• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bel nooouuuu _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kori schreef:
    jfc ik ben zo dik.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Oh shit ik hoop dat ik nog mag komen /:


    obsessive rage

    Effy_Stonem schreef:
    Omfg. Please, say she’s staying more than a week. I really want to be there with her again, God it would change everything...

    Ok... je komt dus helemaal niet en het is zo ontzettend klote voor jou maar ik kan er niets aan doen dat ik dit dus ook vet klote voor mezelf vind want shit het was voor mij ook zo belangrijk dat je er was. Je bent er als enige voor mij daar... je bent de enige die me troost, die me laat lachen als ik me zo ontzettend kut voel. Ik had ook veel te veel hoop en nu ben ik helemaal stuk. Verdomme


    i wanna die with you once or twice.

    I keep disappointing myself and I'm really sick of it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik weet nu na de derde keer wel dat ik bemiddelaar ben in die persoonlijkheidstest. Always been, always will be.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Effy_Stonem schreef:
    (...)
    Ok... je komt dus helemaal niet en het is zo ontzettend klote voor jou maar ik kan er niets aan doen dat ik dit dus ook vet klote voor mezelf vind want shit het was voor mij ook zo belangrijk dat je er was. Je bent er als enige voor mij daar... je bent de enige die me troost, die me laat lachen als ik me zo ontzettend kut voel. Ik had ook veel te veel hoop en nu ben ik helemaal stuk. Verdomme

    Enn toen was ik zo overstuur dat ik je berichten niet meer durfde te openen, great. Maar dat ik al kan zien dat je iig ‘jeetje Brechtje je bent zo’n ontzettend lief persooon’ hebt gestuurd zou juist moeten maken dat ik het graag wil lezen right? Het maakt vreemd genoeg nog meer dat ik mezelf haat en ik meer in paniek raak. Mewh


    i wanna die with you once or twice.

    Ughhhh ugh ugh ugh meh. 😭


    The truth is out there.

    *Offert tijd die gepland staat voor avondeten op om papieren op te halen voor cliënt die avond*
    *Lijdt honger*
    *Cliënt komt niet opdagen*

    Talking about wrong choices.


    She's imperfect but she tries

    God, I deserve nothing but misery and pain. No wonder why my suicidal and selfmutilating tendencies are still here. I'm never going to be better. It's just a waiting game for me to crack and try again.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het is avond en ik lig in bed en spontaan ben ik minder moe. Wtf. Getting tired of my own shit right here.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I'm bummed out *sad face*


    kindness is never a burden.

    They gotta make a Trump cake at Nailed it. What could possibly go wrong.


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    *Offert tijd die gepland staat voor avondeten op om papieren op te halen voor cliënt die avond*
    *Lijdt honger*
    *Cliënt komt niet opdagen*

    Talking about wrong choices.


    Kill 'em


    Mhm?

    Stop, ik zit zoals je weet je straal te negeren en je blijft berichten naar me sturen. o.o tijd om te blokkeren


    Ik wil een tuin vol egels