• In het kader van positiviteit en activiteit op het forum wil ik graag het volgende in leven roepen:

    Minstens een positief ding in dit topic posten. Of het nu is dat de zon schijnt of dat je twee matchende sokken hebt kunnen vinden.

    I’ll go first: Oh, lieve chocolademelk, je bent zo lekker. Chocolademelk is mijn grote liefde en ik ben blij dat we nog een pak in de koelkast hadden staan.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik heb de eerste 5 uur vrij :')


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    AeIin schreef:
    Ik heb de eerste 5 uur vrij :')


    Holy shit. NICE!


    look at the stars, look how they shine for you;

    De universiteit is gesloten, dus verlengd weekend! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kan straks na sporten en accupunctuur lekker op m'n nieuwe switch spelen. En krijg het verjaardagscadeautje van m'n moeder eerder dus heb ik straks nog een extra spel om te spelen. c:


    The truth is out there.

    Ik heb gisteren de laatste minitestjes voor een vak gedaan, en gehaald, dus nu hoef ik het tentamen niet te maken ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het is vrijdag dus bijna weekend 🎉🎉


    26 - 02 - '16

    Ik kon uitslapen :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik wordt zo om half12 opgehaald en ga dan nog even naar de manege.
    Zondag heb ik weer een proefje wat voor mij weer jaren geleden is. Bloednerveus ben ik.
    Heb gelukkig al een paar keer kunnen oefenen, maar dan nog. Zenuwachtig af.

    Chocolademelk is liefde. En dan echt de enige echte.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb standaard vrijdag vrij :Y)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Het is bijna vakantie en voor mijn laatste les vanmiddag ben ik nog lekker een dagje uit met m'n vader (:

    Leuk initiatief trouwens!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik ben vandaag vroeg vrij, en we hebben een aangepaste deadline voor een filmpje dateigenlijk vandaag af moest zijn dus jeeeeej!

    En morgen is het zaterdag, mijn favoriete dag uit de week, en dat is nog vele male belangrijker dan dit bovenstaande, natuurlijk (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ze hadden Dance Dance Revolution in een museum over wetenschap en toen hebben we daar de hele tijd op een kpop liedje gedanst in de plaats van nuttige dingen te doen xD

    En m’n vriendin heeft een button voor me gemaakt met ‘trans af’ er op om me te helpen uit de kast te komen, misschien doe ik ‘m vanavond bij het avondeten op


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Mijn hond kwam vanochtend boven en deed een rondje om iedereen wakker te maken, waaronder dus bovenop mijn moeder springen in bed. Dit was best grappig om te zien, en een leuk begin van een dag.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2018 - 12:37 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan heerlijk schrijven vanavond want ik ben home alone (:


    We were the forever that didn't last

    Ik heb vandaag een ballon gekregen (:


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.