• "An idyllic writers retreat, smack-dab in the middle of your crazy life"




    Hoera, het is weer zover! NaNoWriMo is ondertussen een paar maanden voorbij, maar leg jullie laptops/pennen/typmachines/inspiratiehersenen niet neer, want het is tijd voor... camp NaNo!
    Whet, waar heb je het over?
    Camp NaNoWriMo is een soort light-versie van de echte National Novel Writing Month (in november). Tijdens camp NaNo is het weer de bedoeling om zoveel mogelijk woorden te schrijven, maar deze keer kies je je eigen doel. We gaan dus niet allemaal voor de illusoire 50.000, maar elk voor ons eigen woordenaantal.
    In tegenstelling tot de echte NaNo, gaat Camp NaNo zowel in april als in juli door.

    Hoe kan ik meedoen?
    Gewoon door je aan te melden op de site, campnanowrimo.org. Je kan ook in dit topic melden dat je meedoet en dan zet ik je op de lijst.

    Maar hoe zit het dan met die cabins?
    De site van camp NaNo biedt cabins aan, oftewel: schrijversgroepjes. In je cabin kan je elkaar motiveren om verder te schrijven; melden hoe ver je staat in je schrijf-proces of gewoon vertellen welk brood je at. Een beetje een mini-Q dus. In één cabin zitten maximum 20 schrijvers.
    Als jullie het zien zitten, kunnen we onze eigen privé cabin maken!

    Campers:
    (Username op Q / Username op NaNo / titel verhaal / doel)
    - J0Y / Philyra / Vruchteloos / 20K
    - Sterrennacht / Annataart / Donker / 20K
    - tubbietoost / Irmiej / een nieuw begin / 20K
    - Square / Squares / Naamloos solarpunk experiment / 50k
    - Shuri / FlTZHERBERT / Meerdere dingen / 30k
    - Napels / MayLynn / Demi / 50K
    - Kanda / Ruskow / Koningin van Vuur / 15K
    - Wiarda / Wiarda / Heroes and Suckers (and Everything in Between) / 40K
    - Effy_Stonem / Iratyr / Titelloos / 50k
    - Phoebus / Enjoltaire / nog te bepalen / 10K
    - HiddIeston / Elladan / Luotisade III / 50K
    - Tactician / Kardia / Al Duurt Het Duizend Jaar / 40K
    - Hephaistion / Delahaye / Athanatos / 10K
    - Corday / Peblesse / Vervolg Stilte voor de storm / 30K
    - belivet / belivet / Fade away / 25K
    - SonOfGondor / DonkerRood / Selkie / 20K

    Cheerleaders:
    - Wasikowska

    [ bericht aangepast op 13 april 2018 - 11:53 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Square schreef:
    @ Anna: Ik was bij je tweede bericht even bang dat je bedoelde dat je al met heel NaNo wilde stoppen, gossie. Opgeven voor vandaag is echter helemaal prima; morgen is inderdaad weer een nieuwe dag, en er is nog zoveel tijd dat het moment echt nog niet is aangebroken om jezelf te kwellen voor net wat meer woorden waar je je niet goed over voelt. Pauzes zijn ook belangrijk.

    @ Jip: IK BEN ER NU OOK (eindelijk) DUS JA LET'S DO IT


    OKÉ LET'S GOGOGOGO tot 10 uur?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Tien is goed!! WE GAAN ERVOOR


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    893 woorden! Waar ik erg blij mee ben, want ik had me in de allereerste scène al in een situatie geschreven waarvan ik geen idee had wat ik er eigenlijk mee wilde bereiken. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    992! ik wil graag niet alleen god bedanken maar ook jezus

    ik blijf die grap maken maar volgens mij is hij inmiddels -43% relevant geworden maar ik vind hem nog steeds echt om te gillen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb vandaag 1,9K geschreven en zit mooi op schema c:

    Laatste zin:
    Soms doe ik nog steeds alsof het niet meer was dan een nare droom.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wiarda schreef:
    992! ik wil graag niet alleen god bedanken maar ook jezus

    ik blijf die grap maken maar volgens mij is hij inmiddels -43% relevant geworden maar ik vind hem nog steeds echt om te gillen


    Ik bedoel, het is pasen, dus jezus is juist vandaag best wel relevant op zich, niets mis mee


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Napels schreef:
    Ik heb vandaag 1,9K geschreven en zit mooi op schema c:

    Laatste zin:
    Soms doe ik nog steeds alsof het niet meer was dan een nare droom.


    Heel mooi woordenaantal. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Inge en ik deden nog even een rondje van 22:07 tot 23:00 en nu heb ik er nog 1200 bij, hoezee


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hoezee inderdaad! Ik heb zo'n 1500 woorden geschreven geloof ik (ik weet het juiste aantal al niet meer? wat zijn cijfers) en ik ben ook heel blij.

    Ik zit nu op 4102 in totaal, en mijn laatste zin van vandaag was veel te lang, maar daar kan ik me later wel zorgen om maken: Ik zou hem bang hebben genoemd als ik er een naam op moest plakken, maar ik vertrouwde mezelf daar niet erg mee, dus ik had geen idee of dat klopte of niet, en dit was helaas geen oefening in gezichtsuitdrukkingen ontcijferen van Beth waar ik achteraf de antwoorden van kreeg.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat is ook wel erg waar, om eerlijk te zijn. Al mijn NaNo projecten zijn altijd dingen die minstens voor 80% als complete poep voelen, en de magie van NaNo is dat je gewoon door kunt blijven gaan met mest produceren en er dan achteraf achterkomt dat mest ook best nuttig is, vaak, en een beetje glanst in het juiste licht.


    Hahaha hier moest ik echt hard om lachen, het is zo waar :'D
    Hebben de Nederlanders onder ons btw ook paasvakantie? Kwestie van word-wars te kunnen houden doorheen de dag.
    Word count: 0; oeps.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gisteren stoppen, was een goed plan. Ik ben nu lekker aan het schrijven en ik zit niet meer vast.

    omg ik lees nu dat berichtje van Inge goed. Mijn god, wat een droogkloot, heerlijk.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Sterrennacht schreef:
    Gisteren stoppen, was een goed plan. Ik ben nu lekker aan het schrijven en ik zit niet meer vast.

    omg ik lees nu dat berichtje van Inge goed. Mijn god, wat een droogkloot, heerlijk.


    Heb je misschien zin in een word-war om deze sok te motiveren? *wbw*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    J0Y schreef:
    (...)

    Heb je misschien zin in een word-war om deze sok te motiveren? *wbw*


    Ja, sure! Tot tien uur? Ik moet namelijk ook zo werken.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Sterrennacht schreef:
    (...)

    Ja, sure! Tot tien uur? Ik moet namelijk ook zo werken.


    Top! ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    1024 woorden geschreven. Ik ben erg tevreden. 's Ochtends lijk ik op mijn best te zijn. Ik werk nog even dit hoofdstuk af en dan ga ik naar m'n werk. Ye.


    look at the stars, look how they shine for you;