijk nog schrijven voor werk. Merp.


    At the end we're all cursed

    Ik wil ook naar Niall ))))):


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    How long until you get bored of me?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I'm fucking up. I'm fucking up big time.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben zo vreselijk. Ik weet dat ze me mist dus ik vroeg haar nummer weer terug omdat ik heb schijnbaar direct had gedeletet, maar nu ik zie dat ze me nog steeds heeft geblokt -die schat Tessa toch- besef ik me weer dat ze me niets doet -oeps?


    i wanna die with you once or twice.

    Maar serieus, wat is er met mensen aan de hand deze week? Je kan niet zomaar niet beloven iets te doen of ergens te komen en dan zonder de afspraak af te zeggen niet op komen dagen. Ik reken op mensen en als je niet bent geweest om wat voor reden dan ook dan kan ik dat niet ruiken zonder je dat op zijn minst even laat weten? Communication, people. You should try it.


    She's imperfect but she tries

    I despise how I look so much. I would do anything to have a prettier face.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    I despise how I look so much. I would do anything to have a prettier face.


    HUSH NO, i think ur very pretty


    kindness is never a burden.

    Toch wel een beetje blij als deze week voorbij is straks

    [ bericht aangepast op 1 maart 2018 - 5:20 ]