• ... zodra ik iets typ in de chatroom.
    Normaal als je iets typt (chatroom, topic, whatsapp, eigenlijk praktisch alles waar je moet typen), zie je je toetsenbord, de regel waar je in schrijft, en eventueel een stukje chat er boven. Het probleem is dat als ik iets typ mijn toetsenbord omhoog schuift, en ik dus niet zie wat ik typ. En dat is irritant.

    Het is nog vreemder, want het is alleen bij de chatroom. Als ik iets typ op een andere app, of bijvoorbeeld een topic zoals nu, is er niets aan de hand. Als ik een privé chat heb met iemand springt het omhoog zodra ik start met typen, maar als ik dan omlaag scroll blijft het gewoon staan, maar bij de chatroom niet.

    Ik heb er last van op mijn tablet (iPad), met de Destkop Versie van Quizlet. Op mijn mobiel werkt het wel gewoon.
    Het licht niet aan verversen, dat heb ik eindeloos gedaan. Ook het apparaat helemaal uitzetten of de chat verwijderen en opnieuw openen helpt niet.

    Het is ook niet altijd zo geweest, ik heb er last van sinds December/begin Januari ongeveer. (In het begin dacht ik dat het aan mijn iPad lag en ging ik verversen en dat soort dingen proberen, toen dacht ik dat Rutger misschien ergens mee bezig was en het daarom niet werkte, en daarna dacht ik dat het gewoon nooit meer weg zou gaan, en liet ik het maar met rust. Even vergeten dat er ook nog topics bestaan waarin ik het aan mensen kan vragen :$ )

    Er zijn weinig mensen die de chat gebruiken en er last van zouden kunnen hebben, en voor zo ver ik weet zitten de actieve chatters ook niet met dit probleem.
    Het is geen ramp, maar het is wel vervelend, en daardoor staan er ook nog wel eens typfouten in mijn berichten. Het voordeel is wel dat ik een stuk beter kan blind typen nu...

    Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Of een mod met magische modkrachten misschien?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Dat heb ik ook op m’n telefoon bij de Q. chat. Maar ik vind de hele Q. chat soms een beetje ruk in werking, haha. Dit is één van die dingen.


    Oh daar heb ik nog nooit last van gehad

    [ bericht aangepast op 15 maart 2018 - 15:34 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Oh vandaar je typeaids!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    AeIin schreef:
    Oh daar heb ik nog nooit last van gehad


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    hmmm daar heb ik ook nog nooit last van gehad, hopelijk weet iemand wat het er is want het klinkt heel vervelend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik denk dat het ook te maken heeft met het feit dat je de desktopversie gebruikt op een Ipad, een mobiel apparaat. De desktopversie is speciaal voor laptops en pc's en de mobiele versie voor smartphones en tablets. Maar ik heb het alsnog doorgegeven. Wie weet kan de chat terug meer compatibel zoals jij het eerst hebt ervaren. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik denk dat het ook te maken heeft met het feit dat je de desktopversie gebruikt op een Ipad, een mobiel apparaat. De desktopversie is speciaal voor laptops en pc's en de mobiele versie voor smartphones en tablets. Maar ik heb het alsnog doorgegeven. Wie weet kan de chat terug meer compatibel zoals jij het eerst hebt ervaren. =)


    Ik hoop het! Bedankt, in ieder geval.
    Ik had daar zelf ook al aan zitten denken, maar het vreemde was dat het daarvoor wel met de destkopeen jaar lang goed was gegaan.... vreemd. Toch heel erg bedankt!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb hetzelfde probleem, ook dezelfde update+iPad als Aarsvogel


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh