• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hey Delphie, je bent en blijft een onwijs leuk persoon en ik zou je ouder schatten dan jr bent. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind het hartstikke knap en gaaf dat je in Amerika bent. Dat moet je maar durven!
    Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Volgend jaar heb ik verplicht buitenlandverblijf in Duitsland, maar ik krijg het al benauwd als ik eraan denk. Maar jij flikt het gewoon en gaat naar Amerika! Wat dat betreft kijk ik echt tegen je op! (:

    Ik vind jou echt aardig! En dankjewel voor je geweldige complimenten, ik krijg er een glimlach van op mijn gezicht. (:
    Ik ben er volledig van overtuigd dat je fantastisch bent, en mocht je je eens een keer tóch onzeker voelen: I disagree! You're amazing!
    En met mij ben ik ervan overtuigd dat vele anderen dat ook vinden. Don't forget that! 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jij komt echt over als een gezellig en grappig persoon. Gewoon je vrolijke en humorvolle post die je hebt, het geeft de uitstraling van een fantastisch lief persoon^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Jij komt echt over als een gezellig en grappig persoon. Gewoon je vrolijke en humorvolle post die je hebt, het geeft de uitstraling van een fantastisch lief persoon^^



    Dit ben jij ook. Misschien niet een originele compliment, maar ik meen het wel! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Je lijkt me heel een zorgzaam, sterk en aardig persoon. Iemand op wie je kunt bouwen.

    Frederick c: Jij bent super aardig en sociaal en ik wil jouw kaaklijn nog steeds (cat)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat een awesome username heb jij!


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Jij lijkt me ontzettend lief en spontaan


    i wanna die with you once or twice.

    You are such an awesome human being and I love you.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Jij komt altijd heel positief en beheerst over. (:

    Je bent echt een enorm lief persoon, en je bent super grappig in de snapchat groepen!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shania is that you Echt hele grote faal als ik nu fout zit, maar goed, we gaan het toch doen.

    JE BENT ZO KNAP EN CUTE EN ECHT GIRL HOLY FUCK I CAN'T, JE BENT EEN CUTIE. Maar echt, holy fuck, twijfel niet aan jezelf. Ik vind jou één van de knapste mensen die ik 'ken'. Je hebt gewoon een ontzettend lief gezicht en ja.
    EN JE HONDEN ZIJN GOALS. WAT. EEN. POEPIES.
    En je hebt me geïnspireerd tot het kopen van Nivea.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Gosh. Ik denk dat ik verliefd ben op je tumblr ^^


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Je hebt 'n prachtige signature!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen