• Sommige van jullie zullen het wel weten, maar ik heb sinds kort twee konijntjes en ik ben in love. Het zijn zulke poppies dat ik ze graag met jullie wil delen.

    Het gaat om een dwergkonijntje genaamd Rikki en een konijntje genaamd Yuki. Yuki werd verkocht als dwergkonijn, maar ik denk eerder dat het een hollandertje is. Uiteindelijk gaan ze samen wonen, maar Rikki moet eerst van zijn mannelijkheid afgeholpen worden. Kuch. Dus, foto's. Bereid u voor.
    Het zijn zulke popjes. Het is adorable.
    Hebben jullie ook konijntje? Feel free to leave some pics.

    Rikki


    Yuki



    look at the stars, look how they shine for you;

    Hierboven; waarom enten ze die beestjes dan niet gewoon met pathogenen in en niet met antistoffen? Dan hoeven ze maar één keer.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Mendes1998 schreef:
    Hierboven; waarom enten ze die beestjes dan niet gewoon met pathogenen in en niet met antistoffen? Dan hoeven ze maar één keer.


    Dat doen ze, maar het immuunsysteem van konijnen werkt gewoon zo. Daarbij worden er telkens nieuwe vormen van die ziektes aangemaakt door de Australische overheid om konijnen te bestrijden :S

    Ik zeg het alleen maar omdat er genoeg mensen zijn waarbij hun konijn anderhalf jaar na de enting alsnog de ziekte kreeg. Bij die drie ziektes zijn ze binnen 5 dagen er klaar mee zonder dat het genezen kan worden, vandaar...


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Jongens, genuinely thanks for the advice. Ik had namelijk helemaal niet aan die dingen gedacht. Zo zie je maar dat er meer bij een dier komt kijken dan alleen maar knuffelen en poepscheppen. Ik zal mijn dierenarts zsm even contacteren en overleggen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    TaeTae schreef:


    SO CUTE


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    En de avond voor kerst het deurtje goed dicht doen, voor je het weet zitten ze in de schuur (;


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wat een schatjes <3


    The thing you do mean something to people -Ncis

    aarsvogel schreef:
    En de avond voor kerst het deurtje goed dicht doen, voor je het weet zitten ze in de schuur (;
    (huil)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Laat ik je wat zeggen... Mijn konijn wilt maar al te graag in de schuur (lol)

    Omg mobiele link werkt niet

    [ bericht aangepast op 28 maart 2018 - 17:48 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AAAAAH SO CUTE. Ik heb al 20 jaar konijnen, en die ik nu heb zijn broer & zus en zijn alweer 10 jaar oud.
    Ik heb ook een boel konijnen knuffels en heb vroeger op school twee spreekbeurten over konijnen gedaan.
    So yeah ik ben enorm weg van knienties. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Trouwens dat springen wat Yuki doet op de foto heet een binkie, wist je dat? :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    AriChibi schreef:
    Laat ik je wat zeggen... Mijn konijn wilt maar al te graag in de schuur (lol)

    Omg mobiele link werkt niet


    Ahw, wat een cutie.
    In de schuur zitten is vlak voor Pasen iets minder gevaarlijk als vlak voor kerst (;


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Huh, moet je konijnen elk jaar laten enten? Whut? Wij hebben echt al 10 jaar konijnen en ze zijn allemaal geënt toen ze geboren waren en nooit problemen mee gehad.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Huh, moet je konijnen elk jaar laten enten? Whut? Wij hebben echt al 10 jaar konijnen en ze zijn allemaal geënt toen ze geboren waren en nooit problemen mee gehad.


    Als ze niet getroffen worden heb je inderdaad nergens last van :')
    Maar dat is natuurlijk nog beter, helemaal niet ziek worden!

    Ik kwam trouwens deze foto tegen; dit was hoe mijn andere beestje er uit zag (H)


    Haar vacht was echt gewoon een wollen schaap ofzo, ze was echt hééél erg lekker zacht😊

    [ bericht aangepast op 28 maart 2018 - 21:02 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wat een timining. Die foto. (;
    Ik zat al te kijken van is dat van een website of zijn dat haar konijnen. Wat professioneel gefotografeerd! (;
    Hele goede foto's. Je konijnen zijn echt schattig. (:
    Hebben ze een hok, of lopen ze altijd echt zo gewoon in je huis rond. Dat heb ik namelijk nog nooit gezien!

    [ bericht aangepast op 28 maart 2018 - 21:56 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ristridin schreef:
    Huh, moet je konijnen elk jaar laten enten? Whut? Wij hebben echt al 10 jaar konijnen en ze zijn allemaal geënt toen ze geboren waren en nooit problemen mee gehad.


    Als ze niet in contact komen met geïnfecteerde konijnen of hun lichaamsvloeistoffen via muggen/schoenen/weetikveel, bijvoorbeeld omdat je in de stad woont en/of ze binnen zitten, is de kans vrij klein dat ze het krijgen. Echter zijn ze wel vatbaar voor die virussen na een jaar dus. Een paar jaar geleden moest het enten zelfs nog ieder halfjaar!
    Nu geef ik toe dat ik ook niet altijd ent, meestal rond deze tijd als er weer een uitbraak is (want ik ben een arme student en mijn moeder is enorm anti-vaccinatie)


    @aarsvogel wat een knapperd, was ze een rex? Ik wil die altijd aaien omdat hun vacht er zo 'nep' uit ziet, haha. Mijn volgende konijn wordt hopelijk ook een rex, of anders een tankonijn! Ik vind die vachtjes gewoon erg esthetisch, laat me

    [ bericht aangepast op 28 maart 2018 - 22:16 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.