• Ik keek een vlog van Mascha (beautygloss/vloggloss) waarin ze dus jaren 90 muziek luisterde. En toen liet ze dus ook een liedje die Gregor (haar man) vaak luisterde als ie onderweg was naar Italië. Maar volgens mij herken ik dit liedje, in ieder geval het fluitje. Hoewel hij is uitgekomen in 2002 en toen was ik 7.

    Het fluitje (ik weet niet hoe ik het anders moet beschrijven) begint om 0:24.

    Wie herkent het fluitje ook?

    [ bericht aangepast op 4 maart 2018 - 14:58 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 maart 2018 - 21:30 ]


    Physics is awesome

    Het is wel een K3-liedje maar vgm niet 10.000 luchtballonnen. T ligt op t puntje van mijn tong...

    Update: HEBBES! T is Mama sé.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2018 - 20:23 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik luisterde hem laatst nog in de auto! Het rijdt best lekker met dit liedje op de achtergrond moet ik eerlijk bekennen! Hihi


    It's never gonna happen, Guys.

    Dit klinkt heel erg als K3 - hart verloren maar het is ietsjes anders.
    Althans, dat is waar ik het fluitje van ken.


    Life is a beautiful struggle

    Dit is het liedje waar ik op heb leren fuiten. :Y)

    Ik dacht alleen dat er "of arrogance" gezongen werd in plaats van "of aran"


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oh gosh, dat is inderdaad oud, haha. Ik heb verder niet veel zinnigs toe te voegen, maar wow, dat was een heftige golf nostalgie. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Martinez schreef:
    Dit klinkt heel erg als K3 - hart verloren maar het is ietsjes anders.
    Althans, dat is waar ik het fluitje van ken.


    O, want iemand anders zei ook al dat ze het herkende van een ander nummer. Misschien houden ze van dat deuntje bij K3.


    Physics is awesome

    Square schreef:
    Oh gosh, dat is inderdaad oud, haha. Ik heb verder niet veel zinnigs toe te voegen, maar wow, dat was een heftige golf nostalgie. (nerd)


    Dat had ik dus ook, een heftige golf van nostalgie. Vandaag hoorde ik hem ook op de radio.


    Physics is awesome

    Oh, yep, Mama Sé. K3 heeft sowieso best wel wat melodietjes (grotendeels) gejat hoor, al moet ik zeggen dat ik het wel echt grappig vind dat ze ongeveer hetzelfde deuntje dus voor die 10.000 luchtballonnen en Mama Sé hebben gedaan.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.