• In het kader van positiviteit en activiteit op het forum wil ik graag het volgende in leven roepen:

    Minstens een positief ding in dit topic posten. Of het nu is dat de zon schijnt of dat je twee matchende sokken hebt kunnen vinden.

    I’ll go first: Oh, lieve chocolademelk, je bent zo lekker. Chocolademelk is mijn grote liefde en ik ben blij dat we nog een pak in de koelkast hadden staan.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Heb vandaag een hele interessante rondleiding in de Koepelgevangenis van Arnhem gehad. Geweldig!

    Ik ben net wakker en het is fucking vroeg, maar ik ga er zo wel achter komen waar we straks heen vliegen voor vakantie.

    Edit: ik zit nu op het vliegveld, ben net als een echte crimineel afgegaan bij security en wacht nu op het vliegtuig naar Spanje.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2018 - 7:07 ]


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Vanmiddag ga ik met mijn zusje een jurkje voor haar kopen. Super cute!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik heb vanochtend 7 km hardgelopen. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Divide schreef:
    Ik heb vanochtend 7 km hardgelopen. (:


    Holy shit, NICE!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Sterrennacht schreef:
    (...)

    Holy shit, NICE!

    Hihii, ja dankjewel. Ben er ook trots op. Dat voor de maandagochtend. Goed begin van de week!


    Pretty is just a pretty word.

    Vanmorgen lekker gesport en straks weer verder aan mijn boek!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik heb voor het eerst in acht jaar weer nagellak op and I love it. Ik heb gisteren een potje holographic bij de hema gekocht en het is awesome.
    Verder mag ik vandaag de hele dag thuisblijven en daar heb ik echt zin in ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Het is hier vandaag 24 graden en ik ga zo een zonnebril kopen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik heb zo ontiegelijk lekker geslapen, niet normaal :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn stage is gedaaaaaaan!
    En hoewel ik nog steeds wel mijn thesis en twee vakken heb, heb ik nu hopelijk toch ook wel schrijfruimte want dat is eigenlijk onbestaande de afgelopen weken. (:


    The soul needs autumn.

    [knip]

    [ bericht aangepast op 7 mei 2019 - 14:23 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik eet een enorm lekkere boterham met pindakaas voor de kachel. Yes.
    En ik ga vandaag geld verdienen. Ik heb niet zoveel zin in werk vandaag, maar de centjes zijn positief en ik werk vandaag met leuke mensen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik heb zo een paasontbijt (met onder andere kruidnoten en pelpinda's, dus een mooie mix van random shit) ^.^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik hoef morgen niet naar de uni en heb nu dus gewoon weekend! Ik moet wel leren tho, maar dat even terzijde...
    En zondag ga ik naar Dutch Comic Con. Ik heb er nu al zin in!