• Zo'n 6 jaar geleden was dit topic een enorm succes. Soms is het fijn om eens te kunnen delen wat je écht voelt of denkt.

    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik nog steeds ontzettend veel faalangst heb en dat ik hierdoor dingen achterwege laat. Ik zou zo graag sommige dingen willen doen, maar mijn faalangst houdt het tegen.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik zo erg in de knoop zit soms dat ik zelf niet weet waar ik eigenlijk mee zit en hoe ik dat moet veranderen.


    26 - 02 - '16

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik radeloos ben en daardoor bang voor verandering, waardoor ik steeds meer wegzak in deze neerwaartse spiraal. Dat ik ontzettend veel behoefte heb om me geliefd te voelen en dat er mensen zijn die mij daadwerkelijk begrijpen. Aangezien ik me totaal onbegrepen en onwaardig voel.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mijn hele leven een vreselijke hekel aan mezelf gehad heb en nooit gelukkig ben geweest. Dat ik deed alsof alles perfect was om maar niet aan mezelf toe te hoeven geven dat het dat niet was.
    Maar dan zou je ook weten dat ik keihard gevochten heb en dat ik dat nu achter me gelaten heb. Dat ik nu eindelijk trots ben op mezelf.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik al jaren een masker draag om me achter te verbergen, zou je weten dat ik giga faalangst heb, zou ke weten dat ik al jaren worstel met mijn mentale gezondheid, zou je weten dat ik ontzettend veel van mode houd en zou je weten waar ik nu ben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik yaoi las (wbw)

    En nu serieus: Als je me echt zou kennen, zou je weten dat dit het eerste jaar is waarin ik me echt gelukkig voel; het eerste jaar waarin ik me niet moederziel alleen voel. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik extreem bang ben om verkeerde keuzes te maken (verwoven met faalangst en sociale angst), maar dat ik enorm mijn best doe en kleine stapjes vooruit zet. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik zoveel spijt heb dat ik haar niet vaker ben gaan bezoeken toen ze er nog een beetje was.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik enorme angst heb voor sociale contacten, en als ik je niet ken, ook niet makkelijk met je weg kan praten. wat daten lekker makkelijk maakt uche.

    Ook zou je dan weten dat ik in mijn hele leven nog nooit kwaad op iemand ben geweest, en dit alleen wordt als je me heel diep kwetst.


    We were the forever that didn't last

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik dit schooljaar absoluut niet gelukkig ben en als ik L. niet had was ik allang van klas veranderd.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mezelf echt wel ontzettend leuk en bijzonder vind. Alleen zou je ook weten dat ik dit niet altijd laat zien omdat ik bang ben dat andere mensen me raar vinden en daardoor in bepaalde gezelschappen een heel oppervlakkig persoon kan lijken.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat je me eerst moet leren kennen voordat je over me kunt oordelen.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik twijfel of ik wel goed genoeg ben om later op de arbeidsmarkt te functioneren, ook al zit ik pas in mijn 2e studiejaar en hoef ik daar nog niet over na te denken.


    oi, suzy

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik ontzettend veel van je houd en je nooit los zal kunnen laten.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik na jaren nu eindelijk heel erg gelukkig ben. En dat ik nog steeds niet kan bevatten dat het eindigen van mijn relatie dat heeft veroorzaakt.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Als je me écht zou kennen, zou je weten dat ik het haat om te bellen, dus als ik het dan al doe, you should feel pretty damn special.
    Als je me écht zou kennen, zou je weten dat mijn hart wel op de juiste plaats zit, maar als ik eenmaal echt boos geworden ben, is het ook echt voorgoed gedaan ook.
    Als je me écht zou kennen, zou je dit niet nodig hebben.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Als je me écht zou kennen, zou je weten dat ik het haat om te bellen, dus als ik het dan al doe, you should feel pretty damn special.
    Als je me écht zou kennen, zou je weten dat mijn hart wel op de juiste plaats zit, maar als ik eenmaal echt boos geworden ben, is het ook echt voorgoed gedaan ook.
    Als je me écht zou kennen, zou je dit niet nodig hebben.
    Wauw, dit klinkt ook echt als mij.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Als je me écht zou kennen zou je weten dat ik doodsbang ben voor ziekenhuizen, dat ik enorm in de knoop zit met mezelf en het hele gender gebeuren, dat ik nog steeds op de dag van vandaag moeite heb om mezelf te accepteren en dat ik bang ben voor duiven. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —