• LITTLE PINK LADY'S — WAR OF LOVE


    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic
    THE STORY
    Princeton South-East High — Californië 2003 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 2003 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
          2017 — In de jaren daarna werd het feit van ''verliefd worden'' over gebracht naar ''kussen'' en uit eindelijk zelfs ''krijgt het meisje in bed.'' Ook werden de opdrachten voor de verliezer steeds pijnlijker, van spring in de sloot tot steeds iets idioter. Zo kozen de jongens hun meid voor dit jaar uit, alleen leek het ineens alles dit tegen te werken. Een homo die nog niet uit de kast is gekomen die moet vallen op een meisje? Wat nou als het meisje die verliefd op je moet worden een oogje heeft op een ander? Of wanneer juist je vriendin/vriend het meisje/de jongen krijgt die jij juist wil? Er is één ding zeker, dit jaar gaat lastiger worden dan voorheen.

    PRINCETON SOUTH-EAST
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub

    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.


    CHARACTERS
    VROUWEN 1 MEISJE NODIG
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Celeste Dariya Maksimov • Cheercaptain • Solmeron • 1.2
    Malin Gracie Newton • None • Rasalghul • 1.3
    Emily Eva Vanderbilt • The Quiet One • Sombre • 1.6
    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • The Princess • Aniketos • 1,6

    MANNEN VOL
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Roman Damario Montana • Latino Fuckboy • Maluma • 1.1
    Parker Thomas Smith • The Jock • Taeralsahfer • 1.2
    Tanner Jacob Smith • Potterhead • Taeralsahfer • 1.2
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • The Charming Dickhead • Sombre • 1.6
    Valentine Cooper Anderson • Prince Charming • Wheeler • 1.5
    David 'Newt' Newton Chamberlain • Trouble • Wheeler • 1.6

    LIST
    Naam
    Leeftijd
    Reputatie
    Geheim? Sommigen van deze high school zouden misschien bijvoorbeeld een geheim hebben waardoor ze niet meteen mee kunnen doen aan het geheime project van de jongens, of iets wat hun reputatie in de stad of school in gevaar zou kunnen brengen.
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    THE ''RELETIONSHIPS''
    Chardonnay — Roman
    Celeste — Parker
    Malin — Tanner
    Rosa — Noah
    Peaches —
    Ertha —
    Lichelle — Valentine
    Emily —

    RULES
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    Alleen ik, [url=]Amber[/url], maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2018 - 21:46 ]


    El Diablo.

    Mt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    -- Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Home ~ Outfit



    'Nee, nog niet,' hoor ik haar zeggen en ik lach zachtjes, waarna ik weer naar voren kijk. Mijn kleren leg ik losjes in de kast en ik rek me kort uit. 'Oké, nu ben ik klaar,' hoor ik haar dan zeggen en ik glimlach, waarna ik ook weer naar haar keer. Ik kijk toe hoe ze zichzelf op mijn bed laat vallen en ik kan het niet laten om kort mijn blik over haar te laten gaan. 'Hmm, ik denk dat ik meteen wel in slaap kan vallen,' Ik lach zachtjes en loop langzaam naar mijn bed, waar ik mezelf op de rand laat zakken. 'Ik heb nou eenmaal een zeer comfortabel bed darling, ik heb ook elke dag moeite om op te staan.' zeg ik speels en knipoog snel.
    Ik kijk naar haar en grijns even. 'Weet je,' begin ik. 'Je ziet er altijd prachtig uit natuurlijk, maar ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat mijn kleding het beste is wat je kan dragen.' zeg ik plagend en lach zachtjes. Ik pak de deken die op de bank ligt en trek hem op tot haar middel. 'Als je van me af wil voor de avond mag je het zeggen hmh?' lach ik.


    El Diablo.

    MT


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    PARKER THOMAS SMITH
    18 || The Jock || the cabin || Newt

    "How come?" Natuurlijk had ik die vraag aan moeten zien komen. Wat echter nog een grotere verrassing is is hoe ik plots Newt's kin op mijn schouder voel. Ik kijk even opzij en glimlach als ik ondertussen zijn handen in mijn achterzakken voel glijden. Een bepaalde, maar al te bekende, spanning trekt door mijn lichaam heen als diezelfde handen mijn billen strelen. Ik sluit mijn ogen kort, genietend en haal een keer diep adem om te vermijden dat de gedachte die op het puntje van mijn tong ligt er vandoor gaat.
    "Mag ik vragen waarom je me hierheen ontvoerd hebt?" Ook de stem van Newt zorgt dat ik een beetje helderheid kan bewaren, dat mijn gedachten niet vertroebelt worden door de opwinding die inmiddels door me heen raast. Het voelt vreemd er niet onmiddellijk aan toe te geven - ten slotte was dat altijd net wél het doel geweest bij mij en Newt. Ik schraap mijn keel een keer, alvorens te spreken.
    "Ik kwam hier altijd heen als ik even alleen wilde zijn, als ik dingen op een rijtje wil zetten..." beantwoord ik zijn eerste vraag. "Maar ik denk dat we daar momenteel misschien beiden wel nood aan hebben, en hoewel ik niet naar huis toe wilde leek het me vanavond ook niets om helemaal alleen te moeten zitten," beken ik. Ik draai me om in Newt's omhelzing en zoek voorzichtig zijn blik op. Ik laat mijn armen om zijn hals glijden en breng mijn lippen langzaam dichter bij die van hem, tot ze er vluchtig overheen vegen.
    Ik doe wat stappen naar voor, en strek één van mijn armen, zodat ik de deur achter Newt kan sluiten. Vervolgens leg ik mijn arm netjes terug en herhaal het vederlichte kusje van net. Onbewust ga ik wat dichter tegen hem aan staan en bijt zachtjes een keer in zijn onderlip.
    "En misschien heb ik minder onschuldige plannen," beken ik dan toch maar. "Weet je nog dat je zei dat je het zo vervelend vond dat we het altijd zo stil moesten houden?" De kleine grijns die op mijn lippen speelde wordt een beetje groter. Dit keer druk ik mijn lippen iets steviger op de zijne dan voorheen, uitdagender. Net wanneer ik aan zijn trui begin te trekken schiet een dringende gedachte me te binnen.
    "Wacht, moet ik je nu Newt of David noemen?"


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 years | At the party | With Roman | Outfit

    'Weet je,' hoorde Celeste Roman zeggen. Celeste staarde naar het plafond, maar draaide haar hoofd langzaam in Roman zijn richting toen ze zijn stem weer hoorde. 'Je ziet er altijd prachtig uit natuurlijk, maar ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat mijn kleding het beste is wat je kan dragen.' zei de jongen, een lach rolde over Celeste haar lippen terwijl ze langzaam omhoog kwam. 'Ik ben bang dat je de enige bent,' zei Celeste terwijl ze op Roman zijn schoot klom. 'Ik bedoel, je kleding zit lekker en alles.' zei Celeste terwijl ze met haar hand door Roman zijn haar streek. 'En het ruikt ook goed,' mompelde Celeste tussen neus en lippen door. 'Maar het is nou niet bepaald charmant. Ik kan moeilijk in jou shirt en joggingsbroek naar school gaan, dan gaan mensen zich ook afvragen wat voor zwerver de school is binnen gedrongen.' zei Celeste waarna ze een korte lach over haar lippen liet rollen.
    'Als je van me af wil voor de avond mag je het zeggen hmh?' zei Roman vervolgens, Celeste schudde direct haar hoofd. Ja, ze was moe, maar Roman kon echt nog wel iets langer in zijn eigen kamer blijven. Ergens vond Celeste het wel een beetje stom dat ze hem wegstuurde uit zijn eigen kamer, maar ze wou ergens grenzen zetten. In hetzelfde bed slapen was dan misschien net iets te ver meteen weer. 'Je kn nog wel héél even blijven hangen,' zei Celeste, waarna ze haar lippen weer op die van Roman duwde. Heel even langer, ja.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Home ~ Outfit



    Het aangename geluid van haar lach vulde de kamer en ik glimlach even, waarna ik naar haar opkijk als ze op mijn schoot komt zitten. 'Ik ben bang dat je de enige bent. Ik bedoel, je kleding zit lekker en alles.' zei Celeste terwijl ze met haar hand door mijn haar streek. 'En het ruikt ook goed. Maar het is nou niet bepaald charmant. Ik kan moeilijk in jou shirt en joggingsbroek naar school gaan, dan gaan mensen zich ook afvragen wat voor zwerver de school is binnen gedrongen.' Ik lach zachtjes en een speelse twinkeling is in mijn ogen te vinden. 'Nou, als ze jou een zwerver vinden dan vraag ik me toch echt af wat de rest moet voorstellen.' zeg ik met een speelse knipoog.
    Na mijn laatste woorden over mijn eventuele vroege vertrek schudde ze haar hoofd. 'Je kan nog wel héél even blijven hangen,' zei ze waarna ze haar lippen weer op de mijne duwde. Ik glimlach en kus haar meteen terug. 'Alright love..' fluister ik tegen haar lippen aan en bijt zachtjes op haar onderlip. Haar -nou ja, technisch gezien mijn- shirt duw ik ietsjes omhoog om mijn handen op haar middel te leggen. Langzaam draai ik ons om tot ze onder me ligt op mijn bed en ik trek me wat terug, mijn voorhoofd tegen de hare terwijl mijn ogen zich in de hare boren. 'Ik ben hier zolang je me hier wilt hebben,' zeg ik met een lichte glimlach en ondertussen verstrengel ik onze vingers. 'Capeesh?' eindig ik speels.


    El Diablo.

    TANIA JACOBINE SMITH

    18 || The frisky blonde one || Away Game, hotel | Valentina


    IIk moet bekennen dat ik me toch behoorlijk naakt voel zo, in deze rode zijden babydoll. Ik snap niet waarom vrouwen willen beweren zich in zulke niemendalletjes sexy of empowered te voelen. Ik zet de platinum blonde, krullende pruik op mijn eigen haardos nog een keer goed en klem de kussensloop die ik voor de gelegenheid gevuld had met een zak Twizzlers, Nutter Butters, een shirt en een trainingsbroek dicht tegen me aan. Na een laatste blik op Valentine, die er al net zo vreselijk uit ziet, geworpen te hebben raap ik al mijn moed bijeen en klop op de kamerdeur waar Malin, Celeste en Emily samen hokken. Het was niet makkelijk geweest om de leerkracht die haltoezicht houdt te ontwijken, maar ik ben blij dat het toch gelukt is.
    "Joooeeeeehooeeee," roep ik de meiden met een schrille stem. Ik wacht ongeduldig tot de deur open gaat en zet me schrap om het riedeltje dat ik inwendig geoefend had nu ook luidop te herhalen.
    Als ik echter de blonde haren van Gracie in de deuropening zie verschijnen, nog voor ik haar gezicht gezien heb moet ik mijn uiterste best doen niet in lachen uit te barsten. Ik bijt even op mijn onderlip alvorens aan mijn toneelstukje te beginnen.
    "Hey gurlfrend," begin ik met een hoge stem. Ik leun wat dichter naar mijn blondje toe en haak ondertussen mijn arm in die van Valentine. "Wij zijn Valentina und Tania uut Varberg(*) in Sweden," ga ik verder met een dik overdreven Zweeds accent. Ik doe nog een stapje dichter en weet mezelf te overtuigen Gracie nu strak in de ogen te kijken, alsof het om een staatsgeheim gaat. "We haben geheurd euver het kuuzengefecht in onderguud und wij willen meeduun." Ik zet een brede glimlach op en laat een ontzettend hoge giechel over mijn lippen rollen. "We haben ons eugen kuuzen mee." Ik laat Valentine los en houd mijn kussen wat hoger om mijn woorden wat kracht bij te zetten. Vervolgens houd ik een hand half voor mijn mond en fluister,
    "Veurzichtig mit Valentina heur, zij is verlegen," waarna ik het gegiechel van eerder herhaal.

    (*)
    Varberg betekent Puss Mountain en is een werkelijke plaats in Zweden

    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 12:43 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Hotelroom w. Parker & Newt ~ Outfit



    Het is ongelofelijk hoe ver je kan komen met genoeg geld. De winkel naast het hotel had een fles goede whiskey maar natuurlijk moesten ze even moeilijk gaan doen over leeftijd. Ik snap het probleem niet zo, in Europa ben ik legaal. Ach, leg het dubbele voor een fles neer en het is opeens ook niet zo'n probleem, blijkt maar weer. Ik kijk kort naar mijn spiegelbeeld als ik in de lift sta en grijns even, voor ik mijn telefoon pak en Whatsapp open.
    To: Celeste
    Pokernight met de guys, jij bent mijn lucky charm toch? (; x

    Ik lach zachtjes en stop mijn telefoon weg zodra de lift tot stilstand komt. Ik loop naar de kamer en klop op de deur in een vaag deuntje, voor ik hem open. 'Is het hier nog allemaal safe? De reddende engel is namelijk hier,' grijns ik en hou de fles omhoog. 'Ik hoop dat jullie klaar zijn om te verliezen.' vervolg ik al snel, waarna ik naar een van de bijzettafeltjes loop. Ik schenk drie glazen vol en loop dan naar de tafel waar de kaarten en chips al klaar staan. Hier zet ik ze neer en neem alvast een grote slok van mijn eigen glas. 'Waar spelen we ook alweer om?'

    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 11:58 ]


    El Diablo.

    PARKER THOMAS SMITH
    18 || The Jock || hotel room | Newt

    Ik weet niet waarom Roman precies heen gegaan is, maar ik kan niet zeggen dat ik er rouwig om ben even alleen in een hotelkamer te moeten blijven met mijn vriendje. God, wat klinkt het nog steeds zo intens vreemd om Newt zo te noemen. En tegelijk voelt het zo goed. Hoewel ik er bij blijf dat ik zowel op Luís als Malin ook verliefd was geweest kan ik het niet vergelijken met wat ik momenteel voor Newt voel. Het vreemde is dat hij de enige is met wie het om pure lust begonnen is, en niet met een romantische date. Hoe fucked up ben ik wel dat ik zo te werk moet gaan?
    "Hey, stranger," grinnik terwijl ik mijn bed nog maar eens wat dichter naar het zijne toe schuif. De afspraak met Roman was dat we niet zouden gaan flikflooien terwijl hij in de kamer was, en dat vind ik alleen maar eerlijk. Ik zou het zelf ook niet op prijs stellen mocht hij met Celeste even liggen rollenbollen en ik er moet op luisteren. Man, wat ben ik blij dat ik niet meer hoef deel te nemen aan die stomme weddenschap.
    Maar er is niks gezegd over samen slapen, en ik zou mezelf niet zijn mocht ik van dat achterpoortje geen gebruik maken.
    "Je ziet er zo eenzaam uit," ga ik verder. Nog laatste duwtje en mijn bed staat volledig tegen dat van Newt aan geschoven. Het extra nachtkastje heb ik tussen het inmiddels dubbelbed en dat van Roman in gezet.
    Ik doe mijn schoenen uit en ga op het bed liggen, waarna ik Newt helemaal tegen me aan trek. Ik druk een speelse kus op zijn lippen en kan het niet laten even te grinniken.
    "Volgens mij hebben we het nog niet in een hotelkamer gedaan," stel ik subtiel voor. Nog voor ik wacht op antwoord rits ik alvast zijn broek open. Ik glimlach tegen zijn lippen aan terwijl ik hem opnieuw kus, wat passioneler dan de eerste keer.
    Veel verder raak ik echter niet, want al snel worden we onderbroken door een klop op de deur, gevolgd door de stem van Roman.
    "Is het hier nog allemaal safe? De reddende engel is namelijk hier." Ik grom even gefrustreerd en raap één van mijn schoenen op om die vervolgens richting de deur te gooien. Reddende engel, hij kan maar beter met iets heel goeds komen opdraven. Ik rits Newt's broek snel weer dicht en ga wat rechter zitten terwijl Roman de kamer in komt. Wat gegeneerd moet ik mijn kruis weer even goed leggen alvorens ik echt aandacht kan schenken aan mijn maatje.
    Terwijl Roman alles klaar kom ik overeind en ga de kaarten alvast delen. Ik neem een slok van de whisky en krijg een vermoeden dat ik me hoe dan ook niet veel zal herinneren van vanavond.
    "Texas Hold'm, de verliezer moet naakt de gang over," opper ik. "En iedereen toont zijn kaarten," voeg ik er nog aan toe met een blik naar Newt. "Want iemand hier zou met opzet durven verliezen," ga ik verder, waarna ik het niet kan laten snel een kusje op zijn neus te drukken. "Nudist," verwijt ik hem lachend.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MT! ^^


    I have seen my own sun darkened


    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    at the party with Parker




    Daar lag ik dan languit gestrekt in het heerlijke zachte bed, mijn schoenen had ik al ergens in de kamer gegooid en als ik wilde zou ik hier zo al kunnen snurken.
    Het feit dat Roman, Parker en ik alleen vertrouwde in deze hotelkamer was nou ook niet heel erg slim van de jongen, gezien we alledrie wel wisten wat er gebeurde als je mij en mijn vriendje alleen zonder toezicht achterliet. "Hey, stranger," grinnikte Parker aan de overkant van zijn bed waardoor ik de jongen geamuseerd toekeek terwijl hij zijn bed naar het mijne toeschoof. Helpen deed ik echter niet, daar was ik te lui voor. Ik lag dan ook op mijn zij in de 'draw me like one of your French girls' pose terwijl ik toekeek hoe Pakrer zijn bed tegen die van mij aanschoof."Je ziet er zo eenzaam uit," vervolgde Parker dan ook, waarna zijn schoenen ook uitgingen en hij het bed inklauterde waardoor ik de laatste centimeters ook overbrugde door op zijn bed te komen rollen. Hierdoor trok Parker zich dicht tegen me aan en kon ikk mijn gezicht tegen zijn gespierde botstkas nestelen. Parkers geur maakte alles meteen eens tuk vertrouwder en ik moest meteen weer terugdenken aan de avond waarop we onze relatie officieel begonnen. Zijn korte peck op mijn lippen deed me grijnzen waarna ik mijn handen ook onder zijn shirt liet verdwijnen. "Volgens mij hebben we het nog niet in een hotelkamer gedaan," waren de brunettes onschuldige woorden waarbij een goedkeurende. "Hmmm" mijn lippen verliet. Ik drukte mijn lippen weer op die van hem en duwde mijn onderlichaam dichter tegen zijn handen aan, zodat de jongen met gemak mijn broek wist te openen. Echter voordat het nog maar leuk kon worden werden we verstoord door geklop op de deur gevolgd door Roman's stem. "Is het hier nog allemaal safe? De reddende engel is namelijk hier." klonk het van de andere kant. "Als we stil zijn gaat hij misschien weg." fluisterde ik sluw in Parkers oor, al gooide de jongen enkele seconden later al zijn schoen tegen de deur, waardoor hij helaas mijn broer weer dichtte. Daamn. Parker moest zijn kleine vriend even bedaren waardoor een lach over mijn lippen rolde en ik ook braafjes overeind ging zitten. Roman had de booze al klaar liggen en Parker installeerde de pokertafel, en ik zorgde voor de snacks. Eens we allemaal aan de tafel zaten was het tijd voor de real deal. "Texas Hold'm, de verliezer moet naakt de gang over," Zei Parker waarna zijn blik naar mij gleed "En iedereen toont zijn kaarten," Ik trok even een pruillipje, het liefst van alles liep ik gewoon naakt rond in mijn eigen plekje -natuurelijk als mijn ouders er niet waren- dus mocht ik verliezen zou ik het heus niet erg vinden. "Want iemand hier zou met opzet durven verliezen," vervolgde Parker en drukte hiermee een kusje op mijn neus waardoor ik deze even optrok an mijn kaarten nam. "Fine, maar als jullie weer samen gaan spannen tegen me, dan zorg ik persoonlijk ervoor dat jullie mijn gezicht op jullie buts getattoeerd krijgen." gromde ik licht, mijn voettattoo had ik ook mede dankzij deze heren gekregen. "Nudist," lachte parker nog waardoor ik met mijn ogen rolde. "Hmm nu moet ik wel zeggen dat ik wel erg excited ben om Roman eens in adams costuum te zien." zei ik luchtig om beide heren te stangen. "Jou heb ik al genoeg naakt gezien." vervolgde ik zoetjes tegen Parker.











    VALENTINE COOPER ANDERSON

    Prince Charming, party, With Emily




    Daar stonden we dan met zijn tweetjes op de lege gang, als niemand anders dan de zweedse topmodellen Tania en Valentina Varberg. Het was een geniaal idee dat Parker en ik na wat meegesmokkelde vodka bedacht hadden. Meidensleepover bestond, in alle films enkel maar uit knappe meiden die in hun ondergoed pillowfights hielden. En wij hadden mooie meiden, die soort van een sleepover hadden en ondergoed droege, dus perfect toch. Echter was het meestal girls only en waren Parker en ik voorbereid. We hadden elk een pruik van thuis meegesmokkeld, een boel makeup van onze moeder geleend en natuurlijk een passende Bh want je bent geen meid zonder BH. Ik had misschien iets te veel vodka binnen, maar het idee was gewoonweg hillarisch.
    Onze nagels waren felroze gelakt, een kleurtje van Tanners moeder, en mijn zwarte pruik kietelde wat. Ik had hiervoor speciaal mijn stoppelbaartje geschoren en een panty aangedaan, want nee mijn benen en oksels scheren ging me toch iets te ver. -en dat zegt de jongen die een bh aanheeft met appels ingepropt-
    "Joooeeeeehooeeee," kirde Tanner en ik moest mijn lach toch echt inhouden, zijn zweedse accent was spot on en ik lag haast op de grond van het lachen, ik had dan ook een stuk haar van mijn pruik tussen mijn lippen geperst om zijn acteerwerk niet te gaan verstoren. "Hey gurlfrend," Begon Tanner eens de deur opende. Tanner haakte zijn arm in de mijne, waardoor ik al proestend het haar uit mijn mond blies, of spugde jeez had ik beter niet gedaan, er zat nu een boel haar in mijn mond. "Wij zijn Valentina und Tania uut Varberg(*) in Sweden," ging Taneria ongestoord verder a ik verder met een dik overdreven Zweeds accent. "We haben geheurd euver het kuuzengefecht in onderguud und wij willen meeduun." op zijn haar meest charmante manier zette Tania een glimlach op en liet een giechel horen waardoor ik ook even vreemd naar de jongen keek, wat the fuck moest dat nou weer voorstellen. "We haben ons eugen kuuzen mee." met deze woorden haalde de jongen zijn kussen bovene n ik deed hetzelfde het volgdende wat Tanner tegen Malin zei kreeg ik niet mee maar eens ik haar blik op de mij zag richten zwaaide ik even kleintjes. "Yuhuu" zei ik met een hoog stemmetje en knipperde even met mijn overdreven lange nepwimpers. "Ich bin Valentiina" zei ik niet eens weten of ik wel Zweeds sprak. waarna ik mijn gizcht bijna weer verbergde in de zwarte lokken van mijn pruik.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 years | Her room | With Malin and Swedish models | Outfit


    Een zucht rolde over Celeste haar lippen terwijl ze haar telefoon weer heen en weer bewoog, zo net had ze nog internet verbinding gehad, maar zo plotseling als het was verschenen zo plotseling was het ook weer verdwenen. Wat moest je nou zonder internet? Celeste begreep niet waarom ze nog altijd niet gewoon vrij internet in het hele land hadden, dat zou het voor iedereen een stuk makkelijker maken. Dan hoefde Celeste niet uren te zoeken naar een paar streepjes internet om haar snaps op te versturen. Celeste wist dat ze echt grote luxe problemen had hier, maar kom op, als een hotel zei dat het wifi had dan verwachtte ze ook wel dat die wifi het een beetje deed.
    Uiteindelijk had Celeste haar mobiel blijkbaar voor een moment in de juiste hoek gedraaid, want er kwam toch een berichtje binnen. Hij was van Roman, een kleine glimlach verscheen op Celeste haar lippen toen ze het berichtje las. Net toen ze iets terug wilde sturen hoorde ze echter iemand op hun deur kloppen, Celeste fronste klein, maar kwam niet in beweging, in plaats daarvan liet ze Malin maar naar de deur lopen. Al snel hoorde ze Tanner zijn stem, maar Celeste gaf niet echt een kik en stuurde Roman gewoon rustig een berichtje terug.
    To Roman:
    Ofcourse, Zal ik langs komen?

    Nadat Celeste haar berichtje had verstuurd hoorde ze nog een andere stem die ze als die van Valentine herkende. Celeste kwam omhoog van haar bed en besloot toch maar even nar de deur toe te lopen en ja hoor, daar stond haar beste vriend naast Tanner, gehuld in dames kleding, met pruik en een duidelijke poging tot make-up. Voor een paar seconden staarde Celeste gewoon naar de twee jongens, maar uiteindelijk rolde er een harde lach over haar lippen heen. 'Malin, je had even moeten zeggen dat je twee knappe dames zou uitnodigen, dan had ik me net zo mooi opgetut als...' Celeste keek kort naar Valentine en Tanner. 'Sorry, hoe noemen we jullie?' zei Celeste nog altijd lachend, hoe waren ze uberhaubt op dit idee gekomen?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Malin Gracie Newton

    ”I want a person who comes into my life by accident, but stays on purpose.”

    • Eighteen • Swimmer • Hotelroom, with Celeste, Tania & Valentina • Outfit •

    Ik had mijn strijd voor het vinden van een beetje WiFi al lang opgegeven en daar waar Celeste wanhopig een poging bleef doen om te zoeken naar net dat ene streepje meer, liet ik mijn telefoon een stukje verderop op het bed neerkomen. Met een zachte zucht plofte ik vervolgens op de rand van het bed en duwde met de neus van mijn schoen de koffer open die ik langs mijn bed geplaatst had, waaruit ik hoopte een groot shirt te vinden — die ik heel subtiel van Tanner had gepikt en welke hij hopelijk vooralsnog niet leek te missen. Een kleine glimlach gleed over mijn lippen heen terwijl ik mijn gedachten even naar hem uit liet gaan. De afgelopen weken waren niet makkelijk geweest en veel dingen hadden tijd en ruimte gekost. Zo kon ik inmiddels met opgeheven hoofd zeggen over Parker heen te zijn, maar bleef het nog even een moeilijk gegeven om hem te zien, waardoor ik voor nu nog mijn gepaste afstand hield; voor een beste vriendschap was het nu eenmaal nog net iets te vroeg. Tegelijkertijd waren mijn gevoelens voor Tanner ook naar boven komen drijven — een subtiele hint die Parker me had gegeven en me tot denken had gezet naarmate de pijn om zijn verlies weg ebde — en realiseerde ik me nu pas beetje bij beetje hoelang deze al aan het groeien waren geweest.
          Net wanneer ik het shirt vind wat ik zocht, wordt er op de deur geklopt. Gezien mijn bed het dichtste bij de deur stond duwde ik mezelf overeind alvorens het shirt verdwaald op mijn bed neer te laten komen. Nietsvermoedend leg ik mijn hand om de knop en draai er aan zodat ik de deur kan opentrekken. Voor welgeteld twee hele tellen staar ik verbluft naar wat er voor mijn neus verschijnt; een platina blonde krullenbol samen met een donkerharige vrouw, of zo leek. Als ik het gezicht van Tanner zie glipt er een proest over mijn lippen heen en sla ik in eerste instantie mijn hand voor mijn mond.
          ”Hey gurlfrend,” brengt Tanner met een hoog opgezette stem uit. Als hij met zijn gezicht dichter naar het mijne komt zie ik hoeveel moeite hij heeft moeten doen om zijn houding zo uitgestreken te houden, waarop ik heen en weer begin te wiebelen doordat een lachbui in mijn binnenste aan het uitbarsten is. “Wij zijn Valentina und Tania uut Varberg in Sweden,” gaat hij verder, terwijl hij nog een stapje dichterbij komt. Ik proest, grinnik nog een keer en doe wanhopig mijn best om serieus te blijven, maar mijn missie faalde al zodra ik beide heren in het zicht kreeg. “We haben geheurd euver het kuuzengefecht in onderguud und wij willen meeduun. We haben ons eugen kuuzen mee.” Zodra de hoge giechel tussen zijn woorden door klinkt is het hek van de dam en barst ik in een soort ontploffing in lachen uit. Schaterend stap ik naar achteren en leg mijn hand over mijn lippen heen als ik steeds harder begin te lachen.
          ”Malin, je had even moeten zeggen dat je twee knappe dames zou uitnodigen, dan had ik me net zo mooi opgetut als…” hoor ik Celeste zeggen. “Tania en Valentina,” breng ik huilend van het lachen uit, waarna ik al hikkend mezelf bijeen probeer te houden. Grinnikend en nog altijd proestend houd ik me vast aan de deur en wiebel licht heen en weer als ik door de gigantische lachbui het bijna in mijn broek doe. “Sexy hoor,” lach ik en pluk kort aan het dolletje dat Tanner aan heeft. Heel even lijk ik een grip op mezelf te krijgen en gebaar de twee binnen te komen, maar als een beeld zich in mijn hoofd vormt waarop het tweetal al heupwiegend naar binnenkomt schiet ik opnieuw in een lachbui. “Ik heb het niet meer, sorry!” Lachend grijp ik naar mijn buik en loop snikkend van het lachen weg bij de deur omdat ik vrees anders helemaal niet bij te komen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'