• Sommige van jullie zullen het wel weten, maar ik heb sinds kort twee konijntjes en ik ben in love. Het zijn zulke poppies dat ik ze graag met jullie wil delen.

    Het gaat om een dwergkonijntje genaamd Rikki en een konijntje genaamd Yuki. Yuki werd verkocht als dwergkonijn, maar ik denk eerder dat het een hollandertje is. Uiteindelijk gaan ze samen wonen, maar Rikki moet eerst van zijn mannelijkheid afgeholpen worden. Kuch. Dus, foto's. Bereid u voor.
    Het zijn zulke popjes. Het is adorable.
    Hebben jullie ook konijntje? Feel free to leave some pics.

    Rikki


    Yuki



    look at the stars, look how they shine for you;

    JAAAAA DE SNAPS VAN DEZE 2 SCHEETJES ZIJN ECHT PRECIOUS


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Yuki ziet er enorm vrolijk en nieuwsgierig uit, haha

    Ikzelf heb een aso konijn :')
    Origineel komt ie van een vrouwtje dat hem opsloot in een klein hokje met een hoop andere (niet gecastreerde) mannetjes. Daardoor kan hij nu bijna geen vriendinnetjes maken, zodra hij een ander konijn ziet, wilt hij die meteen domineren, en dat terwijl de vrouwtjes meestal de dominante partners zijn... Daarnaast mag ik hem ook zelden aaien, omdat ie daar nooit echt mee opgegroeid is :'(
    Ondertussen is hij wel bekomen, though, maar nu we hem zoveel dingen geven en laten doen, denkt dat ie alles te zeggen heeft binnen dit huis!!
    Voor de rest is hij wel een leukerd hoor, daar niet van. Hij is gewoon alleen enorm aso, haha.




    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Sterrennacht schreef:
    (...)

    Dat is wel een goede, inderdaad. Daar heb ik helemaal niet overna gedacht. Ik zal het inderdaad met mijn dierenarts gaan overleggen.
    Yuki is al wel geënt. Van Rikki weet ik het niet zeker, aangezien ze beiden uit een andere dierenwinkel komen. Ik ben van plan daar van de week even over te bellen om dat na te vragen.


    No problem! Alles om de beestjes te helpen ;) ik dacht zeker aangezien de lente eraan komt moet je ze gaan enten (vooral pre-zomer is risky). Buitenkonijnen lopen meer risico hoor dan binnenkonijnnen, maar toch.. Vliegen en muggen heb je overal xD helaas..
    Heel veel plezier met die bengeltjes in ieder geval! Lekker van genieten!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    DAT IS ZO FRIGGIN’ CUTE OMG LOVE IT. Die foto waarop Yuki springt is ook echt awesome.
    Ik heb ooit twee konijntjes gehad, Snuffeltje en Bruintje, en we wilden twee vrouwtjes en zo haalden ze heb ook verkocht aan ons maar het bleken twee mannetjes te zijn en ze vochten altijd, tot Snuffeltje één keer bijna een oog van Bruintje had uitgekrabt en toen bleek dat Snuffeltje een hersentumor had. Een week later is hij gestorven en onze ouders hebben toen ook beslist om Bruintje naar het asiel te brengen. We hebben ze ongeveer een jaar lang gehad. Het was echt sad tbh


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    AriChibi schreef:
    Yuki ziet er enorm vrolijk en nieuwsgierig uit, haha

    Ikzelf heb een aso konijn :')
    Origineel komt ie van een vrouwtje dat hem opsloot in een klein hokje met een hoop andere (niet gecastreerde) mannetjes. Daardoor kan hij nu bijna geen vriendinnetjes maken, zodra hij een ander konijn ziet, wilt hij die meteen domineren, en dat terwijl de vrouwtjes meestal de dominante partners zijn... Daarnaast mag ik hem ook zelden aaien, omdat ie daar nooit echt mee opgegroeid is :'(
    Ondertussen is hij wel bekomen, though, maar nu we hem zoveel dingen geven en laten doen, denkt dat ie alles te zeggen heeft binnen dit huis!!
    Voor de rest is hij wel een leukerd hoor, daar niet van. Hij is gewoon alleen enorm aso, haha.





    WAT. EEN. SCHATJE. Hoe heet hij? Wat een cutie.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ze zien er super lief uit!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aww wat een scheetjes!
    Ik heb zelf ook twee konijntjes, NHD'tjes. Super leuke dametjes en gaat prima samen (meestal gaat dat namelijk niet, lucky me (': )
    Ik heb zelf een hok voor ze gebouwd omdat de dierenwinkel hokjes echt te klein zijn, en daar rennen ze heerlijk in rond.
    Ik had ze graag in huis gehad maar ik heb nog hondjes en zij vinden de twee dames niet zo heel leuk :')


    We were the forever that didn't last

    Sterrennacht schreef:
    (...)

    WAT. EEN. SCHATJE. Hoe heet hij? Wat een cutie.

    Hij heet Kaibo! Eigenlijk Kaiba van Yu-Gi-Oh, haha, maar mijn moeder vond dat niet mannelijk genoeg :')

    (En hij is een dondersteen!)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    NIJNTJE.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ZO CUTE
    Echt, ik word te blij van dit soort foto's (:
    Ik vind konijnen echt geweldige beesten en misschien dat ik er later ook wel weer één zou willen, maar op het moment is huisdieren op een studentenkamer hebben gewoon niet zo handig. Ik heb vroeger wel een konijn gehad, die is acht jaar geworden en ze heette Snuffie, want ik was als zesjarig kind heel origineel in het bedenken van namen :') Het was zo'n schatje, though (ziehier een foto, never forget: )


    Heeeeel veel plezier met je konijntjes!

    [ bericht aangepast op 28 maart 2018 - 4:06 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    TaeTae schreef:


    SO CUTE


    26 - 02 - '16

    Oh god, ik had de foto’s van mijn konijntjes een tijdje terug naar de laptop verplaatst :’)
    Zal ze binnenkort eens plaatsen.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Vergeet ik zo een foto van mijn bae te delen!



    Dit was mijn lieve Harmony ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    En mijn konijntje was er ook een held in om filmpjes te verpesten xD

    En over inenten gesproken, wij hebben het volgens mij 3 keer gedaan, en daarna niet meer, omdat ze het dan al wel in zich hebben en de beschermende werking dan wel het sterkste is geweest.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2018 - 9:59 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Volgens mij is de inenting jaarlijks (tegen myxo en RHD(2)) en verdwijnen de antistoffen juist na een jaar als het konijn de ziektes niet krijgt, haha


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.