• so hi

    Ik wil dus een Xbox Gold abo afsluiten, maar het lukt niet. Ik ben al de hele FOKKING dag bezig en nog steeds heb ik geen abo.

    Ik heb alles geprobeerd. Via de Microsoft site is het me EINDElijk (na uren) gelukt om een bankrekening toe te voegen als betaaloptie. Als ik dan een gold abo wil afsluiten krijg ik een foutmelding (je betaling kan niet worden verwerkt).
    Paypal lukt ook niet. Paar minuten geleden heb ik een Paypal account aangemaakt en mijn bankgegevens ingevoerd. Ik snap dat het even duurt totdat je bankrekening is gekoppeld en geverifieerd; daarom heb ik een tientje op het Paypal account gezet zodat ik in elk geval al een Gold account kon kopen (dat kost 7 euro). Als ik dan vervolgens via het Xbox apparaat zelf een Gold abo wil afsluiten via Paypal krijg ik een foutmelding. Als ik via Microsoft een Gold abo wil kopen kan ik alleen maar met creditcard betalen (en die heb ik niet?? Ik dacht dat Paypal juist bedoeld was voor degenen zonder creditcard???).

    Ik ben het echt HELEMAAL ZAT. Mijn hele fokking dag bestaat uit FOUTMELDING NA FOUTMELDING. En waar ben ik nu? Geen stap verder. De Microsoft helpdesk is niet open, dus daar kan ik ook al niet terecht.

    Wie kan me helpen?

    groet, een wanhopige gamer enzo


    oi, suzy

    Kom even langs de GameMania om een Gold kaart te kopen, dan is het binnen vijf minuutjes gefixt. (:


    ars moriendi