• LITTLE PINK LADY'S — WAR OF LOVE


    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic
    THE STORY
    Princeton South-East HighCalifornië 2003 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 2003 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
          2017 — In de jaren daarna werd het feit van ''verliefd worden'' over gebracht naar ''kussen'' en uit eindelijk zelfs ''krijgt het meisje in bed.'' Ook werden de opdrachten voor de verliezer steeds pijnlijker, van spring in de sloot tot steeds iets idioter. Zo kozen de jongens hun meid voor dit jaar uit, alleen leek het ineens alles dit tegen te werken. Een homo die nog niet uit de kast is gekomen die moet vallen op een meisje? Wat nou als het meisje die verliefd op je moet worden een oogje heeft op een ander? Of wanneer juist je vriendin/vriend het meisje/de jongen krijgt die jij juist wil? Er is één ding zeker, dit jaar gaat lastiger worden dan voorheen.

    PRINCETON SOUTH-EAST
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub

    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.


    CHARACTERS
    VROUWEN 1 MEISJE NODIG
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Celeste Dariya Maksimov • Cheercaptain • Solmeron • 1.2
    Malin Gracie Newton • None • Rasalghul • 1.3
    Emily Eva Vanderbilt • The Quiet One • Sombre • 1.6
    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • The Princess • Aniketos • 1,6

    MANNEN VOL
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Roman Damario Montana • Latino Fuckboy • Maluma • 1.1
    Parker Thomas Smith • The Jock • Taeralsahfer • 1.2
    Tanner Jacob Smith • Potterhead • Taeralsahfer • 1.2
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • The Charming Dickhead • Sombre • 1.6
    Valentine Cooper Anderson • Prince Charming • Wheeler • 1.5
    David 'Newt' Newton Chamberlain • Trouble • Wheeler • 1.6

    LIST
    Naam
    Leeftijd
    Reputatie
    Geheim? Sommigen van deze high school zouden misschien bijvoorbeeld een geheim hebben waardoor ze niet meteen mee kunnen doen aan het geheime project van de jongens, of iets wat hun reputatie in de stad of school in gevaar zou kunnen brengen.
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    THE ''RELETIONSHIPS''
    Chardonnay — Roman
    Celeste — Parker
    Malin — Tanner
    Rosa — Noah
    Peaches —
    Ertha —
    Lichelle — Valentine
    Emily —

    RULES
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    Alleen ik, [url=]Amber[/url], maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2018 - 21:46 ]


    El Diablo.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Hotelroom w. Parker & Newt ~ Outfit



    Ik had nog net de schoen weten te ontwijken, waardoor ik weer grijnzend om het hoekje keek. 'Oeps.' plaagde ik. "Texas Hold'm, de verliezer moet naakt de gang over," oppert Parker als we allemaal zitten, ik knik enkel. Toch speelt er een grijns op mijn lippen. "En iedereen toont zijn kaarten," voegt hij er dan nog aan toe en ik kijk op. "Want iemand hier zou met opzet durven verliezen," Ik lach zachtjes en kijk naar de twee, voor ik een grote slok neem en mijn mobiel weer hoor. Ik glimlach als ik het berichtje zie en snel typ ik dan ook een bericht terug.
    To: Celeste
    I can't say no to that... Misschien moet je maar dat mooie cheerpakje aandoen voor goed geluk, captain ;D

    "Fine, maar als jullie weer samen gaan spannen tegen me, dan zorg ik persoonlijk ervoor dat jullie mijn gezicht op jullie buts getattoeerd krijgen." gromde Newt licht en lachend kijk ik op. 'I'm still not sorry,' grijns ik. "Hmm nu moet ik wel zeggen dat ik wel erg excited ben om Roman eens in adams costuum te zien." zei hij vervolgens luchtig en ik haal mijn wenkbrauw wat omhoog. "Jou heb ik al genoeg naakt gezien." vervolgde hij zoetjes tegen Parker. Ik grijns. 'Als je dat wil moet je het gewoon zeggen hoor,' zeg ik op dezelfde luchtige toon. 'Wanneer ben je ook alweer jarig? Misschien krijg je wat nudes cadeau.' plaag ik hem en kijk dan naar Parker. 'Dus, poker?'






    El Diablo.

    Harper Aliz Channing

    18 y/o - W. Heath - Hotelroom - Outfit

                “Heather. Heather? Wie the fuck is dat nu weer?” mompelde ik in mezelf terwijl ik op weg was naar mijn aangewezen hotelkamer. Ik geef toe dat ik me niet veel onder ‘het gewone volk’ van onze school bevond, maar ik leefde nu ook weer niet onder een steen en ik had nog nooit gehoord van een meisje met die naam. Mijn zwarte rolkoffer maakte protesterende geluiden wanneer ik deze ruw de trap op probeerde te tillen, wat met veel gevloek gepaard gaat. Waarschijnlijk draaide mijn moeder zich nu om in haar graf. Ach, ze deed maar, dacht ik sarcastisch waarna ik weer een zondvloed van vloekwoorden haar kant op stuurde.
          Nee, ik was niet echt in mijn hum vandaag. Voornamelijk omdat ik last minute alles in had moeten pakken omdat ik anders te laat zou komen. Ik had een hekel aan stress, de onverzorgd ogende nagelriemen waren hier helaas het dupe van. Eindelijk had ik mijn hotelkamer bereikt en met mijn ellenboog probeerde ik behendig de deur te openen.
          Zo te zien was mijn kamergenootje er al. Het stromende water van de douche maakte dit duidelijk. Ik was dankbaar voor het feit dat ik deze keer niet was opgescheept met iemand die zong terwijl ze douchte. Nu hopen dat ze net zo stil was in haar slaap en een goede nachtrust was gegarandeerd. Als ik deze niet zo krijgen, was mijn oma niet de enige zure pruim die op de aardbol rondliep.
          Ik dumpte mijn koffer op het bed in de hoek, degene die nog niet geclaimd was en schopte mijn gympen uit. “Vollek!” riep ik luid zodat ze wist dat ze niet naakt naar buiten kon komen. Natuurlijk had ik er geen problemen mee, maar het geschreeuw van een vorige kamergenootje liet me weten dat niet iedereen zo nonchalant was over haar lichaam als ik.
          Ik kreeg geen reactie terug, wat mijn argwaan opwekte. Zachtjes klopte ik op de deur die naar de douche leidde. Nog steeds geen reactie, dus ik opende de deur, half verwachtend dat ik Heather aan zou treffen met een spuit in haar arm of iets in die trant. De deur kraakte protesterend, als een voorbode op wat ik kon verwachten.


    [ bericht aangepast op 29 maart 2018 - 7:42 ]


    I have seen my own sun darkened

    PARKER THOMAS SMITH
    18 || The Jock || hotel room | Newt & Roman

    "Fine, maar als jullie weer samen gaan spannen tegen me, dan zorg ik persoonlijk ervoor dat jullie mijn gezicht op jullie buts getatoeëerd krijgen," antwoord Newt terwijl hij zijn kaarten oppikt. Ik kan niet anders dan even lachen terwijl ik me de tatoe die hij door Roman en mij op z'n voetzool staan heeft levendig in beeld. Do not tumble dry, het blijft gewoon grappig.
    "Hmm nu moet ik wel zeggen dat ik wel erg excited ben om Roman eens in adams costuum te zien." Hé, ho, wacht eens even. Normaal ben ik degene die dat soort opmerkingen maakt om Roman uit z'n tent te lokken, maar nu ik de woorden uit Newt's mond hoor komen kan ik je vertellen dat Roman dit keer vast niet degene is die uit de tent gelokt wordt. Ik trek mijn neus op en kijk verontwaardigd in de richting van mijn vriendje. "Jou heb ik al genoeg naakt gezien," gaat deze vrolijk verder, om het nog erger te maken. Oké, makker. Two can play this game.
    "Als je dat wil moet je het gewoon zeggen hoor. Wanneer ben je ook alweer jarig? Misschien krijg je wat nudes cadeau," is Roman me voor, alvorens hij zich tot mij richt met de vraag, "Dus, poker?"
    Ik houd even mijn wijsvinger omhoog, als teken dat hij nog een momentje geduld moet hebben. Ik draai me een stukje naar Newt toe en zet een ondeugende glimlach op mijn snoet. Langzaam schuif ik mijn stoel wat dichter bij die van hem, tot mijn lippen zich vlak naast zijn oor bevinden.
    "Dat zou je fijn vinden, hm, Officer?" fluister ik hem toe, waarna ik mijn blik kort op Roman richt. "Je weet niet wat je mist. Je zou hem na een wedstrijd eens in de douche moeten zien, helemaal bezweet en vies." Ik moet mijn best doen niet te gaan lachen, in elk geval nu nog niet. Even zien hoe ver ik dit kan drijven. Ik buig wat verder naar Newt toe en zet een hand voor mijn mond, zodat enkel hij de volgende woorden kan horen. "En als hij zich inzeept, dan glijdt het schuim van die staalharde buikspieren naar beneden. Eén keer liet hij de zeep vallen, en man..." abrupt hou ik op en schuif mijn stoel terug op zijn plaats om vervolgens Newt een schouderklopje te geven.
    "Hou dat beeld maar goed in gedachten, vriend, it's all the action you'll get for a while." Mij al genoeg naakt gezien, hij zal zich nog berouwen dat ie dat ooit gezegd heeft. Ik neem mijn kaarten in de hand en kijk of ik iets goed zitten heb. Kijk nou, een flush. Zal tenminste één van ons nog scoren vanavond.
    "Poker," glimlach ik naar Roman, als bevestiging op zijn vraag. Vervolgens neem ik drie chips en leg deze op het midden van de tafel. "Sluip jij vannacht naar Celeste toe of komt zij hierheen?" grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2018 - 16:42 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik heb dit dus compleet gemist, shiiiiit. Ik post Emily nu zo!


    - thank you for existing -

    𝓔𝓶𝓲𝓵𝔂 𝓔𝓿𝓪 𝓥𝓪𝓷𝓭𝒆𝓻𝓫𝓲𝓵𝓽
    "𝒯𝒽𝑒 𝓆𝓊𝒾𝑒𝓉 𝑜𝓃𝑒"

    Emily Vanderbilt - hotel room//shower - With Celeste&Malin - other chicks
    OUTFIT

    Neuriënd spoelde ik de conditioner uit mijn haren en genoot ik van het warme water. De reis naar dit hotel was niet echt vermoeiden geweest, maar het is altijd lekker om in een frisse badkamer te douchen. Zodra de conditioner uit mijn haren was gespoeld kneep ik mijn haren uit en bleef ik nog even met mijn lichaam onder de douche staan. Ik sloot mijn ogen en met mijn handen gooide ik nog wat water in mijn gezicht. Tevreden zette ik de douche uit en liep ik de cabine uit om een handdoek te pakken. In alle rust droogde ik mijn lichaam en mijn haren. Eenmaal opgedroogd ging ik nog even met de handdoek over de spiegel, zodat ik naar mijzelf kon kijken. De handdoek viel op de grond en ik trok mijn satijnen ochtendjas aan. Mijn natte haren schudde ik uit en ik deed er snel een knot in. Aan de andere kant van de deur klonk het wat remoerig, waardoor ik nog een keer goed keek of mijn ochtendjas goed dicht zat. Voorzichtig opende ik de deur, om daar Malin en Celeste aan te treffen, lachend en een beetje verward. Zodra ik de andere kant op keek stonden daar twee mannelijke vrouwen voor de deur, die me erg bekend voor kwam. Mijn ogen rolde nog net niet naar mijn hersenen en ik liep richting mijn bed. Malin viel lachend en half huilend op de grond en ik kon het niet laten, ook ik begon te lachen. Zodra ik het accent van de jongens hoorde begon ik nog harder te lachen.
          'Wat is dit voor gekkigheid?' vroeg ik aan iedereen. Natuurlijk was het wel grappig, zo dachten ze zeker de kamer binnen te kunnen sneaken. Het is ze gek genoeg wel gelukt.


    "I can be fun, sometimes."

    [ bericht aangepast op 27 maart 2018 - 23:27 ]


    - thank you for existing -


    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    at the party with Parker




    Parkers gezicht was hilarisch en dat was het allemaal waard. "Als je dat wil moet je het gewoon zeggen hoor. Wanneer ben je ook alweer jarig? Misschien krijg je wat nudes cadeau," Zei Roman op mijn opmerking waardoor ik even lachte. "hahaha, not thank you, hou het toch maar op de booze voor mijn verjaardag" lachte ik, "Dus, poker?" vroeg Roman ik wilde net toestemmen echter was Parker nog niet klaar. Hij hield zijn wijsvinger omhoog waardoor ik hem geamuseerd aankeek, een weerspiegeling van Parkers ondeugend gezichtje. Hij schoof zijn stoel dichter naar mij toe waarna ik zijn lippen bij mijn oor voelde. "Dat zou je fijn vinden, hm, Officer?" ik gniffelde even waarna ik mijn pokerface probeerde te behouden. "Je weet niet wat je mist. Je zou hem na een wedstrijd eens in de douche moeten zien, helemaal bezweet en vies." vervolgde de jongen waardoor ik toch kleintjes wist te grijnzen "En als hij zich inzeept, dan glijdt het schuim van die staalharde buikspieren naar beneden. Eén keer liet hij de zeep vallen, en man..." mijn ogen vergrootten en ik proestte het bijna uit waardoor ik me nu ook naar arker toedraaide. "How do you even know?" kwam er ongelovig over mijn lippen. "You naughty" "Hou dat beeld maar goed in gedachten, vriend, it's all the action you'll get for a while." zei Parker met een schouderklopje waardoor ik even mijn wenkbrauwen wiebelde richting Roman.
    "Poker," Zei Parker waardoor ik ook instemmend knikte. "Sluip jij vannacht naar Celeste toe of komt zij hierheen?" Vroeg Parker grinnikend aan Roman. "Ah Roman kennende die zal de meiden wel opzoeken." lach ik, hoopte ik , ik had wel zin om mijn avontuurtje met Parker van net verder te zetten. Ik keek even naar mijn kaarten, hmm niet zo'n goede set.













    HEATH GRAYSON NEWMAN

    Musicfan, In the Shower , With Harper




    Ik was uitgeput van deze rit in de ochtend had mijn 'lieftallige' stiefbroer de badkamer te lang opgehouden, evenals mijn stiefzus die in de andere badkamer zat voor 2 uur.... hierdoor kon ik dus niet douchen s'ochtends en zat ik lekker leuk opgescheept met dezelfde duivel op de weg hierheen. Ik had geluk dat ik mijn kamer hier niet hoefde te gaan delen, ik vond het al erg genoeg om bij de Hawthornes in te wonen dus het was een opluchting om deze keer niet bij Nolan in de buurt te zijn. Ookal betekende dat dat met ene Harper de kamer moest delen, geen idee wie het was al meende ik dat het misschien die ene kerel was die achter me zat bij wiskunde. Ik had mijn spullen dus bij het eerste het beste bed gedumpt waarna ik me in de badkamer behaf om eindelijk te kunnen douchen.
    Ik zat nog maar enkele minuten in de douche of ik hoorde een hoge stem door de kamer roepen. Hmm ik kon toch zweren dat deze stem een stuk hoger klonk dan die van de persoon die ik vermoedde dat Harper moest zijn. Ik fronste even, waarna ik mijn haar uitspoelde Het was akelig stil in de ruimte hiernaarst waardoor ik de douche dichtdraaide en net op dat moment ging de deur krakend open waardoor ik vragend omkeek.
    Echter in plaats van een mannelijk gezicht die ik de huis vol zou gaan schelden stond een blondine aan de deurholte. "WOOAH" riep ik dan ook geschrokken uit tijd om een handdoek te nemen hand ik niet dus sloeg ik mijn handen dan over mijn private parts gezien die niet voor plubliek was. "WIE EN JIJ EN WAAROM KOM JE HIER BINNEN"

    “Vollek!” riep ik luid t. De deur kraakte protesterend, als een voorbode op wat ik kon verwachten.





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harper Aliz Channing

    18 y/o - W. Heath - Hotelroom - Outfit

          Er werd niet gereageerd op mijn toch wel luide woorden en redelijk harde klop op de deur. Dit maakte dat de deur opendeed, mezelf afvragend of mijn kamergenootje misschien de kraan was vergeten uit te doen of, in het leukste geval, met een spuit in haar arm onderuit was gegaan. Echter waren al mijn voorstelling ver van de waarheid verwijderd.
          “WOOAH!” Een jonge man met een gebruinde huidskleur keek me geschrokken aan en sloeg snel zijn handen over zijn grote vriend voordat hij zijn tirade hervatte. “WIE BEN JIJ EN WAAROM KOM JE HIERBINNEN?” Nonchalant leunde ik tegen de deurpost en liet mijn blik even hangen bij zijn gespierde buik voordat ik omhoog klom naar zijn gezicht.
          “Jij ook hallo,” grijnsde ik en trok mijn linkerwenkbrauw op. “Ik moet eerlijk toegeven, jij ziet er niet echt uit als een Heather.” Spottend kruiste ik mijn armen voor mijn borst en liet mijn ogen dwalen over zijn krachtige gelaatstrekken. Niet verkeerd, maar ook niet echt iets waar ik voor zou gaan, besloot ik. Vooral niet nu.
          “Om antwoord te geven op je vraag, dit is mijn hotelkamer. En óf de mensen hier zijn geschift en hebben een fout gemaakt óf jij zit in de verkeerde kamer.” Ik gaf hem een plagerige knipoog, iets wat ik niet kon laten. “Dus als je spaar je adem, Tarzan.”
          Wiebelend met mijn wenkbrauwen en een uitdagende lach op mijn gezicht stak ik mijn hand uit. “Ik ben Harper. Nice to meet, ya.”


    [ bericht aangepast op 29 maart 2018 - 7:43 ]


    I have seen my own sun darkened

    TANIA JACOBINE SMITH

    18 || The frisky blonde one || Away Game, hotel | Valentina


    Wanneer ik Malin hoor en zie lachen heb ik het gedurende een moment ook bijna zelf niet meer. Het is lang geleden dat ik haar zo weten schateren heb, niet na haar breuk met Parker en het feit dat ik hier nu verantwoordelijk voor ben geeft me een behoorlijk goed gevoel.
    Ik had Celeste niet opgemerkt, tot ik ook haar in luid lachen hoor uitbarsten. Ik steek mijn hand op en wiebel mijn vingers elk afzonderlijk, bij wijze van zwaaien. Tot mijn groot jolijt speelt ze het spelletje gewoon mee.
    "Malin, je had even moeten zeggen dat je twee knappe dames zou uitnodigen, dan had ik me net zo mooi opgetut als..." Ik wapper een keer met mijn hand voor mijn gezicht, alsof ik ontroerd ben door het feit dat ze me een knappe dame noemt, waarna ik met dezelfde hand enkele van de blonde krullen over mijn schouder veeg. "Sorry, hoe noemen we jullie?" gaat ze verder.
    “Tania en Valentina,” hikt Malin nog voor ik de kans krijg, Inmiddels stromen dikke tranen langs haar wangen naar beneden en nu kan ik zelf ook niet anders dan even lachen. Ik weet me echter snel te herpakken en mep haar hand weg wanneer ze aan mijn baby doll trekt. Ik ben tenslotte wel een dame, bij mij kom je niet zomaar op second base. Wanneer ze Valentine en mij binnen uitnodigt hoef ik geen twee keer na te denken; het is behoorlijk tochtig op de gang. Ondertussen gaat mijn blondje nog luider schateren en opnieuw weet ik mezelf ook niet meer serieus te houden.
    "Joehoe," herhaal ik als nu ook Emily uit de badkamer komt.
    "Wat is dit voor gekkigheid?" vraagt ze, niet volledig mee met het verhaaltje dat Valentine en ik opgehangen hebben. Veel meer heb ik echter niet nodig om het spelletje nog wat aan te dikken. Ik leg mijn gezicht op de schouder van Valentine en begin hevig te schokken, alsof ik aan het huilen ben.
    "Ze nuumt me gek, Valentina," breng ik hortend en stotend uit. Hierbij laat ik mijn kussensloop vallen en hoor ik de zak met Butter Nutters hevig kraken. "Ho shit, mijn koeken," breng ik geschrokken uit, compleet vergetend om daarbij de stem van Tania te gebruiken. Ik draai me terug om naar de dames en haal mijn schouders met een brede grijns op. Nadat ik mijn kussen opgeraapt heb stap ik verder de kamer in, waarbij tijdens het passeren van een bed me heel toevallig een bekend t-shirt opvalt. Ik pluk het van de lakens en probeer het zo subtiel mogelijk te bekijken, om er zeker van te zijn dat het wel degelijk van mij is. Malin moet het een keer meegenomen hebben, maar ik heb het in elk geval niet in de gaten gehad. Ik richt mijn blik op de dievegge en glimlach kleintjes naar haar. Waarom zou ze mijn shirt meenemen zonder iets te zeggen? Had ze het gevraagd dan had ze het zeker gekregen.
    "Heb je make up wipes?" vraag ik Malin in mijn eigen stem, wijzend naar mijn gezicht. Ondertussen dump ik de inhoud van mijn kussensloop op haar bed en doe ik de pruik af, die ik vervolgens doodleuk op het hoofd van Emily plaats.
    "Staat je goed, Em," grinnik ik.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Nolan Ambrose Finnegan Hawthorne


    Rich boy | 18 Years | Outside, Smoking | Alone

    Voordat Nolan naar zijn kamer was gegaan had hij mensen horen fluisteren dat er een halwacht zou zijn, een paar leraren die rondjes over de gang gingen rennen om te kijken of hun leerlingen wel op hun kamers bleven. Nolan had er niet echt in geloofd en als deze halwacht er wel zou zijn geweest, dan zou deze wel heel erg slecht zijn. Nolan had gewoon rustig zijn kamer uit kunnen lopen zonder dat iemand echt een kick gaf.
    Het had eerst een best goed idee geleken om in zijn eentje op een kamer te liggen, het idee van zijn kamer delen met iemand anders had Nolan niet aangestaan. Maar toen hij op zijn kamer zat en stemmen van de andere kamers hoorde komen was een bekend gevoel Nolan weer bekropen. Eenzaamheid, dat was hoe mensen het zouden beschrijven, dat was ook de naam die Nolan het hoorde te geven, maar Nolan weigerde. Nolan weigerde te denken dat hij eenzaam was, hij was niet eenzaam, Nolan had helemaal geen reden om zich eenzaam te voelen. Vooral de laatste tijd had hij daar helemaal geen reden meer voor. Met Mary Kate die samen met haar zoon Heath in huize Hawthorne waren getrokken was er niet heel veel eenzaamheid meer over. Nolan had gehoopt dat hun huis groot genoeg was zodat Nolan de twee nooit hoefde te zien, maar hij had zijn eigen huis toch nog lichtjes onderschat. Heath en zijn moeder leken overal te zijn...
    Nolan was dan ook niet bepaald blij geweest toen hij hoorde dat diezelfde jongen ook nog eens mee ging op de football trip, maar met een beetje geluk bleef Heath gewoon op zijn kamer en hoefde Nolan de jongen de rest van de avond niet meer te zien. Nolan zelf was inmiddels naar beneden gewandeld, het hotel leek een vrij strict beleid te hebben tegen roken en liet dat nou net zijn waar Nolan momenteel behoefte aan had. Bovendien werd hij gek van de mensen in de kamer naast de zijne die maar bleven schreeuwen, blijkbaar wisten die niet dat ze ook nog buren hadden. Het was niet als of Nolan direct wou gaan slapen, maar hij had op zijn minst een beetje rust gewild.
    Het was de hele dag warm geweest, maar nu leek de temperature plots toch echt wel een paar graden gedaald te zijn. Nolan was zelf bang dat het zo wel eens kon gaan regenen, maar zolang dat het niet deed stond Nolan wel goed half tegen de muur geleund. Hij had inmiddels een sigaret tussen zijn vingers geklemd en keek uit over de kleine parkeerplaats voor het hotel. Ze zaten letterlijk in een shit hole hier, van wat Nolan had gezien was in dit plekje niet bepaald veel te doen. Dan zou hij zelf maar moeten kijken of hij het vanavond nog kon opleuken.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.





    VALENTINE COOPER ANDERSON

    Prince Charming, party, With Emily




    Het duurde niet lang voor we ook de aandacht trokken van de andere meiden in de kamer en ik verborg dan ook lachend mijn gezicht toen ik Celeste opmerkte . ”Malin, je had even moeten zeggen dat je twee knappe dames zou uitnodigen, dan had ik me net zo mooi opgetut als…” Vervolgde ze geamuseerd waarbij Malin lachend antwoorde “Tania en Valentina,” De blondine lag bijna op de grond van het lachen waardoor de deur meer opende en we binnen mochten iets wat we al heupwiegend dan ook deden. “Sexy hoor,” zei Malin waarna ze even aan Tanners kleedje trok die haar verontwaardigd aankeek. “Ik heb het niet meer, sorry!” vervolgde Malin weer lachen, waarna ook de derdekamergenote binnen kwam wandelen. 'Wat is dit voor gekkigheid?' vroeg ze dan ook nietsbegrijpend. Dit zorgde ervoor dat Tania zich naar me toedraaide en zich op me neerstortte. Hevig begin ze te 'huilen' waardoor ik Tania begon te troosten. "Ze nuumt me gek, Valentina," jankte ze waardfoor een hoge "HOCH" mijn lippen verliet . Ik keek dan ook geschokeerd naar Emily en hoorde vervolgens een plof waardoor Tanner meteen naar beneden keek. "Ho shit, mijn koeken," Kwam er op z'n Tanners uit in zijn lage stem. Een schaterlag verliet dan ook mijn lippen gezien ik dat niet had zien aankomen. De jongen haalde vervolgens zijn schouders op waarna het gedaan bleek te zijn voor Tania.
    "Heb je make up wipes?" vroeg hij vervolgens aan Malin en ik keek even geschokeerd als tanner zijn pruik afdeed en deze op Em's hoofd zette. " Uh Muh God, Tania! Gu zijt in puberty" mijn laatste woorden zij ik ook in mijn normale stem waarna ik lachend mijn zwarte pruik ook uit deed en deze op Celeste's hoofd zette. "Ah prachtig dit, nu is de ruimte echt vol met prachtige dames." zei ik met een knipoogje richting Cel en Emily. "Ook dit kleedje spant te hard." zei ik waarna ik deze uitdeed. Ik had gelukkig nog mijn short hieronderaan











    HEATH GRAYSON NEWMAN

    Musicfan, In the Shower , With Harper




    De jongedame leek totaal niet impressed te zijn dat ze in mijn kamer binnengestormd was en dan nog eens ongestoord de bezette badkamer binnen kwam. Dan had ik nog liever het lange wachten op Nolan in de ochtend. Haar blik gleed duidelijk over me heen waardoor ik haar met een opgetrokken wenkbrauw aankeek. Ik voelde me even beken. "Mijn ogen zijn hier." mopperde ik. “Jij ook hallo,” grijnsde ze waarbij ze ook een wenkbrauw optrok, daar stonden we dan, beiden elkaar vreemd aanstarend. Het was dat ik hier halfnaakt stond of anders zou ik ik haar ook wel eens beter bekeken hebben, echter nadat zij het nu met mij deed, voelde ik me nogal erg ongemakkelijk. Woah voelden de meeste meiden zich ook zo als wij hun nakekek? “Ik moet eerlijk toegeven, jij ziet er niet echt uit als een Heather.” vervolgde de blondine waarna ze haar armen kruiste en ik nu fronste. "Woah wat?" ik wist 1 hand vrij te maken waarmee ik een handdoek nam van het rek en deze over mijn middel bond. “Om antwoord te geven op je vraag, dit is mijn hotelkamer. En óf de mensen hier zijn geschift en hebben een fout gemaakt óf jij zit in de verkeerde kamer.” knipoogde ze echter voordat ik iets kon zeggen ging ze al verder. “Dus als je spaar je adem, Tarzan.Ik ben Harper. Nice to meet, ya.” ik knipperde nog ietswat verbaasd naar de jongedame. "Harper? Oh fuck." mompelde ik terwijl ik een hand door mijn haren liet glijden. " Ik ben dus Heath zonder de -er" zuchtte ik waarna ik haar hand dan maar schudde. " Natuurlijk gebeurd het weer met mij." zei ik terwijl ik met mijn ogen rolde. "Maar would you mind eh... ." ik gebaarde even naar mezelf. "Ik zou me graag omkleden, met de deur toe." vervolgde ik terwijl ik naar de blondine keek. "Zonder jou in deze ruimte."



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Lichelle Feyre Cohen


    17 jaar - the Princess - Outside - Nolan - Outfit


          Terwijl ik de punten van mijn haren droogde met een föhn bekeek ik mezelf in de spiegel. Een meisje met donkerblonde haren en blauwe ogen met gouden spikkeltjes blikten terug. Ik legde föhn weg en boog mijn gezicht dichter naar de spiegel toe. Mijn mondhoeken stonden hun natuurlijke stand, wezen deprimerend ver naar beneden. Moeizaam probeerde ik ze in een glimlach te laten plooien en de spieren trilden protesterend. Zo lang geleden was het dus dat ik deze gebruikt had.
          Ik zucht en een wolkje condens liet een waas achter op het glas. Met mijn vinger tekende ik een smiley, net zoals ik vroeger altijd deed waarna mijn ouders boos werden omdat mijn vette vingers afdrukken achterlieten. Een snuivend lachje rolde over mijn lippen en ik veegde het lachende gezichtje weer weg met de punten van mijn handdoek.
          Op mijn verzoek hadden mijn ouders ervoor gezorgd dat ik een kamer alleen kreeg. Dit had maar één reden. Mijn ogen gleden naar de hechtingen op mijn zij waar mijn broer niet zo lang geleden zijn mes had gestoken. Heel even wiebelde ik een hechting heen en weer waardoor het gevoelige vlees een pijnlijk trekkend gevoel voortbracht. Ik probeerde geen aandacht meer te besteden aan de verschrikkelijke onvolmaaktheid op mijn zij en trok mijn broek over mijn benen heen.
          Helemaal aangekleed en wel zat ik op de rand van mijn bed. Ik mist mijn cello. Normaal gesproken zou ik deze op zulke momenten hebben gepakt om met mijn strijkstok perfecte tonen voort te brengen. Het zorgde voor rust en orde in de chaos van mijn hoofd. De muren van de relatief kleine kamer leken op me af te komen en gejaagd haalde ik adem. Steken in mijn schedel zorgde voor veel ongemak en uiteindelijk besloot ik dat het misschien beter was als ik frisse lucht ging halen. Me binnen zitten opvreten om van alles en nog wat had absoluut geen zin.
          Me niet bekommerend om de docenten die langs de gangen zouden patrouilleren, vluchtte ik naar buiten. Mijn borstkas ging onregelmatig op en neer en ik moest tegen de buitenmuur aanleunen om niet te gaan hyperventileren. De frisse lucht deed me goed, maar mijn ademhaling was nog steeds ietwat onvast. Wanneer ik omhoog blikte, kwam een rokende jongen tevoorschijn in mijn blikveld waardoor ik opschrok. Een klein kreetje verliet mijn lippen en ik moest mijn hand op mijn hart leggen om deze tot bedaren te brengen aangezien hij weer een opdoffer kreeg. Ik schrok nou eenmaal erg snel – het was niet iets waar ik trots op was.
          “Eh, hi,” begon ik zachtjes. “Je liet me schrikken.” Alsof hij daar nog niet achter was gekomen, dacht ik sarcastisch. Mijn wangen kleurden rood aan de gedacht wat voor een domme indruk op hem moet hebben gemaakt, rechtte ik mijn rug. Met een stem die gelukkig zijn kracht terug had gevonden, vroeg ik: “Zin in gezelschap?”

    [ bericht aangepast op 29 maart 2018 - 10:26 ]


    I have seen my own sun darkened

    Harper Aliz Channing

    18 y/o - W. Heath - Hotelroom - Outfit


          Ik trok mijn wenkbrauw op bij het aanblik van een naakte man in mijn douche. Een grijns speelde met mijn lippen en langzaam liet ik mijn blik over zijn lichaam glijden. Dit werd me niet in dank afgenomen want hij gebood dat ik naar zijn ogen moest kijken. Of ‘mijn ogen zijn hier,’ waren zijn precieze woorden.
          “Ondanks het feit dat ik blond ben, weet ik wel het een en ander van de menselijke anatomie, dank je.” Ik maakte een geluid dat te midden hield tussen een snuivend geluid en een lach. “Jij ook, hallo,” vervolgde ik waarna ik, zoals hij van me verlangde, inderdaad in zijn bruine kijkers keek.
          Bedenkelijk wreef ik met mijn hand onder mijn kin. “Ik moet eerlijk toegeven, jij ziet er niet echt uit als een Heather.” Door tegen hem te praten, lukte het me om mijn gedachte te ordenen. Waarschijnlijk had school een fout gemaakt bij de indeling. En dan te bedenken dat ze altijd fel tegen het lichamelijk contact tussen een meisje en een jongen waren. Het was zelf zo belachelijk dat sommige docenten leerlingen verboden om elkanders hand vast te houden in hun lessen. Niet dat ik een handjes-vasthouderig type was. Al dat zweet dat zich daar vormde. Sowieso was lichamelijk contact niet aan mij besteed, maar dat even terzijde.
          “In ieder geval, spaar je adem, Tarzan. Met tegen mij schreeuwen, kom je niet ver.” Zijn handdoek werd vakkundig om zijn middel geknoopt en, omdat ik nu eenmaal zo’n aardig persoon was, richtte op een overdreven manier mijn blik ergens anders op. Wanneer alles in het gareel was gebracht, stak ik mijn hand uit. “Ik ben Harper, Nice to meat ya.”
          Hij haalde zijn handen door zijn haar. “Harper? Oh fuck,” was zijn droge reactie. Ik rolde met mijn ogen. Jézus, zelfs ik was niet zo van mijn à propos gebracht zoals hij en toch werden vrouwen meer omschreven als emotionele labiele gevallen. Uiteindelijk pakte hij mijn hand vast, hij kom immers niet veel anders en stelde zich voor als Heath.
          “Natuurlijk gebeurd het weer met mij,” zei hij terwijl hij met zijn ogen rolde. Verontwaardigd trok ik mijn hand terug. “Nu klinkt het alsof je het niet fijn vind om met mij opgescheept te zitten.” Dramatisch legde ik een hand op mijn hart en trok een pruillipje. “En dat terwijl je me nog niet eens goed genoeg kent om dat feit te beamen.” Mijn heldere blauw ogen stonden spottend.
          “Maar would you mind eh...” begon de schat ongemakkelijk te bazelen. “Yeah, I do mind. Ik sta hier wel prima, eigenlijk.” Met mijn blik daagde ik hem uit en mijn vingers speelden met een lok van mijn witblonde haar. “Na mijn weten, was de regel dat je wel mocht kijken maar niet aanraken.” Ik legde mijn handen demonstratief achter mijn rug en haalde mijn onschuldigste glimlach tevoorschijn. Als hij echt zo preuts was, zou ik wel weggaan natuurlijk. Maar kom op, hou vaak kreeg je nou de kans om iemand met zo’n lichaam te zien? Inderdaad, so fuck off en laat me genieten.



    I have seen my own sun darkened

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 years | Her room | With Malin and Swedish models | Outfit

    “Tania en Valentina,” dat was hoe Malin de twee jongens met hun pruiken noemde, opnieuw glipte er een lach over Celeste haar lippen. Tania en Valentina... Celeste liet haar blik kort op haar beste vriend rusten en schudde lachend haar hoofd. Dat Tanner voor de deur zou komen staan in een jurkje had Celeste ook niet meteen kunnen bedenken, maar Valentine, die had Celeste zeker niet van hem verwacht. “Sexy hoor,” hoorde Celeste Malin vervolgens zeggen. “Ik heb het niet meer, sorry!” zei Malin uiteindelijk waarna ze de kamer verder binnen liep. Ook Celeste deed nu een stap opzij voor hun Zweedse beautys. 'Kom binnen in ons stulpje,' zei ze lachend.
    Inmiddels had ook een derde persoon haar gezicht laten zien. Emily stond nu ook in de kamer, gekleed in enkel een sexy badjasje... 'Wat is dit voor gekkigheid?' zei de blondine. In de tussen tijd sloot Celeste de deur achter de twee jongens en iste ze haar telefoon uit de zak van haar broek. Ze had hem weer voelen trillen en hoopte zo ook op een berichtje van Roman. Voor dat ze het berichtje kon lezen werd ze echter weer uit haar gedachten gehaald door Tanner. "Ze nuumt me gek, Valentina," riep de jongen ineens uit, Celeste keek grijnzend naar het tweetal, maar richtte zich hierna toch snel weer op haar telefoon.
    To Roman:
    You wish, dat pakje mag je morgen pas bewonderen. ;p

    Opnieuw werd Celeste uit haar gedachten getrokken, maar deze keer was het Valentine die dit deed door de bruine pruik die de jongen zelf op zijn hoofd had op die van Celeste te zetten. Celeste schrok zo van dat ze haar telefoon uit haar hand liet glippen. "Ah prachtig dit, nu is de ruimte echt vol met prachtige dames." hoorde ze Valentine zeggen. 'Hé,' zei Celeste lachend. 'Ik was ook al een prachtige dame zonder pruik, schat.' In de tussentijd pakte Celeste snel haar telefoon van de grond af voor dat Valentine iets kon zien van wat er op haar scherm stond, tenminste dat hoopte Celeste. Ze was nog lang niet klaar om Valentine te vertellen over Roman, want ze wist best dat hij er niet blij mee zou zijn.
    "Ook dit kleedje spant te hard." zei Valentine vervolgens, Celeste schudde langzaam haar hoofd. 'Waar heb je dat ding uberhaubt vandaan,' zei ze waarna ze Valentine zijn jurkje kort bekeek. 'Oh en Val, de volgende keer als je als dame rond wil hulpen, kan je dan naar mij komen voor make-up lessen,' ging Celeste verder terwijl ze haar vingers over Valentine zijn gezicht liet glijden. 'Dit ziet er niet uit natuurlijk.' plaagde Celeste haar beste vriend.
    Nolan Ambrose Finnegan Hawthorne


    Rich boy | 18 Years | Outside, Smoking | Lichelle

    Nolan had gedacht dat het buiten wel een beetje rustig zou zijn en dat hij daar in een normale stilte kon gaan staan, maar dit was hem blijkbaar niet gegund. Nolan had amper zijn sigaret opgestoken of hij werd alweer gestoord door een meisjes stem die een kreet slaakte. Nolan fronste en keek in het richting van het geluid, waar een meisje was verschenen. “Eh, hi,” begon de jongedame duidelijk een beetje twijfelend. Nog altijd keek Nolan haar fronsend aan, het was niet als of hij beet ze mocht wel gewoon hoi tegen hem zeggen. Hoewel... Nolan had misschien toch liever dat ze zich gewoon omdraaide en weer naar binnen liep. Er was een reden dat hij naar buiten was gelopen en die reden was niet om te kletsen met meisjes zoals deze.
    Pas toen het meisje nog een stap in Nolan zijn richting deed herkende hij haar, Lichelle... Nolan kende haar niet bepaald goed, maar hij wist dat ze bij hem op school zat. “Je liet me schrikken.” ging Lichelle verder, Nolan trok kort zijn wenkbrauw op. 'Dat meen je,' mompelde hij sarcastisch, dat ze was geschrokken was Nolan zeker ook niet ontkomen. Of Lichelle moest het type zijn wat al schreeuwde wanneer ze een klein spinnetje voorbij zag lopen, want veel meer was hier buiten niet aanwezig. Iedereen zat lekker binnen, wat misschien ook maar een beter idee was. Het was hier buiten inmiddels alweer een beetje afgekoeld, het enige wat Nolan nog een beetje warm hield was de sigaret die hij tussen zijn vingers had geklemd. “Zin in gezelschap?” zei Lichelle vervolgens, nu keek Nolan de jongedame eindelijk even recht aan. 'Nee, dank je,' zei Nolan serieus tegen haar. Eerlijkheid was toch wat mensen wouden? Hij kon hier wel gaan zitten liegen en haar vertellen dat hij héél graag gezelschap wou, maar dat was ook niet oprecht. Dan kon hij Lichelle maar beter de waarheid vertellen. 'Maar als je graag buiten staat in de kou, dan ben je meer dan welkom. Ik hou je niet tegen' zei Nolan ongeïnteresseerd tegen de jongedame, waarna hij de sigaret nogmaals naar zijn lippen bracht. 'Ik wil je zelf nog wel een sigaret aan bieden als ik je daar blij mee maak.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    Lichelle Feyre Cohen


    17 jaar - the Princess - Outside - Nolan - Outfit


          Met mijn hart op mijn hart probeerde ik mijn gejaagde ademhaling onder controle te houden – deze hamerde namelijk in mijn borst door de schrik. Een glimlach gleed over mijn gezicht, eentje die zoveel mogelijk voor een oprechte door kon gaan.
          “Je liet me schrikken,” zei ik. Tegelijkertijd kon ik mezelf voor mijn hoofd slaan. Duhuh, Lichelle, daar was hij nog niet achter gekomen. Zijn reactie kwam daarom niet onverwachts – al liet ik me hierdoor niet uit het veld slaan. “Zin in gezelschap?” Subtiel draaide ik mijn goede kant naar hem toe – de kant zonder litteken – en wipte mijn haar over mijn schouder. De dunne stof van mijn trui was namelijk niet erg hechtingen-verhullend. Waarom had ik deze trui in godsnaam meegenomen?
          Echter gleed mijn glimlach even kort van mijn lippen zodra hij aangaf dat hij er geen behoefte aan had. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en herkende de contouren van zijn gezicht. Zijn stem was me ook al redelijk bekend voorgekomen, maar ik had nooit geweten dat Nolan rookte. Vandaar dat ik hem in eerste instantie niet herkend had. Het was een jongen die zijn hangende schouders probeerde te verbergen achter arrogante opmerkingen. Het was iemand zoals ik...
          Mijn theorie werd bevestigd door zijn harde woorden. Ik hield mijn hoofd schuin en keek hem onderzoekend aan. “Weet je, ik heb het er graag voor over als ik niet alleen hoef te zijn.” Dat was waar. Liever in de kou, dan alleen te zitten janken in mijn kamer.
          Ik kreeg door dat mijn opmerking misschien een beetje misplaatst was en iets totaal verkeerds suggereerde, dus probeerde ik vlug mijn zin opnieuw te formuleren. “Ik bedoel – erm – zo koud is het niet, toch?” Met een zucht liet ik even mijn kin op mijn borst neerkomen. Wauw, ik was pas een paar minuten in zijn gezelschap en ik zette me onmiddellijk te kijk.
          Om mijn schaamte te verbergen – al was deze duidelijk aanwezig door de zachtroze blosjes op mijn wangen – nam ik zijn aanbod aan. Ik had wel vaker gerookt, maar was er niet zo lang geleden mee gestopt omdat mijn broer me goed had laten merken wat voor een verkeerde invloed dit soort spul soms kon hebben. Oké, van één sigaret niet, maar één werden er algauw meer.
          Professioneel nam ik de sigaret tussen mijn vingers en nam een hijs. Het schoot echter mijn verkeerde keelgat in. Hoestend probeerde ik frisse lucht in mijn longen te krijgen. “Wauw, dat was gênant,” zei ik zodra ik weer in staat was normaal te praten. Ik veegde de tranen die zich in mijn ooghoeken hadden verzameld weg met de rug van mijn hand.
          “Dus, ehm,” begon ik, een manier verzinnend zodat hij niet gillend van me weg zou rennen aangezien niemand gezien wilde worden met zo’n mafkees als ik. “Is er iets waarom jíj de warmte van binnen verruild hebt voor de kou van buiten?”



    I have seen my own sun darkened

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Hotelroom w. Parker & Newt ~ Outfit



    "hahaha, not thank you, hou het toch maar op de booze voor mijn verjaardag" lachte Newt en ik grijns. 'Alright alright.' zeg ik, 'your loss.' weet ik nog plagend uit te brengen. Ik kijk geamuseerd toe hoe Parker zijn wijsvinger opsteekt als teken dat ik nog even geduld moet hebben. Grijnzend kijk ik toe hoe hij zich naar Newt keert en lach zacht, waarna ik weer mijn drankje pak en wat slokken neem. Ondertussen kijk ik op mijn mobiel waar weer een berichtje van Cel binnen is gekomen. Ik schud glimlachend mijn hoofd en stuur meteen wat terug.
    To: Celeste
    So looooooooong, wacht mag ik het dan ook uittrekken? ;p

    To: Celeste
    Alright sorry, ik stop al (;

    "Poker," hoor ik dan en als ik opkijk kijk ik recht in het glimlachende gezicht van Parker. Ik haal geamuseerd mijn wenkbrauw op en schud mijn hoofd. "Sluip jij vannacht naar Celeste toe of komt zij hierheen?" grinnikt hij en ik lach. "Ah Roman kennende die zal de meiden wel opzoeken.'' Ik haal licht mijn schouders op. 'Misschien komt ze me zo aanmoedigen, maar anders zie ik dat vanavond wel.' zeg ik en grijns. 'Hoezo? Showtje nodig?' plaag ik. Ik denk dat ze genoeg hebben aan elkaar, maar goed. Ik kijk naar mijn kaarten. Het kan erger, mijn gezicht verraad echter niks. 'Let's play.' grijns ik en leg wat chips op tafel.



    El Diablo.