• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 11:26 ]


    Stenenlikker

    Ik wilde iets heel negatiefs schrijven, maar ik kan beter zeggen dat ik de liefste vriendin ooit heb because that's true


    obsessive rage

    Ik ben moooooeeeeeeee en morgen naar de huisarts. Hopelijk is het niets... :/


    One Who Travels A Higher Path.

    Trots op mijn resultaten, hehe. :'D Ik ben heel benieuwd welke resultaten zij gaat hebben en of ik stiekem niet juist heb dat het ernstig is bij haar, lol. :') Misschien gaat dat haar juist motiveren.


    Ik wil een tuin vol egels

    Giving me medication that makes me real sleepy real fast when I'm already tired af 24/7 maybe wasn't the best thing to do, Doc. Specially not if I have to take it three times a day and I have a busy schoolweek this week.


    kindness is never a burden.

    AAAARGHHH mn zus moet zonodig elke keer als ik iets in mn kamer doe gaan strijken met een serie of keiharde muziek op. Nu wil ik graag een keer vroeg slapen, komt er allemaal:

    “i have a family
    OOOO MY GOSH YOU LOOK AMAZING!”

    Ugh. En als ik wil leren doet ze t ook met t excuus: kan je niet ergens anders leren?
    En ze wil geen oortjes indoen. AARGHHH IK BEN ER ZO KLAAR MEE


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik begrijp niet waarom iedereen me zo behandelt, maar ik kom nooit meer terug. Mensen hier zijn in elk geval aardig tegen me


    Rest in Peace, Son of Gondor

    dat verplaatste topic werkt hoor, mods, maar ugh haal het alsjeblieft weg want ik kan er niet tegen dat ik hem niet open kan maken, gisteren had ik al de hele tijd zo'n pot die niet open wilde en dit voelt gewoon als eenzelfde soort torment


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil echt tegen iemand aan liggen en keihard kunnen huilen. Maar er is niemand, en er zijn ook geen tranen meer over.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    TaeTae schreef:
    (...)
    Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar dit klinkt niet goed zeg pff... heel erg veel sterkte!


    Dank je! <3 We hebben vandaag onze hond moeten laten inslapen, en het was beter zo want ze was oud en haar tijd was gekomen, maar dat maakt dit soort dingen nooit echt makkelijker, helaas, bleh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Other boys you may have dated serrated your heart with a slice, but the cut of your love never hurts baby, it's a sweet butter knife.


    //

    I'm a fuckup. :W

    [ bericht aangepast op 28 maart 2018 - 1:01 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik zou nu moeten douchen, maar dan moet ik slapen met nat haar en bovendien nu douchen, en dat zijn twee dingen die ik niet zie gebeuren


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    IK HEB HIER ZO'N SCHIJTHEKEL AAN
    Waarom werkt altijd alles nét tegen dat het niet samenkomt. ik wilde facking lenzen in voor DCC, omdat mijn personage geen hazelbruine, maar BLAUWE ogen heeft: KRIJG IK EEN OOGONTSTEKING.


    Deep inside, I've never felt alive

    Square schreef:
    (...)

    Dank je! <3 We hebben vandaag onze hond moeten laten inslapen, en het was beter zo want ze was oud en haar tijd was gekomen, maar dat maakt dit soort dingen nooit echt makkelijker, helaas, bleh.


    Ah inge. :c Sterkte, meis!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    me: boiiiii i shouldn't have so many (big) starbucks drinks every week
    also me: i study quite hard and i do my work and i already paid for my meal plan and they're not giving the money i save back at the end so yolo?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    wat een oetlul.


    all because i liked a girl