• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké m’n slaapritme is wel verneukt maar ik heb in ieder geval weer wat uurtjes slaap gehad en dat telt.


    Na heel veel slechte dagen en 2 crisis dagen voel ik me eindelijk weer eens relatief goed. Niet goed gemeten naar de maatstaven van de meeste mensen, maar goed in vergelijking met de rest van mijn dagen en dat is echt een heerlijk gevoel. Ik ga deze dag ook maar goed benutten omdat mijn goede dagen zeldzaam zijn.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    M'n les is nog niet eens begonnen en ik heb nu al geen zin meer.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik wil naar huis en schrijven...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik kan echt niet wachten om mijn schoenen uit te doen en mijn voeten lekker te masseren met olie.


    At the end we're all cursed

    Ik snap niet waarom mijn ouders me dwingen fulltime te werken terwijl ik halverwege het jaar mijn opleiding gepauseerd heb, omdat het mentaal te zwaar was.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Blugh, ik weet niet hoe jij het ziet, maar het wordt zo wel erg eenzijdig...


    Deep inside, I've never felt alive

    Pfoeh. Dit was geen leuke dag. Gelukkig was niet alles slecht. Morgen beter.


    26 - 02 - '16

    Fack man, ik moet gewoon stoppen met eten en gaan workouten, zou lastig is het toch niet, vetzak.


    kindness is never a burden.

    jfc ik ben zo dik.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb voor het eerst zelf gekookt en eens iets anders gemaakt dan champignonnensaus c: En het was redelijk eetbaar, yay me c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Yes, yes, yessss, weer in Bourtange spelen! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit is best wel een handige site. Alleen jammer dat er nog niet zoveel vacatures op staan. Heb ik tijd erin gestoken al die vragen te beantwoorden, krijg ik niet zoveel te zien ervoor. :') Hopelijk gaat er later meer aanbod zijn, want deze site laat veel beter zien wat bij me past.


    Ik wil een tuin vol egels

    Pffff, had bijna een hartverzakking, maar gelukkig ben ik gewoon nog ingeschreven bij de SSH.


    Stenenlikker

    oke maar wanneer kan ik echt zeggen dat ik eens iets Goed heb gedaan want ja je kan wel funhebben enzo maar wat maakt het uit als 't z'n vruchten niet afwerpt


    Heaven is a place that we all have