• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2018 - 14:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 maart 2018 - 14:32 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Well, stap 1 is gelukt, ik zit in de trein en het is de goede. Stap 2 gaat dan wat minder want de trein staat stil ehm

    Update: de trein ging helemaal niet, well verdorie. Poging 2 dan. In de trein, check, de trein rijdt, dubbel check

    [ bericht aangepast op 27 feb 2018 - 12:35 ]


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Today marks three years of still being alive.


    kindness is never a burden.

    Duendes schreef:
    Well, stap 1 is gelukt, ik zit in de trein en het is de goede. Stap 2 gaat dan wat minder want de trein staat stil ehm

    HAHAHAH WAT EEN GEDOE

    Het lot haat ons echt 😂😂


    i wanna die with you once or twice.

    Deze noodles zijn minder lekker dan degene die we normaal hebben. ;-; Wat moet ik nu eten ?? ;-;


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik: *werkt mega hard om alles te doen wat moet gebeuren en is vrolijk dat het allemaal lukt en zo*
    Leven: Ah het is blijkbaar nog niet voldoende shit. Here you go *dumpt meer shit op mij*

    Echt hoor. Ik werk mij uit de naad en het is gewoon nog steeds niet goed genoeg blijkbaar, want er komt gewoon weer een shitload aan gezeik op mijn dak. Kunnen de dingen niet eens gewoon een keer meewerken? Ik word hier zo ontiegelijk moe van. Waarom probeer ik het überhaupt nog? Het leven is toch wel kut. Ik kan net zo goed meteen mijzelf van kant maken. Scheelt een hele hoop shit. Fuck you leven. Echt fuck you.

    Edit: Oké, hoe de fuck moet ik dit nu oplossen? Ik heb braaf nieuwe inkt gehaald en ben nu al twee uur bezig met die printer. Hij gaat gegarandeerd niet meer werken, dus hij zal waarschijnlijk gerepareerd moeten worden, daar heb ik geen tijd voor deze hele week. Bovendien heb ik morgen die blaadjes nodig. Ik kan het beneden denk niet openen en ik kan het niet sturen en waarom hebben ze het in zo'n kut bestand gezet? Misschien kan ik de beneden printer aansluiten op mijn laptop? Maar er is niemand thuis om te helpen bovendien is iedereen ziek en straks sloop ik de boel... En ondertussen maar hopen dat de bloeduitslagen van mijn zus niet al te erg zijn, gezien ze met spoed naar het ziekenhuis moest opeens.

    Ik weet dat ik kalm moet blijven en rustig alsnog een oplossing zoeken, maar eigenlijk wil ik gewoon heel hard huilen en mijzelf opkrullen in mijn bed. Ik wil niet meer. Ik ben het zo zat. En elke keer weer zeg ik dat ik het zat ben en niet meer wil, maar echt een andere keuze dan doorgaan heb ik niet. Nu ja ik kan van een flat afspringen of mijn polsen doorsnijden, gezien dat idee het enige is wat mij rustig krijgt als ik moet slapen, maar dat kan ik mijn ouders en zus ook niet aandoen. Dan is er nog de optie om met z'n allen zelfmoord te plegen, zoals mijn moeder dikwijls roept, maar dat gaan ze toch niet doen. Ik zit gevangen, opgesloten. Compleet alleen in deze shit. En ik weet dat ik positief moet blijven. Het gaat vast super leuk op mijn nieuwe werk, maar als ik die papieren niet kan printen heb ik een groot probleem. En bovendien ben ik al gesloopt doordat ik moet werken, problemen op moet lossen en voor iedereen moet zorgen en ik wil niet meer ik wil niet meer ik wil niet meer ik wil niet meer. Had mij verdomme gewoon dood laten gaan toen ik aangereden werd in de vierde. Waarom moest ik deze shitzooi nog allemaal doormaken? Ik heb er niks mee bereikt.

    Misschien moet ik de psycholoog weer bellen, maar wat heeft dat voor zin? Zij zegt wat ik al weet. Ik moet positieve dingen opsommen, want die wegen echt wel op tegen de negatieve shit: NEWSFLASH IT DOESNT It fucking doesn't. Ik ben gewoon heel erg moe oké? Ik kan dit niet nog zo'n 60 jaar volhouden tot ik eindelijk oud genoeg ben om op natuurlijke wijze te mogen sterven.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2018 - 14:31 ]


    At the end we're all cursed

    Twee banen combineren bezorgd me zo ontzettend veel stress. Vooral wanneer de één je gewoon naait. Dear lord.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bloeduitslagen binnen en ze moet onmiddellijk terug naar de spoed. Waarschijnlijk een longembolie. Yay, weer iemand in het ziekenhuis. Als de een geen hartaanval oid heeft, heeft de volgende wel een longembolie. Hopelijk kan het gemakkelijk opgelost worden en is een operatie niet nodig.

    I should get up, fix my printer problems and go to work, but I just want to die atm so I'm sitting here doing nothing, hoping my sister will be alright and wondering how the fuck I'm supposed to get everything done in time now that I'm a complete mess and everything falls apart again.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2018 - 15:03 ]


    At the end we're all cursed

    Trixie Mattel is my mother.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dit schiet niet echt op zo
    *zucht*


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Waarom app je me, doe dit nou niet


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Toch mezelf maar een abonnement op mijn favoriete tijdschrift gegund. Ze zijn bijna nergens meer los te koop en dat is jammer.


    26 - 02 - '16

    Waarom wordt het niet beter? Ik werk hard, ik doe mijn best positief te denken, ik probeer mijn eigen geluk te creëren en toch ben ik hier alleen in een major shithole aan het creperen met enkel wat virtuele hugs die een rafelend dun touw vormen waar ik mij krampachtig aan vast klem in een poging niet te verdrinken in de shit.


    At the end we're all cursed

    hm, ik zeg hierover maar even niks lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Als iedereen gewoon zou kunnen doen wat diegene zou moeten doen dan zou me dat Heel Veel tijd schelen. De firma dankt u.


    She's imperfect but she tries

    Also, ik snap dat het niet chill is dat het internet langzaam is, maar stop alsjeblieft met tienduizend keer op één dag in de groepschat gooien dat het internet slecht is. We weten het. Wij hebben hetzelfde probleem. Soms is hij traag bij jou, soms is hij traag bij mij en soms bij iemand anders. That's life. Koop of een versterker of zoek een betere provider of tel tot tien of honderdduizend, maar ik kan gewoon niet heel veel met de appjes.


    She's imperfect but she tries