• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik hou echt van jouw sig! En ik vind je username fancy! (:

    FREDERICK JIJ BENT GEWELDIG EN LEUK EN KNAP EN AARDIG EN SUPER EN VROLIJK EN GEZELLIG EN COOL EN EN EN EN EN NOG VEEL MEER! Een geweldig tof persoon dus^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    JIJ BENT OOK GEWELDIG!!!!!!
    JIJ BENT ECHT EEN VAN MIJN FAVO PERSONEN OP QZL!!!!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Jij lijkt mij een heel lief en spontaan persoon! ^^

    [ bericht aangepast op 20 maart 2018 - 2:08 ]


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Het haar op je pf is goals, weet niet of het van jou is of niet maar still ultieme goals. En ik vind je profiel echt mooi. (:


    The truth is out there.

    Ik vind Veerle gewoon leuk en lief c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ah Mats, we praten al een tijdje niet meer en dat is vrij sip maar je bent echt een superawesome mens en ik hoop dat je nog veel fun hebt daar aan de andere kant van de wereld. 💖


    Heaven is a place that we all have

    Ads je bent zo aardig en lief en fadtastisch (ofzo, idk, fastastisch klinkt een beetje raar) and u deserve all the love and happiness in the world


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Jij geeft hele lieve complimenten, maar je straalt ook warmte uit. Een fijn gevoel als je reageert op het forum. In andere woorden: je zal vast en zeker een warme en een fijn persoon zijn. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Jij geeft altijd hele mooie complimenten. Niet zomaar simpele complimenten, want er zit steeds een eigen draai aan. Je maakt alles toch iets persoonlijker dan 'je bent aardig' of 'je username is leuk'. Dat vind ik een kunst op zich.
    Volgens mij ben je erg goed met taal en kun je goed schrijven. Zo kom je in elk geval wel over. (:

    Van wat ik al gezien heb, ben jij echt een voorbeeld voor velen hier en dat vind ik echt enorm chic van je!


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Ik zie doctor Sheldon Cooper in je GB dus ik vind je nu al leuk.


    Jij lijkt me echt heeel aardig

    Oepss te laat, ondanks ons laatste akkevietje vind ik jou een vreselijk lief persoon. En u’re pretty. En je verdient gewoon het beste. <3

    [ bericht aangepast op 22 maart 2018 - 20:20 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Brechtje, je bent een ontzettend mooi en lief kind. Ik ben blij dat ik je hier ken en op snap heb en je stuurt leuke snaps. Thank you, kiddo.


    look at the stars, look how they shine for you;

    You’re my soulmate and I love you fucking much. You’re awesome, smart and pretty af.
    Oeps, te last. Anna, je bent ongelooflijk aardig en je usernames zijn echt awesome en je bent creatief as hell en je stuurt leuke snaps. Gimme some of your talent pls

    [ bericht aangepast op 22 maart 2018 - 20:30 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis