• "An idyllic writers retreat, smack-dab in the middle of your crazy life"




    Hoera, het is weer zover! NaNoWriMo is ondertussen een paar maanden voorbij, maar leg jullie laptops/pennen/typmachines/inspiratiehersenen niet neer, want het is tijd voor... camp NaNo!
    Whet, waar heb je het over?
    Camp NaNoWriMo is een soort light-versie van de echte National Novel Writing Month (in november). Tijdens camp NaNo is het weer de bedoeling om zoveel mogelijk woorden te schrijven, maar deze keer kies je je eigen doel. We gaan dus niet allemaal voor de illusoire 50.000, maar elk voor ons eigen woordenaantal.
    In tegenstelling tot de echte NaNo, gaat Camp NaNo zowel in april als in juli door.

    Hoe kan ik meedoen?
    Gewoon door je aan te melden op de site, campnanowrimo.org. Je kan ook in dit topic melden dat je meedoet en dan zet ik je op de lijst.

    Maar hoe zit het dan met die cabins?
    De site van camp NaNo biedt cabins aan, oftewel: schrijversgroepjes. In je cabin kan je elkaar motiveren om verder te schrijven; melden hoe ver je staat in je schrijf-proces of gewoon vertellen welk brood je at. Een beetje een mini-Q dus. In één cabin zitten maximum 20 schrijvers.
    Als jullie het zien zitten, kunnen we onze eigen privé cabin maken!

    Campers:
    (Username op Q / Username op NaNo / titel verhaal / doel)
    - J0Y / Philyra / Vruchteloos / 20K
    - Sterrennacht / Annataart / Donker / 20K
    - tubbietoost / Irmiej / een nieuw begin / 20K
    - Square / Squares / Naamloos solarpunk experiment / 50k
    - Shuri / FlTZHERBERT / Meerdere dingen / 30k
    - Napels / MayLynn / Demi / 50K
    - Kanda / Ruskow / Koningin van Vuur / 15K
    - Wiarda / Wiarda / Heroes and Suckers (and Everything in Between) / 40K
    - Effy_Stonem / Iratyr / Titelloos / 50k
    - Phoebus / Enjoltaire / nog te bepalen / 10K
    - HiddIeston / Elladan / Luotisade III / 50K
    - Tactician / Kardia / Al Duurt Het Duizend Jaar / 40K
    - Hephaistion / Delahaye / Athanatos / 10K
    - Corday / Peblesse / Vervolg Stilte voor de storm / 30K
    - belivet / belivet / Fade away / 25K
    - SonOfGondor / DonkerRood / Selkie / 20K

    Cheerleaders:
    - Wasikowska

    [ bericht aangepast op 13 april 2018 - 11:53 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Lekker bezig Natascha!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    SonOfGondor schreef:
    Ik doe ook mee! Het gaat voor geen meter, trouwens, ik heb pas 300 woorden


    Hé, dat is tenminste beter dan mij! Ik heb nog helemaal niets geschreven :C
    Maar het feit dat ik me nog steeds betrekkelijk kut voel, helpt nou ook niet bepaald...


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Hé, dat is tenminste beter dan mij! Ik heb nog helemaal niets geschreven :C
    Maar het feit dat ik me nog steeds betrekkelijk kut voel, helpt nou ook niet bepaald...


    Hopelijk voel je je snel weer een beetje happy <3 (erg happy mag natuurlijk ook ^^)
    Schrijven als je slecht in je vel zit is gewoon erg moeilijk!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Hopelijk voel je je snel weer een beetje happy <3 (erg happy mag natuurlijk ook ^^)
    Schrijven als je slecht in je vel zit is gewoon erg moeilijk!


    Aahw, dank je wel! Ik hoop ook zo gauw mogelijk van deze shit af te zijn, zodat ik weer kan gaan schrijven. Ik ga iig vanavond een poging doen.


    Stenenlikker

    Iemand zin in een wordwar van 200:00 tot 21:00? ^^
    Ik heb vandaag namelijk nog niet geschreven en ik wil minimaal 600 woorden tikken, anders loop ik straks achter hehe.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik wil wel meedoen. Ik heb ook nog niets geschreven vandaag.


    Take risks and conquer your fears.

    Corday schreef:
    Ik wil wel meedoen. Ik heb ook nog niets geschreven vandaag.


    Nice, leuk!
    Veel succes en plezier zo!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Thanks! Jij ook! (:


    Take risks and conquer your fears.

    Succes allebei!

    Ik heb die van jullie gemist, maar als iemand anders nog zin heeft, ben ik absoluut ook te vinden voor een wordwar vanaf een uur of negen. Ik heb ook nog geen enkel woord geschreven vandaag (voor NaNo, dan). (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Succes allebei!

    Ik heb die van jullie gemist, maar als iemand anders nog zin heeft, ben ik absoluut ook te vinden voor een wordwar vanaf een uur of negen. Ik heb ook nog geen enkel woord geschreven vandaag (voor NaNo, dan). (krul)

    IK BEN HIER KOM WE GAAN SCHRIJVEN


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    595 woorden. Ik ben niet erg tevreden, want ik ga de eerste vierhonderd woorden waarschijnlijk helemaal niet gebruiken. Ik weet niet wat het is, maar ik krijg maar niets uit mijn toetsenbord waar ik echt tevreden over ben.

    @ Inge, ik wil wel door tot half tien? Als je dit optijd leest tenminste.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Bij nader inzien stop ik ermee. Ik denk niet dat het me lukt om vandaag nog iets fatsoenlijks te schrijven. Morgen is er weer een nieuwe dag, misschien voel ik het dan wel.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Sterrennacht schreef:
    595 woorden. Ik ben niet erg tevreden, want ik ga de eerste vierhonderd woorden waarschijnlijk helemaal niet gebruiken. Ik weet niet wat het is, maar ik krijg maar niets uit mijn toetsenbord waar ik echt tevreden over ben.

    @ Inge, ik wil wel door tot half tien? Als je dit optijd leest tenminste.

    nee maar het maakt geen fuck uit of je er tevreden mee bent hè, nanowrimo werkt het beste als je zO SNEL SCHRIJFT dat je geen tijd meer hebt om na te denken of het schijt is of niet


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    @ Anna: Ik was bij je tweede bericht even bang dat je bedoelde dat je al met heel NaNo wilde stoppen, gossie. Opgeven voor vandaag is echter helemaal prima; morgen is inderdaad weer een nieuwe dag, en er is nog zoveel tijd dat het moment echt nog niet is aangebroken om jezelf te kwellen voor net wat meer woorden waar je je niet goed over voelt. Pauzes zijn ook belangrijk.

    @ Jip: IK BEN ER NU OOK (eindelijk) DUS JA LET'S DO IT


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)
    nee maar het maakt geen fuck uit of je er tevreden mee bent hè, nanowrimo werkt het beste als je zO SNEL SCHRIJFT dat je geen tijd meer hebt om na te denken of het schijt is of niet


    Dat is ook wel erg waar, om eerlijk te zijn. Al mijn NaNo projecten zijn altijd dingen die minstens voor 80% als complete poep voelen, en de magie van NaNo is dat je gewoon door kunt blijven gaan met mest produceren en er dan achteraf achterkomt dat mest ook best nuttig is, vaak, en een beetje glanst in het juiste licht.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan