• "An idyllic writers retreat, smack-dab in the middle of your crazy life"




    Hoera, het is weer zover! NaNoWriMo is ondertussen een paar maanden voorbij, maar leg jullie laptops/pennen/typmachines/inspiratiehersenen niet neer, want het is tijd voor... camp NaNo!
    Whet, waar heb je het over?
    Camp NaNoWriMo is een soort light-versie van de echte National Novel Writing Month (in november). Tijdens camp NaNo is het weer de bedoeling om zoveel mogelijk woorden te schrijven, maar deze keer kies je je eigen doel. We gaan dus niet allemaal voor de illusoire 50.000, maar elk voor ons eigen woordenaantal.
    In tegenstelling tot de echte NaNo, gaat Camp NaNo zowel in april als in juli door.

    Hoe kan ik meedoen?
    Gewoon door je aan te melden op de site, campnanowrimo.org. Je kan ook in dit topic melden dat je meedoet en dan zet ik je op de lijst.

    Maar hoe zit het dan met die cabins?
    De site van camp NaNo biedt cabins aan, oftewel: schrijversgroepjes. In je cabin kan je elkaar motiveren om verder te schrijven; melden hoe ver je staat in je schrijf-proces of gewoon vertellen welk brood je at. Een beetje een mini-Q dus. In één cabin zitten maximum 20 schrijvers.
    Als jullie het zien zitten, kunnen we onze eigen privé cabin maken!

    Campers:
    (Username op Q / Username op NaNo / titel verhaal / doel)
    - J0Y / Philyra / Vruchteloos / 20K
    - Sterrennacht / Annataart / Donker / 20K
    - tubbietoost / Irmiej / een nieuw begin / 20K
    - Square / Squares / Naamloos solarpunk experiment / 50k
    - Shuri / FlTZHERBERT / Meerdere dingen / 30k
    - Napels / MayLynn / Demi / 50K
    - Kanda / Ruskow / Koningin van Vuur / 15K
    - Wiarda / Wiarda / Heroes and Suckers (and Everything in Between) / 40K
    - Effy_Stonem / Iratyr / Titelloos / 50k
    - Phoebus / Enjoltaire / nog te bepalen / 10K
    - HiddIeston / Elladan / Luotisade III / 50K
    - Tactician / Kardia / Al Duurt Het Duizend Jaar / 40K
    - Hephaistion / Delahaye / Athanatos / 10K
    - Corday / Peblesse / Vervolg Stilte voor de storm / 30K
    - belivet / belivet / Fade away / 25K
    - SonOfGondor / DonkerRood / Selkie / 20K

    Cheerleaders:
    - Wasikowska

    [ bericht aangepast op 13 april 2018 - 11:53 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben uiterst geïnteresseerd in wordwars! :9~ Van 21:00 tot 22:00, misschien?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik merk dat ik echt heel erg hard wordwars nodig heb om op gang te komen bij NaNo dingen, ugggh. Ik wil vandaag erg graag de 15k nog halen, zodat ik mijn voorsprong niet verlies (want die zal ik waarschijnlijk nog wel nodig hebben), maar ik heb in mijn eentje gewoon nul discipline, of zo, bleh.

    Oké. OKÉ. Weet je wat, fuck dit. Ik ga nu schrijven, mensen. Houd me daaraan! Niet dat jullie dat erg goed kunnen van een afstandje, maar misschien helpt de theoretische druk ook wel. Ik ga gewoon MEZELF hieraan houden, hell yes. 15k, ik kom je halen. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als je nog een wordwar zou willen doen, I'm game. Heb door vakantiewerking tot nu toe echt nog niets geschreven, dus heb het ook echt wel nodig, oops.


    comfort in c h a o s

    belivet schreef:
    Als je nog een wordwar zou willen doen, I'm game. Heb door vakantiewerking tot nu toe echt nog niets geschreven, dus heb het ook echt wel nodig, oops.


    Ohhh, heel graag! Ik bedoel, het komt wat als een anticlimax na mijn dramatische zelfmotivatie speech, maar wordwars met andere mensen zijn wel altijd een stuk interessanter dan met alleen mezelf, haha. (nerd)

    Een uur, vanaf 22:15? Of 22:30, als je dit niet meer binnen vijf minuten ziet, want dat is soms wat lastig op het forum hier.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ohhh, heel graag! Ik bedoel, het komt wat als een anticlimax na mijn dramatische zelfmotivatie speech, maar wordwars met andere mensen zijn wel altijd een stuk interessanter dan met alleen mezelf, haha. (nerd)

    Een uur, vanaf 22:15? Of 22:30, als je dit niet meer binnen vijf minuten ziet, want dat is soms wat lastig op het forum hier.

    Zie het als een zelfmotivatie tot de wordwar! En daarna, mogelijks.

    Nu, het gaat denk ik inderdaad wel 22:30 worden, maar I'm game! Als jij dit dan inderdaad ook nog op tijd ziet, oops.

    [ bericht aangepast op 6 april 2018 - 22:28 ]


    comfort in c h a o s

    belivet schreef:
    (...)
    Zie het als een zelfmotivatie tot de wordwar! En daarna, mogelijks.

    Nu, het gaat denk ik inderdaad wel 22:30 worden, maar I'm game! Als jij dit dan inderdaad ook nog op tijd ziet, oops.


    Oh shit, hahaha, ik was telkens de pagina aan het verversen maar net nadat jij had gereageerd natuurlijk niet meer, hemel. Ik zal gewoon vanaf nu een uur gaan schrijven en dan zie ik later wel of jij al bezig was of begint zodra je dit weer ziet, haha. :'D Succes, in ieder geval!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh shit, hahaha, ik was telkens de pagina aan het verversen maar net nadat jij had gereageerd natuurlijk niet meer, hemel. Ik zal gewoon vanaf nu een uur gaan schrijven en dan zie ik later wel of jij al bezig was of begint zodra je dit weer ziet, haha. :'D Succes, in ieder geval!

    Ik ben begonnen toen ik het zag! c: Succes!


    comfort in c h a o s

    Ik heb uiteindelijk 960 worden geschreven, wat betekend dat ik nu mijn eerste 1.2k van camp (en dit jaar oops) geschreven heb!


    comfort in c h a o s

    Ik zit op een uur! Ik ben tot 1845 gekomen, wat me op 14.077 woorden brengt. Die 15k is niet helemaal gelukt, maar ik ga gewoon nog even door tot twaalf uur en dan zie ik wel waar ik strand.

    En hé, dat waren extra bijzondere woorden dan, wow. 960 is ook een heel mooi aantal! Op naar nog een hoop meer dit jaar/deze maand. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik stop voor vandaag op 14.448! Die laatste 552 woorden komen morgen wel, want ik heb nu 2,2k geschreven en daar ben ik al super gelukkig mee. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ^ Wat zijn jullie toch toppers!
    Ik vertrek morgen naar Rome, dus als het topic niet wordt geüpdatet, pls don't kill me x


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb 1500 woorden geschreven vandaag. Hoop dat ik daar voor half negen 2000 van kan maken. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Toevallig iemand die vandaag zin heeft in een wordwar?


    comfort in c h a o s

    Alright, voor nu staat de teller op 2756 woorden. Dat betekent dat er nog heel wat werk aan de winkel is, maar ik heb nog 22 dagen voor de resterende 17,244 woorden. Dat lukt wel. Slechts 784 woordjes per dag.

    Hoe is het met jullie? Ik ben de afgelopen paar dagen afwezig geweest, maar nu heb ik er weer zin in ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ben straks wel in voor een wordwar.


    Stenenlikker