• Zo'n 6 jaar geleden was dit topic een enorm succes. Soms is het fijn om eens te kunnen delen wat je écht voelt of denkt.

    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik nog steeds ontzettend veel faalangst heb en dat ik hierdoor dingen achterwege laat. Ik zou zo graag sommige dingen willen doen, maar mijn faalangst houdt het tegen.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik een hele foute ex heb gehad in het verleden. Een ex waardoor ik uiteindelijk veel heb geleerd over mezelf, maar die me enorm veel pijn en verdriet heeft bezorgd. Je zou daarnaast weten dat ik een enorme faalangst heb, en dat die twee jaar geleden zijn hoogtepunt bereikte, waardoor ik niet meer naar school kon. Je zou weten dat ik weer opgekrabbeld ben uiteindelijk, maar dat die angst nog altijd op de achtergrond sluimert.


    It's never gonna happen, Guys.

    If you really knew me, you would know that the main reason that I try to be so helpfull and kind and caring for others, is because I know how it feels to feel alone and worthless. And that I hope that there will be people who will be there for me and not only when I ask them to. But because they really care about me and don't see me as the failure I think I am.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    If you'd really knew me, you'd know that even if I don't show it on the outside, I really care about you.

    Als je me echt kende, wist je dat ik echt een hekel aan mentaal ziek genoemd worden heb omdat ik gewoon doodsbang ben dat ik als een aansteller overkom op mensen waar ik om geef als ik het eenmaal toesta.


    obsessive rage

    Als je me echt kende, wist je dat ik enorm onzeker ben over alles. Dat het feit dat ik roep dat ik een tentamen slecht heb gemaakt, maar vervolgens een goed cijfer halen niet stoer doen is oid. Ik denk oprecht dat ik het slecht heb gedaan, omdat mijn zelfvertrouwen een tijd geleden een flinke deuk heeft gekregen.


    Stenenlikker

    If you really knew me, you'd understand that giving me false hope only makes me fall harder. That you're breaking my heart with this fake-caring attitude. That I do not know how much longer I can take this before I'll break down and even do things I know I shouldn't do.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik m’n muur nooit laat zakken, voor niemand.

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik enorm onzeker ben over hoe anderen over mij denken en wat anderen van mij vinden. Hierdoor laat ik heel moeilijk mijn muur zakken en laat ik moeilijk mijn echte emoties zien. Alleen mensen die ik vertrouw en waar ik me veilig bij voel kennen deze kant van me...


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat uiterlijk NIETS zegt over hoe die persoon echt is...


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik zo weinig zelfcontrole heb dat ik altijd slagroom bij een stuk taart neem zelfs al kan ik helemaal niet tegen slagroom en heb ik dan dikke buikpijn


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    If you really knew me you would know that my skin is full of scars


    ~My Mind Is Free~

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik me hartstikke eenzaam voel in real life en het me ontzettend steekt dat mn ouders zéggen moeite te willen doen om me te leren begrijpen, maar dit vervolgens absoluut niet doen en me niet serieus nemen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    If you really knew me, you wouldn't even want to know me.


    26 - 02 - '16

    Sankofa schreef:
    If you really knew me, you wouldn't even want to know me.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik vanbinnen kapot ga van verdriet om het lijden van mijn lieve vader. Je zou weten dat ik enorm bang ben voor de toekomst en met het feit dat ik denk dat ik nooit met zijn einde zal kunnen omgaan.


    ars moriendi