• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 11:26 ]


    Stenenlikker

    Mensen die luid smakken in de trein zouden direct afgeschoten moeten worden. (cat)


    The truth is out there.

    Waarom denk ik altijd over alles zoveel na..


    Life is a beautiful struggle

    Joi schreef:
    Mensen die luid smakken in de trein zouden direct afgeschoten moeten worden. (cat)


    Even verbeterd. :Y)

    OTOFT: zoooooveeel leer gekregen, én een paar pijlpunten met schacht én het nokje voor mijn eigen pijl. Gekregen! Voor niets! En ook nog eens geweldige ideeën, ik kan niet wachten om vandaag aan de slag te gaan! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik had net mijn derde gesprek en ben nu aangenomen. Ik ben heel blij, maar het overvalt me wel, dus ik weet het even niet. :’D Nu moet ik zsm mijn huidig werk inlichten en daar kijk ik niet echt naar uit. D: En het voelt zo dubbel nadat we afgelopen vrijdag zo een gezellige team building hadden. 😩 But that’s life, isn’t it. Kan altijd gebeuren natuurlijk. Sorry, guys. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    Mijn stemming wordt volgens mij besloten met dobbelstenen of zo dat het nu ineens weer zo laag zit


    obsessive rage

    16 april?! Maar dat duurt nog zo lang :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Well... dat was awkward. :')

    En nu heb ik echt wel zenuwen, shit.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ugh ik wil nu op de laptop op mijn pasfoto te veranderen maar het gaat pas vanavond rip


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Oh god. De mail naar de volgende hulpverlener is verstuurd, iemand die me verder kan helpen in het hele genderidentiteit gebeuren. Het komt wel heel dichtbij nu, en mijn ouders weten het nog niet eens. Misschien toch maar een goed idee om het ze te vertellen...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Is het al vrijdag?


    i wanna die with you once or twice.

    Ik wil naar huis


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    please please please
    geef me gewoon even wat geluk en laat dit waar zijn en goed en voor die prijs
    like
    please


    A to the Z

    En nu weer badeendjes die door het slijk worden gehaald omdat er bacteriën en schimmels in zitten. Kunnen we alsjeblieft doen alsof we niet van porselein zijn gemaakt? We gaan echt niet dood als we met een badeendje in bad gaan en ermee spelen en per ongeluk het water binnen krijgen. Iedereen lijkt veel en veel te panisch om ziek te worden. We moeten met z'n allen maar alle gevaarlijke dingen mijden en in een bubbel gaan wonen. UGH.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wat een vervloekte teringdag.


    — Inner peace, it's hard to find. —