• In het kader van positiviteit en activiteit op het forum wil ik graag het volgende in leven roepen:

    Minstens een positief ding in dit topic posten. Of het nu is dat de zon schijnt of dat je twee matchende sokken hebt kunnen vinden.

    I’ll go first: Oh, lieve chocolademelk, je bent zo lekker. Chocolademelk is mijn grote liefde en ik ben blij dat we nog een pak in de koelkast hadden staan.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ben ziek dus ik mag thuisblijven van stage, wooptiedoo!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik neem mijn eerste stappen om zangles te nemen. Beter te laat dan nooit


    Seasons will change, but I shall remain

    Het meest positieve is toch stiekem wel dat jij dit topic hebt gemaakt en allemaal mensjes hier blij en positief en gezellig worden, yay!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Vandaag komt A Way Out uit en ik ga hem vanavond spelen met een vriend. (krul) Zin an.


    ars moriendi

    Aventia schreef:
    Ik neem mijn eerste stappen om zangles te nemen. Beter te laat dan nooit
    Ah dit vind ik echt cool.

    Ik kom net terug uit Rotterdam en ik heb daar twee boeken over Alexander de Grote gekregen van m'n vader en ik ben helemaal blij hiermee.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    En ik ben net naar een mannen-kledingwinkel gegaan en iedereen dacht gewoon dat ik een dude was en uiteindelijk vroeg de man achter de kassa zelfs of ik nog sokken of boxers wou kopen en ik voelde me helemaal cool omdat ik als een jongen behandeld werd. Ik had nog bijna ‘ja’ gezegd en een paar boxers gekocht, maar dat zou dan wel té verdacht worden voor m’n ouders die niet weten dat ik transgender ben ;)


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Mijn moeder is op bezoek gekomen en had een pakketje bij van de Kruidvat met daarin mijn nieuwe Allstars en een nagellakje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Alex_D schreef:
    En ik ben net naar een mannen-kledingwinkel gegaan en iedereen dacht gewoon dat ik een dude was en uiteindelijk vroeg de man achter de kassa zelfs of ik nog sokken of boxers wou kopen en ik voelde me helemaal cool omdat ik als een jongen behandeld werd. Ik had nog bijna ‘ja’ gezegd en een paar boxers gekocht, maar dat zou dan wel té verdacht worden voor m’n ouders die niet weten dat ik transgender ben ;)


    Wat positief!! Echt mooi dat dat je dag zo kan maken.
    Het laatste klinkt echter niet op en top positief, je mag altijd een berichtje sturen!!

    ---

    Heel mooi topic!!
    Ik ben ziek en dat is eigenlijk niet positief maar ik heb mezelf beloofd dat ik in bed mag gaan liggen als ik thuis kom en daar zie ik nu zo naar uit... haha ik heb mini geluksmomentjes


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik zit al cadeautjes voor vrienden en vriendinnen uit te zoeken, haha. Dit vind ik al leuk ookal zijn er een paar bij die pas in de zomer verjaren. Ik heb cadeautjes altijd graag ruim op tijd in huis (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Vanavond naar een vriend van me toe. Mn ma gaat helaas ook mee, maar komt vast goed.
    En morgen een accordeonmasterclass. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alex_D schreef:
    En ik ben net naar een mannen-kledingwinkel gegaan en iedereen dacht gewoon dat ik een dude was en uiteindelijk vroeg de man achter de kassa zelfs of ik nog sokken of boxers wou kopen en ik voelde me helemaal cool omdat ik als een jongen behandeld werd. Ik had nog bijna ‘ja’ gezegd en een paar boxers gekocht, maar dat zou dan wel té verdacht worden voor m’n ouders die niet weten dat ik transgender ben ;)


    Ik ben echt blij voor je!!

    Ik ben blij omdat ik een 8 heb voor en wiskunde die 3 keer telt. En omdat er weer nieuwe paaseieren in huis zijn (nerd)

    [ bericht aangepast op 23 maart 2018 - 16:50 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb mijn haar laten verven. Het voelt zo zacht en ik voel me zo mooi hehehe <3


    26 - 02 - '16

    Ik ben blij en best trots op mezelf maar ik kan de reden nog niet zeggen 😋


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb vandaag mijn laatste college van deze periode gehad. Nu even knallen voor de tentamenweek, tussendoor naar Dutch Comic Con en als de tentamenweek afgelopen is ga ik een dag filmmarathon houden met mijn vriendin. Leuke dingen op het programma, dus! Heerlijk!

    Alex_D schreef:
    En ik ben net naar een mannen-kledingwinkel gegaan en iedereen dacht gewoon dat ik een dude was en uiteindelijk vroeg de man achter de kassa zelfs of ik nog sokken of boxers wou kopen en ik voelde me helemaal cool omdat ik als een jongen behandeld werd. Ik had nog bijna ‘ja’ gezegd en een paar boxers gekocht, maar dat zou dan wel té verdacht worden voor m’n ouders die niet weten dat ik transgender ben ;)


    YES IK BEN ZO BLIJ VOOR JE! Zulke dingen zijn echt genieten. (: