• Sommige van jullie zullen het wel weten, maar ik heb sinds kort twee konijntjes en ik ben in love. Het zijn zulke poppies dat ik ze graag met jullie wil delen.

    Het gaat om een dwergkonijntje genaamd Rikki en een konijntje genaamd Yuki. Yuki werd verkocht als dwergkonijn, maar ik denk eerder dat het een hollandertje is. Uiteindelijk gaan ze samen wonen, maar Rikki moet eerst van zijn mannelijkheid afgeholpen worden. Kuch. Dus, foto's. Bereid u voor.
    Het zijn zulke popjes. Het is adorable.
    Hebben jullie ook konijntje? Feel free to leave some pics.

    Rikki


    Yuki



    look at the stars, look how they shine for you;

    Wat een poepies!
    Die eerste foto van Yuki waar ze springt is gwn echt te cute


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.


    SO CUTE

    Jaaa! Ik heb ook konijnen! (:
    Mn mobiel wil nu geen foto uploaden maar misschien later nog.

    Het lijkt me wel echt een ramp om ze binnen te hebben, hoe gaat dat bij jullie?

    [ bericht aangepast op 27 maart 2018 - 21:02 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    IT'S. SO. FLUFFEEEH! Ik moet wel bekennen dat Rikki mijn favo is, hihi.
    Mijn beste vriendin heeft twee konijnen, Molly en Flor. Echt geweldige beesten. Helaas vind ik geen foto's meer :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ristridin schreef:
    Jaaa! Ik heb ook konijnen! (:
    Mn mobiel wil nu geen foto uploaden maar misschien later nog.

    Het lijkt me wel echt een ramp om ze binnen te hebben, hoe gaat dat bij jullie?


    Voor nu gaat het prima. Ze zitten momenteel in twee verschillende hokken, omdat we anders nog meer konijntjes krijgen enzo, maar dat is ook het enige nadeel. Oh, en ze zijn heel enthousiast met eten, dus ik moet vijf keer per dag stofzuigen, maar ik krijg er heel veel leuks voor terug.
    Met ze knuffelen in de gang is gewoon zo leuk en ze rennen en springen als een malle. Ik heb ook buiten konijnen gehad, maar die waren lang zo sociaal en gezellig niet als deze twee popjes.

    Het plan is dat ze uiteindelijk naar buiten gaan, maar ze kwamen uit de dierenwinkel, dus we willen ze eigenlijk pas buiten zetten als het iets warmer is.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wat een schatjes. (blush) Die foto van Yuki die in de lucht springt is leuk!


    Ik wil een tuin vol egels

    OMG DIE FOTO’S DIE FOTO’S WAT EEN CUTIES.
    Yuki lijkt echt op mijn Flip ♡

    Ik heb zes jaar lang een konijn gehad en sinds gisteren is ze *poef* foetsie, verdwenen (huil) (en nee, ze is niet als oaasdiner opgesloten in de Schuurman dat is al gechecked)
    We hadden twee zusjes (samen is leuker voor die beestjes, ten slotte), maar eentje overleed eerder al. En gisteren was de andere ineens weg. Spoorloos.


    Aanschouw mijn fluffertje;


    Het lijkt hier echt of ze een selfie neemt :')

    Mijne waren buitenkonijnen trouwens.

    Maar heel veel plezier met die pluizebolletjes, konijnen zijn echt hele leuke dieren, en ze zien er echt heel erg super geweldig fantastisch lief uit. Love Them (H)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Zo cute en adorable.ja (:

    [ bericht aangepast op 27 maart 2018 - 21:13 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wat ontzettend schattig 😍

    Hier heb ik ook een pluisbolletje (letterlijk, hij is langharig haha). Ik zal eens kijken of ik binnenkort een foto van hem kan plaatsen ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    TaeTae schreef:


    SO CUTE


    Pretty is just a pretty word.

    Omggg what a beauties! Nu wil ik er ook weer een hebben....

    [ bericht aangepast op 27 maart 2018 - 21:38 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ze zijn echt zo onwijs schattig. :3

    Just some well-ment advice Oh, ik zie dat je het vrouwtje niet laat steriliseren? Vaak denken mensen idd dat het enkel een nestje kan voorkomen zegmaar door het mannetje te laten helpen, maar vrouwtjes krijgen rond een leeftijd van 4 jaar sneller last van mamatumoren (borstkanker) en/of baarmoederontsteking. Ik zou eigenlijk zeggen overleg even met je dierenarts hoe zij/hij daar over denkt ^^ Ga je ze ook laten vaccineren? Ben mijn lieverd op leeftijd van 4 verloren aan een van die ziekten..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Just some well-ment advice Oh, ik zie dat je het vrouwtje niet laat steriliseren? Vaak denken mensen idd dat het enkel een nestje kan voorkomen zegmaar door het mannetje te laten helpen, maar vrouwtjes krijgen rond een leeftijd van 4 jaar sneller last van mamatumoren (borstkanker) en/of baarmoederontsteking. Ik zou eigenlijk zeggen overleg even met je dierenarts hoe zij/hij daar over denkt ^^ Ga je ze ook laten vaccineren? Ben mijn lieverd op leeftijd van 4 verloren aan een van die ziekten..


    Dat is wel een goede, inderdaad. Daar heb ik helemaal niet overna gedacht. Ik zal het inderdaad met mijn dierenarts gaan overleggen.
    Yuki is al wel geënt. Van Rikki weet ik het niet zeker, aangezien ze beiden uit een andere dierenwinkel komen. Ik ben van plan daar van de week even over te bellen om dat na te vragen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    OMG konijntjes zijn de beste! ik heb lang twee konijntjes gehad, en ik mis het echt nog om konijntjes in mijn leven te hebben. zodra ik de kans krijg, neem ik er ook weer. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt