• "An idyllic writers retreat, smack-dab in the middle of your crazy life"




    Hoera, het is weer zover! NaNoWriMo is ondertussen een paar maanden voorbij, maar leg jullie laptops/pennen/typmachines/inspiratiehersenen niet neer, want het is tijd voor... camp NaNo!
    Whet, waar heb je het over?
    Camp NaNoWriMo is een soort light-versie van de echte National Novel Writing Month (in november). Tijdens camp NaNo is het weer de bedoeling om zoveel mogelijk woorden te schrijven, maar deze keer kies je je eigen doel. We gaan dus niet allemaal voor de illusoire 50.000, maar elk voor ons eigen woordenaantal.
    In tegenstelling tot de echte NaNo, gaat Camp NaNo zowel in april als in juli door.

    Hoe kan ik meedoen?
    Gewoon door je aan te melden op de site, campnanowrimo.org. Je kan ook in dit topic melden dat je meedoet en dan zet ik je op de lijst.

    Maar hoe zit het dan met die cabins?
    De site van camp NaNo biedt cabins aan, oftewel: schrijversgroepjes. In je cabin kan je elkaar motiveren om verder te schrijven; melden hoe ver je staat in je schrijf-proces of gewoon vertellen welk brood je at. Een beetje een mini-Q dus. In één cabin zitten maximum 20 schrijvers.
    Als jullie het zien zitten, kunnen we onze eigen privé cabin maken!

    Campers:
    (Username op Q / Username op NaNo / titel verhaal / doel)
    - J0Y / Philyra / Vruchteloos / 20K
    - Sterrennacht / Annataart / Donker / 20K
    - tubbietoost / Irmiej / een nieuw begin / 20K
    - Square / Squares / Naamloos solarpunk experiment / 50k
    - Shuri / FlTZHERBERT / Meerdere dingen / 30k
    - Napels / MayLynn / Demi / 50K
    - Kanda / Ruskow / Koningin van Vuur / 15K
    - Wiarda / Wiarda / Heroes and Suckers (and Everything in Between) / 40K
    - Effy_Stonem / Iratyr / Titelloos / 50k
    - Phoebus / Enjoltaire / nog te bepalen / 10K
    - HiddIeston / Elladan / Luotisade III / 50K
    - Tactician / Kardia / Al Duurt Het Duizend Jaar / 40K
    - Hephaistion / Delahaye / Athanatos / 10K
    - Corday / Peblesse / Vervolg Stilte voor de storm / 30K
    - belivet / belivet / Fade away / 25K
    - SonOfGondor / DonkerRood / Selkie / 20K

    Cheerleaders:
    - Wasikowska

    [ bericht aangepast op 13 april 2018 - 11:53 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hmmm ik loop ook erg achter. Iemand een wordwar van 16:30 tot 17:30?


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    Hmmm ik loop ook erg achter. Iemand een wordwar van 16:30 tot 17:30?


    Ja, ik! Ik heb net even geschreven en ik heb hoofdstuk één nu af. Yea. Ik moet nog even in deze mood blijven. 744 woorden is mooi, maar nog niet goed genoeg haha.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ooh goed zo! (:

    Succes dan het komende uur. Ik hoop dat ik in elk geval de 1000 haal c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    847 woorden, maar de helft had ik al van m'n oude verhaal haha oeps.
    Succes nog het komende half uur. Ik moet volwassen dingen doen zoals koken. Help.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik had 750. Ik zat al na vier regels vast en ben een halfuur bezig geweest om tot een oplossing te komen, dus ik ben nog best tevreden. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb mijn taak als cheerleader compleet verwaarloosd. MAAR YOU GO GUYS, YOU CAN DO THIS


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Oh my god, ik heb m'n long lost productivity playlist eindelijk weer teruggevonden and IT IS WORKING.
    Ik ben zo lekker aan het schrijven en oh lord. Like van sommige muziek word ik een beetje emotioneel? EN het helpt me echt om me in te leven in mijn personage. i'M FEELING HAPPY.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik wil morgen graag met iemand wordwarren [a]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Zon schreef:
    Oh my god, ik heb m'n long lost productivity playlist eindelijk weer teruggevonden and IT IS WORKING.
    Ik ben zo lekker aan het schrijven en oh lord. Like van sommige muziek word ik een beetje emotioneel? EN het helpt me echt om me in te leven in mijn personage. i'M FEELING HAPPY.


    Wat is deze magische afspeellijst? I need it!
    @ tubbietoost: ik wil!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben toch maar 10K gezakt, dat is haalbaarder voor me. Die andere 10K doe ik wel in de week erna :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wil iemand wordwarren? (is dat een woord? Nee? Vanaf nu wel, hehe)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga van 19-20u wordwarren met de mensen uit mijn cabin. Doet er nog iemand mee?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    ah fuck te laat gezien, sorry :/

    ik heb even wat motivatie gedropt in de cabin chat, maar ik heb het idee dat de chat daar niet helemaal lekker loopt. ik had het er met bes over, en zijn er hier toevallig mensen die nut zien in een Q-cabin whatsapp groep? waarschijnlijk ben je sneller geneigd om je app te checken dan helemaal naar de website te gaan, dus dan zouden we elkaar directer kunnen motiveren en zo. alleen als je je comfortabel voelt met het geven van je nummer, natuurlijk.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    ah fuck te laat gezien, sorry :/

    ik heb even wat motivatie gedropt in de cabin chat, maar ik heb het idee dat de chat daar niet helemaal lekker loopt. ik had het er met bes over, en zijn er hier toevallig mensen die nut zien in een Q-cabin whatsapp groep? waarschijnlijk ben je sneller geneigd om je app te checken dan helemaal naar de website te gaan, dus dan zouden we elkaar directer kunnen motiveren en zo. alleen als je je comfortabel voelt met het geven van je nummer, natuurlijk.


    Ik vind alle vormen van communicatie met jullie erg leuk ^^

    Edit: En een whatsapp groep om te schrijven lijkt me sowieso wel chill

    [ bericht aangepast op 16 april 2018 - 19:20 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Wiarda schreef:
    ah fuck te laat gezien, sorry :/

    ik heb even wat motivatie gedropt in de cabin chat, maar ik heb het idee dat de chat daar niet helemaal lekker loopt. ik had het er met bes over, en zijn er hier toevallig mensen die nut zien in een Q-cabin whatsapp groep? waarschijnlijk ben je sneller geneigd om je app te checken dan helemaal naar de website te gaan, dus dan zouden we elkaar directer kunnen motiveren en zo. alleen als je je comfortabel voelt met het geven van je nummer, natuurlijk.

    Zo'n Whatsapp-groep vind ik wel een goed idee! Ik zit inderdaad niet veel op die website en mis dus vaak die gesprekken in de cabin, haha.


    Take risks and conquer your fears.