• Zo'n 6 jaar geleden was dit topic een enorm succes. Soms is het fijn om eens te kunnen delen wat je écht voelt of denkt.

    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik nog steeds ontzettend veel faalangst heb en dat ik hierdoor dingen achterwege laat. Ik zou zo graag sommige dingen willen doen, maar mijn faalangst houdt het tegen.

    Als je me echt zou kennen zou je merken dat het me dwars zit dat een vriendin van me het verdriet heeft moeten hebben omdat haar vader zelfmoord heeft gepleegd. Ik heb geen idee hoe ik hier mee om moet gaan.


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Als je mij echt zou kennen, dan zou je begrijpen waarom alles netjes en perfect moet zijn en dat het niet ''cool'' of ''handig'' is als ik jouw troep op ruim.

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik niet gemotiveerd raak door de grond in geboord te worden. Dat ik veel meer heb aan positiviteit en dat ik dat voor mijn gevoel veelste weinig heb in mijn leven, waardoor ik dat naar andere mensen wél probeer over te brengen zodat ze zich niet zo slecht gaan voelen als dat ik mij voel.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    If you really knew me, you'd know that my brother is in a toxic relationship. And that I'm scared of falling in love; scared of that happening to me, scared I won't notice until later, when I already wasted my time on someone that's not good for me. I'm scared of eventually falling for someone that's not worth my time or love... And that's maybe why I run away from it..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Als je me echt kent, dan weet je dat ik mensen niet zomaar vertrouw, omdat ik keihard in mijn rug werd gestoken toen ik dat wel deed.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    idk als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mentaal instabiel ben en dat mijn hele vibe eigenlijk een lousy excuus is zodat mensen niet te dicht bij mij komen ugh

    maar ja niemand kent me echt só 🙈


    Heaven is a place that we all have

    als je me echt zou kennen dan weet je dat ik dringend een nieuwe bidon nodig hebt want die doppers zijn veel te klein


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat het me toch wel degelijk dwars zit dat ik geen middelbareschooldiploma heb. Vijf jaar later doe ik er wel zo lacherig over, maar diep van binnen ben ik nog steeds teleurgesteld in mezelf dat ik niet mijn uiterste best heb gedaan om dat havodiploma te halen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik al aardig wat voor m´n kiezen heb gekregen. Als ik dus huil, dan was dat gewoon de druppel die de emmer deed overstromen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2018 - 11:10 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik mijn hele leven lang al super veel moeite steek in dingen doen voor andere mensen en me naar hun aan te passen. Je zou weten dat hoe ik op jou overkom door mij gepland is om een positief effect te hebben op jouw leven. En je zou weten dat ik dat allemaal blijf doen, ook al weet ik dat het onzichtbare moeite is voor andere mensen, dus ik krijg er niets voor terug.

    [ bericht aangepast op 8 april 2018 - 21:17 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    If you really knew me, you'd know that I'd rather be like my sister.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    If you really knew me, you'd know I'm pretty insecure about everything because I'm a perfectionist.


    Life is a beautiful struggle

    If you really knew me zou je weten dat ik verliefd ben op mijn beste vriendin die op jongens valt


    ~My Mind Is Free~

    If you really knew me, you’d know that I am really at my last resort right now and about two nerves away from calling it quits and walk away.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik met de dag meer mn zus begrijp dat ze het contact met mn ouders heeft verbroken. En dat ik dat gevoel eigenlijk probeer te negeren, omdat ik het niet wíl, maar ze me op deze manier niet echt overhalen om toch anders te gaan denken hierover. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •