• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2018 - 14:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 maart 2018 - 14:32 ]


    i wanna die with you once or twice.

    extreemrechtse complottheorieën bestaan altijd uit zo'n fascinerende combinatie van hilarisch bizar & walgelijk doodeng

    water maakt de kikkers gay? briljante comedy. al de homofobie die achter zo'n verhaal zit? niet zo grappig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    It's gonna be HUGEEEEE YAY


    At the end we're all cursed

    Ok, maar de NMBS kan even naar een andere planeet verhuizen. Dan zijn ze nog altijd even nuttig, want treinen rijden meer niet dan wel. :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ok but the other is standing now. He doesn't drink himself yet, but at least he can stand. Hope he'll make it through the night.


    She's imperfect but she tries

    Love mn nieuwe usernamee


    i wanna die with you once or twice.

    Aaaaargh, ik ben zo enthousiast voor mijn nieuwe cosplay w000t. Maar het wordt weer een uitdaging lol. En geld. Altijd weer GEEEEELD


    Deep inside, I've never felt alive

    Fuck. You.


    Ik vind het zo moeilijk voor mezelf te kiezen :/


    26 - 02 - '16

    Eh oke je maakt echt tijd voor al je vrienden behalve voor mij, zelfs voor die kutfriend die mij zo veel pijn heeft gedaan. Ik weet inmiddels wel waar we staan. Het doet gewoon zeer dat die fotos van ons in mn kamer hangen maar we eigenlijk geen vrienden zijn. Ik denk echt dat die reis de afsluiting was van onze vriendschap.


    The truth is out there.

    Mehh im crying about breakfast already, good start


    i wanna die with you once or twice.

    Vandaag toch maar proberen mijn twijfels te delen. Ik vind het zo moeilijk :/


    26 - 02 - '16

    "En dat zijn echte vrouwen"
    Oh... ik ben een alien. :'D

    Ik ben sociaal gezien momenteel echt super actief ja. Het is niet zo dat ik het liefst gewoon onder mijn bed wegkruip en de rest van de winter wegslaap.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Pissoff! Wat een stel rot krengen waren het vroeger, zeg! :@

    JAAAARIIIIIIG :3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.