• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hey, you. Je bent een ontzettende lieve meid en je bent heel erg pretty. Ik hoop nog lang contact met je te hebben. Ik word altijd blij als ik je voorbij zie komen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    ANNA ANNA JE WEET ME ALTIJD POSITIEF TE KRIJGEN JE BENT ZO LIEF en je bent echt goed in schrijven


    obsessive rage

    Ik blijf je pf heel mooi vinden c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty! Je bent super knap en je bent ontzettend lief en damn ik vind het zo stoer dat je in Amerika zit. Damn.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Anna! Girl, je nieuwe username is GOALS once again en ik wil je dolgraag een keer meeten. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty jij bent zo'n knappe meid en dat je in 'Murica zit vind ik zo gaaf eh! Ik hoop je snel een keer te meeten wanneer je terug bent in ons kikkerlandje!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je lijkt me zo'n verschrikkelijk leuk persoon en je complimenten zijn lief


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Jouw username is werkelijk prachtig en je profielfoto is enorm pleasing ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jij bent echt heel erg leuk! Gewoon de manier hoe je forumposts en berichten en dingen zijn, de vrolijkheid spat er letterlijk van af! Ik vind het heel erg leuk dat je af en toe gezellig de chat bezoekt, em gewoon de tijd dat jij online bent en hier rond hangt, wauw! Prachtig!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Jij bent echt een icon op Quizlet en dat is echt superawesome, al heb ik dat voor mijn gevoel al supervaak gezegd. Ik vind je echt een heel aardig en positief iemand ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Volgens mij ben jij super lief en een gezellige meid! 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je hebt een hele mooie sig, die overigens ook heel waar is. En je lijkt me hartstikke aardig en beleefd!
    Volgens mij ben jij zo iemand die een hele betrouwbare en lieve vriendin kan zijn voor de mensen die het echt verdienen. Ik denk dat jij een erg kostbare vriendin bent, als je begrijpt wat ik bedoel. Je moet jouw vriendschap verdienen, maar als je die verdiend hebt, dan krijg je daar ook echt een geweldige vriendschap voor. (:

    Je geeft zulke lieve complimenten, ze maken mij al bijna blij, terwijl ze aan anderen gericht zijn :') je lijkt me een heel erg aardig persoon en een fijn iemand om in je omgeving te hebben


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ah Ilse je bent zo’n schatje en je bent altijd zo aardig en behulpzaam en lief ✨


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Jouw profiel is zo mooi! De kleuren zijn prachtig en het is heel aesthetically pleasing!


    What’s tasty in Busan?