• In het kader van positiviteit en activiteit op het forum wil ik graag het volgende in leven roepen:

    Minstens een positief ding in dit topic posten. Of het nu is dat de zon schijnt of dat je twee matchende sokken hebt kunnen vinden.

    I’ll go first: Oh, lieve chocolademelk, je bent zo lekker. Chocolademelk is mijn grote liefde en ik ben blij dat we nog een pak in de koelkast hadden staan.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik vertrek morgen naar Spanje :’)


    <3

    Ik wil het niet jinxen, maar ik hoorde vandaag dat ik op gesprek mag komen bij een geweldig bedrijf voor mijn droombaan. Ben zo zenuwachtig maar zo ontzettend blij!


    ars moriendi

    Door de beginpost denk ik dat ik vanavond eens chocomelk ga klaarmaken voor mezelf. 😊

    En iets positiefs van vandaag? Moeilijk... Maar praten met die gast van Whisper is goed voor mn ego though. Super knappe en gezellige gast die me de complimenten geeft en waar een prima gesprek mee gevoerd kan worden. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gister ben ik met mijn vriend wezen winkelen en heb mooie kleding gescoord. Ondanks dat winkelen best zwaar voor me is, door alle mensen drukte en indrukken, vond ik het toch wel leuk (:


    26 - 02 - '16

    Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik met Passn een paar uurtjes naar huis(of nou ja naar mijn ouders) mag! Dus ik kan toch lekker genieten van het paasonfbijt met de familie en eindelijk mijn katten weer zien!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Modmededeling: reactie leeggehaald

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 maart 2018 - 0:23 ]

    Vandaag ben ik vroeg opgestaan, heb ik al vrij veel gedaan, schijnt de zon en vanavond ga ik naar Fall Out Boy. Ik heb er zin in. Vandaag is een goede dag.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik heb vanmiddag weer rijles en daar heb ik zin in.


    26 - 02 - '16

    Ik mocht een uurtje langer in bed blijven liggen vandaag (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik ga morgen naar de Rootsriders, en ik heb er ontzettend veel zin in *O*


    Life is a beautiful struggle

    Ik ga vandaag naar school en daar heb ik erg zin in (:


    And then we'll see it.

    ik heb zo tentamen en daar heb ik minder zin in


    oi, suzy

    Ik heb alle hoofdstukken die ik hier op Q nog moest lezen, gelezen ^^.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ga vanavond mijn all-time favorite band live zien!!! *O*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pinterest maakt mij gelukkig in de ochtend