• Sommige van jullie zullen het wel weten, maar ik heb sinds kort twee konijntjes en ik ben in love. Het zijn zulke poppies dat ik ze graag met jullie wil delen.

    Het gaat om een dwergkonijntje genaamd Rikki en een konijntje genaamd Yuki. Yuki werd verkocht als dwergkonijn, maar ik denk eerder dat het een hollandertje is. Uiteindelijk gaan ze samen wonen, maar Rikki moet eerst van zijn mannelijkheid afgeholpen worden. Kuch. Dus, foto's. Bereid u voor.
    Het zijn zulke popjes. Het is adorable.
    Hebben jullie ook konijntje? Feel free to leave some pics.

    Rikki


    Yuki



    look at the stars, look how they shine for you;

    Ontzettend lief en hele mooie konijnen, Sterrennacht! Ook mooie foto's. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ach wat een schatjes!
    Ik heb zelf twee hangoor dwergkonijntjes.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    aarsvogel schreef:
    Wij gaan er overigens van uit dat mijn konijn gestolen is.
    Ik ben diep teleurgesteld in de mensheid :S


    Ik vind het echt schandalig..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mijn konijntje ( 4 maanden) heeft mogelijk Myxomatose...
    @aarsvogel, hoe is het afgelopen met jouw konijntje? Hebben jullie hem nog gevonden?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Wat een poepie omg <3 ik heb zelf geen konijnen, in december hebben wij wel onze derde/mijn eerste eigen kat verwelkomd, een rode kater genaamd Atlas ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Mijn konijntje is er niet meer 😞


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    InMyBlood schreef:
    Mijn konijntje is er niet meer 😞


    RIP :c Myxo is ook echt de ergste ziekte imo D:. Beter om het korter te hebben dan dat hij er langer onder moest lijden, dat wel...


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.


    Rechts was Jippie. Links is Bubble. We hebben haar begraven en bloemetjes neergezet.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Vandaag met m'n kindje lang in de tuin gezeten. Wat een moppie is het toch.




    look at the stars, look how they shine for you;

    Aaaahh wat lieeeefff!!


    And then we'll see it.

    OMG het is nig steeds zo’n doeteltje!!
    Zit Rikki ook al buiten? (:


    @InMyBlood, ik zie je bericht nu pas, whoeps. Helaas geen spoor meer gehad van Flip, dus dat hebben we al wel tamelijk opgegeven😔

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 10:28 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Cuteeee (≧∀≦)

    Ahh ik houd zo van zulke knuffelbare donsballetjes


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh